تحريم Cpanel !

arashonline

Well-Known Member
ای بابا، از اطلاعات دوستان ممنونم.
حالا یه سری دیگه معرفی کنید، به غیر از cpanel ببینم کدوما مناسبن !
 

webmizban.com

Active Member
آقا چند تا سوال برا یافتن اینکه سی پنل از کجا هویت رو تشخیص میده

1- آی پی که معمولا متصلید باهاش چیه ؟
2-دامینتون چیه ؟ دامینی که دی ان اس روش بود ؟
3- HostName تون چی بود ؟
4- با آی پی ایران به whm لاگین میکردید ؟
5-چند وقت بود این لایسنس رو گرفته بودید ؟

بینید ظاهرا" دیگه اصلا براشون این چیزها مهم نیست...
به من لیست کردن دامین های مربوط به ایران چه .ir و چه Com. و گفتن داری به ایران و تروریست خدمات می دی
دامین هارو پاک کن یا از panele دیگری استفاده کن :


Yes, we can return the Cpanel license once you remove illegal content
-------------------------------------------

Cpanel has blacklisted your company and domains, unfortunately at this time there is nothing can be done. You would need to find another ISP and use different control panel.

Here are domains that are related to IRAN:
DNS1=amimbazar.ir
DNS=amininetscape.ir
DNS=watershed.ir
DNS=amirdaly.com
DNS1=basij.amirdaly.com
DNS2=hbd4.amirdaly.com
DNS=kavehclub.ir
DNS=ariak.ir
DNS=babakmohammadi.ir
DNS=behshahrnews.ir
DNS=alihamedani.com
DNS=birjandroad.ir
DNS1=dadkhahi.ir
DNS=yazdnezam.com
DNS=tebyansms.ir
DNS=nancyajram.ir
DNS1=pars20.com
DNS=behshahr.ir
DNS=earticle.ir
DNS1=egroup.ir
DNS2=yaramad.ir
DNS=ir-program.com
DNS=farnazag.ir
DNS=yazdhandball.ir
DNS=ershadtoneka.ir
DNS4=teampc.ir
DNS=koshtitonekabon.ir

و دامین های دیگه ..............
در حدود 250 تا از دامین های من رو لیست کردن چه ir. چه com . net .org و غیره
و گفتن پاک کن........
 

1240

Banned
با درود
ائضاع خراب شده
ملت برین یه سرور دیگه بگیرن
بک آپ ها رو ببرن اونجا
یک دفعه دیدیم صبح بیدار شدیم و از سرور خبری نیست ... .
 

Dr.Goebbels

New Member
سلام...

ما هم :


Thank You for installing cPanel / WHM.
In order to access the interface, you will need to make sure that the software license on this server is active and installed.

Your license could not be activated because:

Cannot Read License File

First, go to http://verify.cpanel.net/ and enter the public IP address of this server to make sure it is licensed.
If licensed, try running /usr/local/cpanel/cpkeyclt from the command line as root.
You'll also need to make sure that port 80 is open to contact our license server and that your hostname is a FQDN.
If you don't currently have a license, you can obtain a trial license by registering at the cPanel Store and requesting a trial under Free Services.

You can purchase/lease a license directly from cPanel or from one of our Partners

Once the license on this server is active, you will no longer see this message. If you have installed a license since loading this page, click here to reload

---------------------

هر چند من می تونم از حزب ......... از توی امریکا کمک بگیرم که مداخله کنه ولی فکر کنم این رو بزارم زمانی که سرور تهدید شد وارد عمل بشم ! ... اگر سرور تهدید شد کاری می کنیم که سی پنل رسما از مردم ایران عذر خواهی کنه ....

ما ساکت ننشسته ایم....
.....
 

www.iranwebshop.com

Active Member
فعلا که دارن همه کاری میکنن
Dr.Goebbels لطفا موضوع رو یک کم بیشتر باز کنید!
مثلا چی کار میتونید بکنید کیک زرد بهشون بدیم ؟
 

Dr.Goebbels

New Member
فعلا که دارن همه کاری میکنن
Dr.Goebbels لطفا موضوع رو یک کم بیشتر باز کنید!
مثلا چی کار میتونید بکنید کیک زرد بهشون بدیم ؟

نه خیر دوست عزیز... می شه با لابی گری کاریشون کرد که از کردشون پشیمون بشن... یادتون باشه که احزاب داخل و خارج کشور همه با هم ارتباط دارن... اگه از لحاظ اینترنتی نشه جلوش رو گرفت بلاخره اون راه ها کار می ده...
 

