سلام:
روی تکسچر دیوارها کار کن،یه تکسچر سنگ با ابعاد بزرگ بزار که با محیط همخوانی داشته باشه،اینجور کار اصلاً جالب توجه نیست.
روی مدل ستون ها بیشتر کار کن البته اگر قرار محیط قدیمی باشه اگر که نظرت این نیست فقط روی تکسچر کار کن.
روی تکسچر زمین هم خیلی بیشتر باید وقت میذاشتی،زیاد جالب از آب در نیومده.
فاصله بین پنجره ها خیلی کمه چنین چیزی در دنیای واقعی معنا نداره.
نور بدک نشده ولی هنوز جای کار داره.
1- به سطح زمین یه مقدار Bump بده
یه مقدار کمه علی جون به نظرمن باید Displacement بده،البته اگر میخواد کار حقیقی بشه.
3- صحنه یه مقدار زیادی تاریکه (بالاخره اگه توی روز هستش و نور داره میاد توی صحنه باید روشن تر از این حرفا باشه)
بستگی به ایده سازنده داره که منظورش از این محیط چیه؟؟؟؟؟قدیمیه یا جدیده!؟
(جواب بعداً)
4- پنجره اگه دارای یک سری شیارهایی باشه که از لای اونا نور بیاد تو پنجرهاتون قشنگتر در میاد
اینم باز بستگی به ایده سازنده داره که منظورش از این محیط چیه؟؟؟؟؟قدیمیه یا جدیده!؟
(جواب بعداً)
1- به سطح زمین یه مقدار Bump بده
مخالفا، دست بهش نزن كه خراب ميشه
دلیل مخالفت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خراب میشه؟؟؟؟؟؟
به چه دلیل؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اگه میشه بیشتر توضیح بده.
به نظر منم نورش خيلي خوبه چون وقتي تابش نور شديد هست بقيه جاها تاريكتر به نظر مياد
ولي يه نكته، آجراي ديوار خيلي به كف نميخوره، فكر ميكنم اگه يه مقدار حالت سنگي و قديمي داشته باشه بهتره
با Volume Light هم موافقم
کاملاً حرفه ای بود،فقط راجع به کلمه اول>>>>>بستگی به ایده سازنده داره که منظورش از این محیط چیه؟؟؟؟؟قدیمیه یا جدیده!؟
(جواب بعداً)بقیه حرفها رو هم قبول دارم.
موفق باشی