seyed110mahdi
Member
نمیدونم چرا تا ما سوال میکنیم متخصصین گم و گور میشن.
کسی نیست ج ما رو بده ؟
کسی نیست ج ما رو بده ؟
گزینه mental ray تو قسمت export selection دیده نمیشه !! چیزی اضافه باید دانلود کنم ؟؟؟ ممنون میشم راهنمایی کنید
زاستشو بخوای برای موتور بازی یونیتی میخوام مشکل هم رندر نیست مشکل ساخت متریال هاگه از منتال ری استفاده میکنی، dielectric material رو انتخاب و ضریب شکستش رو داخل تنظیمات از 1.5 به 1.33 کاهش بدید. موفق باشید.
زاستشو بخوای برای موتور بازی یونیتی میخوام مشکل هم رندر نیست مشکل ساخت متریال ه
میشه بگی کدوم اموزششهتوی assets های پروژه های دیگه رو بگرد ( اگه داری ) شاید چیزی پیدا کردی
اگه پیدا نشد آموزش دیجیتال تاتورز رو برای یونیتی دانلود کن و ببین
عذر میخام این جواب من بود یا کس دیگه ای ؟؟؟automatc mapping اسمش روشه واسه یووی کردن به طور اتوماتیک استفاده میشه و از 4 طرف به طور اتو ماتیک پروژکت میکنه رو یووی ها اما sphere برای یووی کردن اجسام گردی که ساختید به کار میاد box هم که اسمش روشه برای مربع و مستطیل به کار میاد
سلام
یکی از دوستان که در زمینه UV کار میکنه میتونه بگه فرق این 2 تا آپشین توی Automatic Mapping چیه ؟
Bounding Box
SHape.
ممنون.
من Uv در تخصصم نیست ولی تا اونجا که می دونم روی شکل قرار گرفتن هر پوسته Uv کار برد داره مثلا در حالت Bounding Box فضای بیشتری بین تمامی پوسته ها وجود داره ولی در SHape فضا باریکتر و فشرده ترهسلام
یکی از دوستان که در زمینه UV کار میکنه میتونه بگه فرق این 2 تا آپشین توی Automatic Mapping چیه ؟
Bounding Box
SHape.
ممنون.
ممنون.آره مثل اینکه همینی هست که میگی حود Justin هم گفت این دوتا خیلی نزدیک به هم هستند اما فکر کردم در برخی اشکال خاص تفاوتشون احساس میشه که پاسخی ندیدم.من Uv در تخصصم نیست ولی تا اونجا که می دونم روی شکل قرار گرفتن هر پوسته Uv کار برد داره مثلا در حالت Bounding Box فضای بیشتری بین تمامی پوسته ها وجود داره ولی در SHape فضا باریکتر و فشرده تره
البته دوستانی که تخصصشون Uv هست حتما پاسخ کامل تری دارن
سلام
یه سوال کوچیک داشتم:
یه گروه ورتکس داریم که هر کدوم در یه محلی قرار داره میخام همه رو یک جا و با هم Snap to grids کنیم چطوری میشه ؟ وقتی دکمه X رو نگه میدارم برای اینکار همه رو با هم نمیاره و بچسبونه رو Grids بلکه دسته ای اونا رو جا به جا میکنه و اونی که تقریبا وسطه رو میندازه وسط و اونایی که اطراف هستند ( چپ و راست ) همون چپ و راست میمونند و به گرید نمیپسبند.
کسی راه حلی داره. قبلا این سوالو پرسیده بودم کسی ج نداد.