Dr.Goebbels

New Member
هرچند الان 30 ساله که از سوی حکومت دموکراتیک و حامی حقوق بشر تحریم شدیم اما تحریم سی پنل گستاخی به تمام ایرانی ها بوده... چون تر و خشک با هم می سوزند... در کشوری که می گن اقتصاد ازاده چرا یک شرکت به این بزرگی رو مجبور می کنن که ایرانی ها رو تحریم کنه؟... پس ببینید که این ازادی و حقوق بشر فقط برای مردم کشور های ما ها صدق می کنه !...
به هر حال بحث رو زیاد ســیاسی نمی کنیم اما می شه جلوش رو گرفت... هر چند این کار ها وقت می بره و منظور من سر بستن سرور ها بود که اگر دولت ایالات متحده بخواد این کارو سر مردم ایران بیاره جواب بدی می گیره...
 

J4vad

Member
دوستان بحث رو سیاسی ، مذهبی نکنید . ! اینجا هم انجمن سیاسی نیست .

مدیر انجمن محترم راه کارها گفته شد . هر کس به مشکل بر خورد به آن کارها جامه ی عمل بپوشاند ، تمامش کنید.

موفق باشید.
 

alborz.ho

Member
خوب
یک سیستم جایگزین سی پانل که اوپن سورس و رایگان باشه تا مشکل تحریم پیش نیاد دیگه
وجود داره؟
 
با سیاسی نشدن بحث موافقم...D:
اگه پایه ی بحث سیاسی هستین فقط YM
ولی اینو باید قبول کرد که هیچ چیز جای cpanel رو نمیگیره...
همه باهاش آشنایی داشتیم و میشه گفت بهش وابسته شده بودیم :)
 

www.iranwebshop.com

Active Member
به نظر شما اگه سرور ایرانی بگیریم و cpanel رو روش نصب کنیم cpanel چی کار میکنه؟
و 2 اینکه با توجه به بستر فعلی مخابرات ایران سایتهای با ترافیک بالا رو اگه کسی از خارج بخواد ببینه دچار افت شدید سرعت نمیشه یا اصلا گوگل خوب میتونه صفحات اینگونه سایتها رو که روی سرورهای ایرانی هست index کنه؟
----------------------------------

اینم بخونید جالبه

دیتاسنتر ملی و اختصاصی توسعه سامان همزمان با آغاز سال 87 افتتاح شد.
مهدی انجیدنی، مدیر عامل شرکت فناوری اطلاعات توسعه سامان در مراسم راه اندازی اولیه دیتاسنتر ملی توسعه سامان، این قدم را افتخاری بزرگ در جهت استقلال صنعت IT دانست و در این زمینه گفت:
میزبانی سایت ها در ایران همیشه یکی از رویاهای بزرگ ایرانیان بود اما به دلیل هزینه های بالای پهنای باند و عدم وجود دانش فنی لازم و بی ثبات بودن بازار فروش هاستینگ، شرکت های بزرگ هاستینگ ایران ترجیح می دادند بجای درگیر شدن در پروسه راه اندازی و نگهداری دیتاسنتر، سرورهای مورد نیاز خود را از کشور های دیگر(اکثر آمریکا) اجاره نمایند. این مسئله باعث خروج میزان زیادی ارز در هر ماه از کشور می شود. بطور مثال در بررسی که از 10 شرکت مطرح ایران در این زمینه شد، بطور متوسط این 10 شرکت در هر ماه 40 هزار دلار به دیتاسنتر های آمریکایی پرداخت می نمایند.

اما با توجه به تحریم های همه جانبه کشورهایی همچون آمریکا و هم پیمان های او، لزوم بازگشت وب سایت ها به داخل کشور برای جلوگیری از مشکلات جدی آینده ، توسعه سامان را بر آن داشت که تحقیقات جامعی را در زمینه طراحی و راه اندازی یک دیتاسنتر ملی آغاز نماید.

پس از حدود 6 ماه تحقیق و بررسی و 3 ماه پیاده سازی آزمایشی، دیتاسنتر ملی توسعه سامان با تمامی امکانات مورد نیاز دیتاسنتر ( سیستم تهویه و سرمایش هوا، سیستم برق پشتیبان، استفاده از دو منبع برق برای اطمینان بیشتر، اتاق ایزوله برای سرورها، واحد مانیتورینگ و پشتیبانی و . . . ) راه اندازی شد.

در فاز اول سرورهای لینوکس با کنترل پانل WHM/Cpanel و سرورهای ویندوز با کنترل پانل Plesk در این دیتاسنتر ارائه می شود. سیستم فروش سرورها همانند سایر خدمات توسعه سامان در سایت MihanNIC.com خواهد بود.

