madmaster_3d
Well-Known Member
سلام دوستان. دارم یک کاره های پلی خفن انجام میدم که نمی دونم چه جوری شده که یکی از اجسام که توربو اسموت 2 داشته خود به خود collapse شده منظورم این هستش که الان دیگه نمی تونم توربو اسموت رو خاموش کنم و چون این جسم من پر از جزئیات هستش ( قضیه لایه و باکس این ها رو می دونم و پروکسی ) تکون خوردن تو محیط سنگین شده عجیب. البته من هایدش کردم فعلا با ترفند لایه ها این حرفا
حالا سوال من این هستش که غیر از روش smoth group چه جوری می تونم این جسم رو به حالت اولش برگردونم. چون اسموت گروپ فقط بعضی جاها رو از حالت اسموت در میاره و بعضی جاها هنوز اسموته. چون hold و save هم کردم امکان ctrl + z یعنی undo هم نیست. حالا کسی راهی چیزی بلده؟!
یک مثال هم میزنم منظورم رو بهتر بفهمید. یک باکس میسازی بعد تبدیلش می کنی به editable poly بعد یک توربو اسموت 2 بهش میدی بعد حالا دوباره کلش رو به editable poly تبدیل می کنی. دیگه نمی تونی اسموت رو خاموش کنی چون نیستش. گرفتید؟!
حالا سوال من این هستش که غیر از روش smoth group چه جوری می تونم این جسم رو به حالت اولش برگردونم. چون اسموت گروپ فقط بعضی جاها رو از حالت اسموت در میاره و بعضی جاها هنوز اسموته. چون hold و save هم کردم امکان ctrl + z یعنی undo هم نیست. حالا کسی راهی چیزی بلده؟!
یک مثال هم میزنم منظورم رو بهتر بفهمید. یک باکس میسازی بعد تبدیلش می کنی به editable poly بعد یک توربو اسموت 2 بهش میدی بعد حالا دوباره کلش رو به editable poly تبدیل می کنی. دیگه نمی تونی اسموت رو خاموش کنی چون نیستش. گرفتید؟!