انواع مدل شلوار پارچه ای زنانه

hana joon

Member

شلوار پارچه ای زنانه پلیسه

شلوار پلیسه پارچه ای دارای چین های عمودی در تمام سطح پارچه است که به آن ظاهری شیک و منحصر به فرد می دهد. شلوار پلیسه برای استایل روزمره و مهمانی ها کاربرد دارد. این شلوار را می توانید با انواع بلوز، کت و کفش پاشنه بلند ست کنید.

شلوار پارچه ای زنانه لینن

شلوار پارچه ای زنانه لینن از پارچه لینن که نوعی پارچه نخی است تولید می شود که بسیار خنک و راحت است. این شلوار برای فصل تابستان و روزهای گرم سال مناسب است. شلوار لینن را می توانید با انواع تیشرت، تاپ، بلوز و صندل ست کنید. برای داشتن استایلی خنک تر می توانید از کلاه حصیری و عینک آفتابی نیز استفاده کنید.

شلوار پارچه ای زنانه کتان

شلوار پارچه ای زنانه کتان از پارچه کتان که نوعی پارچه نخی است تولید می شود که برای تمام فصول سال مناسب است. ست کردن شلوار کتان زنانه با شومیز کتان یا انواع تونیک کتان استایلی شیک و راحت برای شما فراهم می کند.

شلوار پارچه ای مازراتی

شلوار پارچه ای مازراتی از پنبه و ترکیبی از الیاف های مصنوعی تولید می شود که ایستایی خوبی دارد و به عنوان شلوار بیرونی زنانه از محبوبیت زیادی برخوردار است.

شلوار پارچه ای کنفی زنانه

شلوار پارچه ای کنفی زنانه از جنس پارچه کنف تولید می شود که این نوع پارچه دوام و ضخامت بالایی دارد. شلوار پارچه ای کنفی زنانه به راحتی چروک نمی شود و نیاز به اتوکشی مداوم ندارد. شلوار پارچه ای کنفی زنانه کرمی، قهوه ای، مشکی و سفید طرحدار از رنگ های محبوب شلوار پارچه ای کنفی زنانه هستند.

شلوار پارچه ای کرپ زنانه

شلوار پارچه ای کرپ زنانه با پارچه کرپ که تلفیقی از ابریشم، پنبه و ریون است تولید می شود. مدل شلوار کرپ زنانه ایستایی خوبی دارد و به دلیل ظاهر شیک و خوش ایست آن برای پوشیدن در موقعیت های رسمی و مجالس بسیار مناسب است. شلوار پارچه ای کرپ راسته و کلاسیک، شلوار کرپ زنانه چاکدار، شلوار کرپ زنانه مام استایل و شلوار کرپ زنانه بگ و نیم بگ را می توان در دسته شلوار پارچه ای کرپ مجلسی زنانه قرار داد. از میان انواع رنگ های شلوار کرپ زنانه، شلوار کرپ مشکی زنانه و شلوار کرپ سفید زنانه پرطرفدار هستند.

شلوار پارچه ای کجراه زنانه

شلوار کجراه زنانه از جنس پارچه کجراه که خطوط کج دارد تولید می شود. پارچه کجراه را با الیاف کتان، ویسکوز و فلامنت کجراه تولید می کنند که دوام و مقاومت بالایی نیز دارد. از این رو استفاده از شلوار کجراه زنانه برای بیرون و سرکار انتخاب خوبی است. حتی می توانید از شلوار کجراه زنانه کتانی برای استایل مجلسی استفاده کنید.

قیمت شلوار پارچه ای زنانه

قیمت شلوار پارچه ای زنانه به عوامل مختلفی مانند مدل، جنس، برند، کیفیت و محل خرید بستگی دارد. قیمت شلوارهای پارچه ای از ساده و کلاسیک شروع شده و تا مدل های خاص و مجلسی افزایش می یابد. قیمت شلوار با توجه به جنس آن که از پارچه های مازراتی، کجراه، کتان و لینن می تواند باشد متغیر است.

دیدن انواع مدل شلوار پارچه ای زنانه

 

جدیدترین ارسال ها

بالا