توسعه سامان، راه اندازی دیتاسنتر را گامی در جهت برنامه بلند مدت خود می داند و امید دارد در این راه همانند سایر خدمات خود بتواند رضایت مشتریان و همراهان گرامی خود را جلب نماییم.
روابط عمومی شرکت فناوری اطلاعات توسعه سامان
منبع:http://www.ts.co.ir/portal/news-227-0-98.html?come_from=home
 
آخرین ویرایش:

www.iranwebshop.com

Active Member
سوال و جواب از شرکت توسعه سامان :

به نام خدا
با سلام وخسته نباشید
به شما و همکارانتان تبریک می گیم
در مرود کنترل پانل WHM/Cpanel
فکر کنم که ایران رو تحریم کرده باشه و نشه کاملاً کار کرد و پشتیبانی بدن
اگر امکان دارد لیست قیمت برای راه اندازی یک سرو در ایران روهم برای ما ارسال کند با هارد 250گیگابایتی
و آبا امکان دارد که ما سخت افزار رو خودمن تهیه کنیمو شما هزینه های مکان و ...
را از ما بگیرین
خوشحال می شیم ما را راهنمایی کند
همیشه موفق باشید
با تشکر


پاسخ
سلام از اینکه به توسعه سامان لطف دارید و ما را به عنوان سرویس دهنده خود انتخاب کرده اید از شما سپاسگذاریم. اما در مورد دیتاسنتر باید خدمت شما عرض کنیم که ما همکنون سرورهای ویندوز با کنترل پانل plesk و سرور های لینوکس با کنترل پانل Cpanel ارائه می دهیم. البته امکان نصب کنترل پانل directadmin نیز وجود دارد. در ضمن نکته مهم تفاوت دیتاسنتر ما با سایر دیتاسنترها همانند پاس آنلاین و لحظه در استفاده از یک رنج IP اختصاصی است که به آدرس کویت ثبت شده است. به همین دلیل IP های ما جز رنج IP ایرانی محسوب نمی شود و شامل تحریم ها نمی شود. اما در کل با توجه به قدرت فراوان Cpanel و امنیت بالای این نرم افزار ما استفاده از این کنترل پانل را پیشنهاد می دهیم. در مرود سخت افزار چون ما از لحاظ چیدمان و موارد ظاهری و حجم و اندازه کیس ها و تفاوت در میزان مصرف powerها ، امکان ورود یک سخت افزار خاص به دیتاسنتر وجود ندارد. اما ما می توانیم با هر نوع سخت افزاری که شما خواسته باشید، برای شما سرور را آماده نماییم. همکنون سرور های زیر آماده فروش می باشند : CPU : AMD Athlon™ X64 Dual Core 4200+ Ram : 1 GB DDR2 HDD : 160 GB Sata2 ------------------------------------------------------------- CPU : AMD Phenom™ Quad-Core 9500 Ram : 2 GB DDR2 HDD : 250 GB Sata2 -------------------------------------------------------------- CPU: Intel P4 3000+ (full cache) Ram: 1 GB DDR2 HDD: 160 GB Sata2 ------------------------------------------------------------- CPU: Intel core 2 due Ram: 1 GB DDR2 HDD: 160 GB Sata2 -------------------------------------------------------------- ما برای سرور های ترافیک 150 گیگابایت در ماه بصورت پیش فرض قرار می دهیم که اکثرا از 100 گیگابایت نیز بیشتر مصرف نمی کنند. هزینه نصب و راه اندازی : 100 هزار تومان یک مدل دیگر نیز هزینه نصب و راه اندازی داریم که 300 هزار تومان می باشد، در این حالت از هزینه ماهیانه شما 30 هزار تومان کسر می کنیم. هزینه کنترل پانل ها ، دقیقا به قیمت دلاری آنها خواهد بود. بطور مثال ما الان Cpanel را به دو روش ارائه می دهیم: فروش سالیانه : حدود 400 هزار تومان و اجاره ماهیانه حدود 60 هزار تومان در ماه همراه هر سرور نیز 3 تا IP بصورت رایگان به شما داده می شود. سرویس های ویژه توسعه سامان: + سرویس مانیتورینگ 24 ساعته + پشتیانی فنی 12 ساعت در روز در تمام ایام سال + مدیریت حرفه ای سرور + امن سازی سرور و نصب نرم افزارهای امنیتی هزینه مجموع این سرویس ها 100 هزار تومان در ماه می باشد. بطور خلاصه می توانیم خدمت شما عرض کنیم که ما می توانیم سرور از حدود ماهی 240 هزارتومان به شما ارائه کنیم به بالا ( با تمامی امکانات مثل نرم افزار، کنترل پانل و . . .) و هزینه سرورهای مدیریت شده نیز که همه کارهای های مدیریتی و امنیتی آن بصورت کامل توسط کارشناسان ما انجام می شود نیز از حدود 300 هزار تومان آغاز می شود به بالا. سرورهای مدیریت شده دارای پشتیبانی کامل (تلفن/چت/ ایمیل/ سیستم helpdesk ) هستند. ارادتمند شرکت فناوری اطلاعات توسعه سامان واحد بازرگانی
 

Dr.Goebbels

New Member
به هر حال بعضی از مواقع باید از یه چیزایی جدا بشیم دوست خوبم....

به نظر من Direct-Admin خوبه.....
 

جدیدترین ارسال ها

بالا