ZoneAlarm Security Suite 6.0

irania

Member
با عرض سلام
دوستان نظرتون راجع به این برنامه امنیتی چیه؟ تا چه حد میشه بهش اعتماد کرد؟ آنتی ویروسش از مک آفی و نورتون بهتره؟ فایر والش چی؟ و اینکه از کجا میشه دانلودش کرد؟
هر گونه اطلاعاتی در باره این برنامه دارین دریغ نکنین!
ممنون
 

ye_mojud

Member
سلام . من خیلی وقته از این نرم افزار استفاده میکنم و به نظرم از نورتون و مک کافی خیلی بهتره چون هم خیلی سبکتره و مثل نورتون و مک کافی سنگین نیست و هم اینکه هر روز از اینترنت اپدیت میشه . برای دونلود هم میتونی بری از سایت خود شرکت تولید کننده بگیری و بعد کرکش رو از سایتهای کرک پیدا کنی .
http://www.zonelabs.com/store/content/home.jsp
 

Hwt

Active Member
ببين دوست عزيز بهترينن امنيت تركيبيه كه بهت معرفي ميكنم .
فايروال : زون الارم
انتي اسپاي : spybot
انتي ويروس : bit defender 9
+ Adware SE
 

Sunboy454

Active Member
آنتی ویروسش که بهترین نیست ولی فایروالش جرو یکی از بهترین هاست ، البته طرز کار کردن باهاشو بلد باشی ( که مستلزم اطلاعات شبکه و اینترنت هست ) ، در رابطه با آنتی ویروسش هم نمیتونی روش حساب کنی ؛ و برای دانلود آخرین ورژن به همراه کرک به این تاپیک مراجعه کن ، برای anti-Spyware هم میتونی از برنامه ی Webroot Spyware Sweeper استفاده کنی که تو این تاپیک میتونی اطلاعات کامشو پیدا کنی
 

irania

Member
از نظراتتون ممنونم!
ولی من نخواستم که فقط به من کمکی کرده باشین بلکه میخوام دیگران هم از مزایا و معایب استفاده از این برنامه اطلاع پبدا کنند!
به نظر خودم که بهتره فایروال و آنتی ویروس و آنتی اسپای مال یه شرکت باشه تا اینکه هر کدوم یه چیزی باشن!
حالا یا زون لبز یا مک آفیی یا هر برنامه دیگه ای!
 

Hwt

Active Member
اشتباهت همينجاست . به يك نرم افزار صرفا نبايد اعتماد كرد .
 

iranianpep

Member
من با Zone Alarm مشكلي ندارم ... كارش خيلي درسته. البته اينم بگم كه با فايروال نورتون و MCafee كار نكردم. در مورد خود MCafee بايد بگم عاليه ولي به روز نميشه. در مورد Anti Spyware هم XoftSpy رو پيشنهاد مي كنم ... كارش عاليه ... اينم لينك دانلودش: http://www.paretologic.com/download.asp كركش رو ميتونين گير بيارين.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا