transformers_paykan

tarkan_tan

Well-Known Member
سلام بچه ها من چند وقت پیش یه پیکان مدل کردم و به فکرم رسید یه ترنسفورم بسازم.این روباتی که پایین میبینین روبات q7 هست که روی اون تغییراتی انجام دادم یعنی قطعات پیکان رو چیدم روش (به دلیل صرفه جویی در وقت)خلاصه به قدری رو این ربات تغییرات انجام دادم که شده همینی که پایین میبینین.
هدف من بیشتر ترنسفرم پیکان به روبات هست.
تقریباً 90% کار رو رفتم.سخترین جاش زمان رندره:mad:.
حالا چند تا فرم از کارم رو میزارم تا از نظر های شما دوستان استفاده کنم چونکه من سابقه 3d هنوز یه سال نشده و خیلی به راهنماییهاتون نیازمندم.:rose:

attachment.php
 
آخرین ویرایش:

Amin 4D

مدیر انجمن <A href="http://forum.majidonline.com/f
خیلی عالیه. حتما اگه وقت داشتی برای این کارت یه آموزش تر و تمیز هم بساز خواهشا، من خیلی دوست دارم همچین کاری رو انجام بدم ولی اصلا نمی دونم روش کار چطوریه.
بی صبرانه منتظره ادامه ی کارت هستم. :rose:
 

*farshid*

کاربر VIP
خیلی جالب بود
کاش یه مقداری به صفحاتت ضخامت هم میدادی
با نظر دوستان موافقم خیلی سریع تبدیل به ربات میشه
ولی همین که تونستی تنهایی همچین انیمیشنی رو بسازی جای تبریکات فراوان داره
آقا ... تبریکات فراوان
:)
:rose:
 

living_for_cg

کاربر متخصص مدلینگ
ایده خیلی خوبیه. در مورد نورش که تخصصی ندارم.
اما با تبدیل شدن کاپوتش مشکل دارم. به خصوص که دقیقا جلوی دوربینه و اول کار هم تبدیل میشه توجه روش زیاده.
در کل خیلی عالی شده. واقعا خسته نباشید.
 

*farshid*

کاربر VIP
کاراکترش بعد از دیفورمه شدن باید یه پوز خاصی داشته باشه
یه پوز خوب براش در نظر بگیر بعد بذارش گالری

موفق باشی
 

.:. soroosh .:.

Active Member
اینطور که متوجه شدم ( البته اگه اشتباه نکرده باشم)
یه جورایی شما یه مدل به اصطلاح ریگ شده آماده داشتین و فقط آبجکتهای اون را تغییر دادین تا شبیه به پیکان بشه. درسته؟!
و در نهایت همون را روش انیمیت انجام دادین.
اگه اینطوری باشه اون بخش مهم که مربوط به ریگ کاراکتر باشه آماده بوده. اگه درست میگم که :
استودیوتون خوب شده و مدل پیکان را هم خوب روش پیاده کردین هر چند زمان تبدیل یه سری آبجکت ها انگار حذف میشن کلا یا کلا جاشون را به آبجکت های دیگه میدن که این مورد زمان تبدیل کاپوت جلوی ماشین خیلی به چشم میاد.
انیمیت ها را هم دوست داشتم غیر از این مسئله که پاشون میرفت تو زمین مورد دیگه ای ندیدم.
... در نهایت اگر هم که انیمیت و .... تمامش با خودتون بوده باشه که خیلی عالی شده.
موفق باشید.
 

CG_Master

کاربر متخصص انیمیشن
اینطور که متوجه شدم ( البته اگه اشتباه نکرده باشم)
یه جورایی شما یه مدل به اصطلاح ریگ شده آماده داشتین و فقط آبجکتهای اون را تغییر دادین تا شبیه به پیکان بشه. درسته؟!
و در نهایت همون را روش انیمیت انجام دادین.
اگه اینطوری باشه اون بخش مهم که مربوط به ریگ کاراکتر باشه آماده بوده. اگه درست میگم که :

به نظر من همین حد که تونستن این خروجی رو نشون بدن خودش کلی هست و آفرین داره
به نظرم واسه بعضی از کارای Cg آدم میتونه از یه سری آبجکت های آماده یا حرکت های آماده استفاده کنه
شایدم این کار رو میکنه تا ازش الگو بگیره و بعد خودش تمامی مراحل رو انجام بده . گرچه هر مرحله ای در درجه ی اول نیازمند متخصص خودش هست

...

من فیلم رو دیدم خیلی دیر ترنسفر صورت میگیره

آدم دوست داره بعد از ترنسفر یه فیگوری از این رویات ببینه یا یه حرکتی بکنه که حس زنده بودن رو القا کنه

یه کمی هم کلا سرعت ترنسفر رو کم کنی بهتر میشه...
سعی کن موقع ترنسفر, دوربین هم حرکت آروم داشته باشه... قشنگ تر میشه

در کل کارت جالب بود و همین قدر که این کار رو کردی من بهت افتخار میکنم

موفق باشی دوست جان
 

tarkan_tan

Well-Known Member
خیلی عالیه. حتما اگه وقت داشتی برای این کارت یه آموزش تر و تمیز هم بساز خواهشا، من خیلی دوست دارم همچین کاری رو انجام بدم ولی اصلا نمی دونم روش کار چطوریه.
بی صبرانه منتظره ادامه ی کارت هستم. :rose:
ممنونم امین جان.اگه یکم وقت پیدا کنم مراحلش رو هم کامل توضیح میدم.

Saeed
واقعا فوق العاده شده ، تبریک میگم بهتون :rose:

اگه بشه مرحله تبدیل پیکان یکمی طولانی تر بشه خیلی بهتر میشه :green:

موفق باشید ...
سعید جان از شما هم ممنونم.آره منم فکر میکنم که مرحله تبدیلش کوتاه شده حتما این مرحله رو طولانی تر میکنم.

خیلی جالب بود
کاش یه مقداری به صفحاتت ضخامت هم میدادی
با نظر دوستان موافقم خیلی سریع تبدیل به ربات میشه
ولی همین که تونستی تنهایی همچین انیمیشنی رو بسازی جای تبریکات فراوان داره
آقا ... تبریکات فراوان
:)
:rose:
فرشید جان خیلی ممنونم.حتما مرحله تبدیلش رو بیشتر میکنم.خیلی متشکرم از راهنماییتون.


بسیار عالی بود دوست عزیز

البته زمان مورف خیلی کوتاه بود ..

اگر میشد یه making of ازش بسازی بزاری گالری خوب میشد

ادمین بودم حتما می فرستادم واسه تاپ گالری /

موفق باشی
حسین جان ممنونم مثل اینکه تو زمان تبدیل باید خیلی دقت کنم چشم .

عالی شده بزارش گالری
داداش ممد ممنونم از اینکه فیلمو تماشا کردین.

ایده خیلی خوبیه. در مورد نورش که تخصصی ندارم.
اما با تبدیل شدن کاپوتش مشکل دارم. به خصوص که دقیقا جلوی دوربینه و اول کار هم تبدیل میشه توجه روش زیاده.
در کل خیلی عالی شده. واقعا خسته نباشید.
خیلی ممنونم از راهنماییهاتون.حق با شماست کاپوت نقش مهمی در تبدیل داره ولی باید بخشی از اون جلو دوربین قرار بگیره تا صندلیها وشیشه و سقف ماشین راحت تر حذف بشن.
واقعا عالیه . تبریک بابت تلاشی که برای ساخت این کار داشتید .

کاش یه رندر بهتر میگرفتید . با یه رندر از یه زاویه ی بهتر منم پیشنهاد تاپ گالری میدم .

همیشه موفق باشید .
حامد جان خیلی ممنونم.متشکرم از راهنماییتون.

قشنگ شده...

یه نگاه به این کلیپ بنداز کمکت میکنه

موفق باشی
کار بسیار جالبیه خیلی مفید بود.ممنونم.
کاراکترش بعد از دیفورمه شدن باید یه پوز خاصی داشته باشه
یه پوز خوب براش در نظر بگیر بعد بذارش گالری

موفق باشی
آقا فرشید خیلی ممنونم بله تو فکرش بودم.من واسه این کار یه biped انیمیشن کردم حالا بعد از اینکه تبدیل به ربات شد میخوام یه biped آماده بندازم روش که بعد از تبدیل به روبات یه حرکت آکروباتی انجام بده ولی نمیدونم چه طوری این کار رو انجام بدم!!!
شما اگه بلد هستین راهنماییم کنید.
متشکرم.
 

tarkan_tan

Well-Known Member
اینطور که متوجه شدم ( البته اگه اشتباه نکرده باشم)
یه جورایی شما یه مدل به اصطلاح ریگ شده آماده داشتین و فقط آبجکتهای اون را تغییر دادین تا شبیه به پیکان بشه. درسته؟!
و در نهایت همون را روش انیمیت انجام دادین.
اگه اینطوری باشه اون بخش مهم که مربوط به ریگ کاراکتر باشه آماده بوده. اگه درست میگم که :
استودیوتون خوب شده و مدل پیکان را هم خوب روش پیاده کردین هر چند زمان تبدیل یه سری آبجکت ها انگار حذف میشن کلا یا کلا جاشون را به آبجکت های دیگه میدن که این مورد زمان تبدیل کاپوت جلوی ماشین خیلی به چشم میاد.
انیمیت ها را هم دوست داشتم غیر از این مسئله که پاشون میرفت تو زمین مورد دیگه ای ندیدم.
... در نهایت اگر هم که انیمیت و .... تمامش با خودتون بوده باشه که خیلی عالی شده.
موفق باشید.
بله من یه مدل آماده ریگ شده داشتم که روی اون مدل پیکان رو مچ کردم.همون اول هم گفتم که دلیل این کارم به خاطر صرفه جویی در وقت بود و بیشتر هدف من تست کردن ترنسفرم پیکان بود.کار ترنسفرم کلا کار خودم بوده و 2 تاتست هم biped آماده بودن برای تست کردن ریگ ربات که ببینم پیکان رو رو ربات خوب مچ کردم یا نه.
 

tarkan_tan

Well-Known Member
به نظر من همین حد که تونستن این خروجی رو نشون بدن خودش کلی هست و آفرین داره
به نظرم واسه بعضی از کارای Cg آدم میتونه از یه سری آبجکت های آماده یا حرکت های آماده استفاده کنه
شایدم این کار رو میکنه تا ازش الگو بگیره و بعد خودش تمامی مراحل رو انجام بده . گرچه هر مرحله ای در درجه ی اول نیازمند متخصص خودش هست

...

من فیلم رو دیدم خیلی دیر ترنسفر صورت میگیره

آدم دوست داره بعد از ترنسفر یه فیگوری از این رویات ببینه یا یه حرکتی بکنه که حس زنده بودن رو القا کنه

یه کمی هم کلا سرعت ترنسفر رو کم کنی بهتر میشه...
سعی کن موقع ترنسفر, دوربین هم حرکت آروم داشته باشه... قشنگ تر میشه

در کل کارت جالب بود و همین قدر که این کار رو کردی من بهت افتخار میکنم

موفق باشی دوست جان

CG_Master عزیز شما لطف دارین من که کاری نکردم من هم به داشتن دوستانی مثل شما افتخار میکنم.
راجع به فیگور که حتما این کار رو انجام میدم.
راهنماییهاتون خیلی مفید بودن. همه نکته هایی که شما و دوستان گفتن رو رو کارم انجام میدم.
 
سلام
کار خیلی خوبی شده..
ایده ی ترنسفورم پیکان خیلی جذاب و جالبه
البته اگه یه کم روی زوایای رندرت کار کنی و از یه سری زاویه ی بهتر رندر بگیری بهتر میشه....
در مورد سرعت ترنسفورم هم با دوستان موافقم یه کم بالاس...
موفق باشی
:rose:
 

AREF

مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c
سلام.کار خوبی شده.مرسی
مشکلات رو بچه ها گفتن.
ولی باید این 2 نکته رو رعایت کنین برای کار نهایی
هدف از ساخت این انیمیشن اینکه که ترانس شدن رو نشون بدین.پس شما باید فقط دنبال هدف باشین.تو این انیمیشن شما 80 درصد به معرفی ماشین پیکان پرداختین.20 درصد رو به ترانس شدن.
ایراد اصلی فیلم ترانسفورمرز یک همین بود که نمره معمولی گرفت.صحنه های ترانس شدن سریع و سمبل کاری بود.اما تو فیلم دوم تقریبا تمام پیچ و مهره ها جابجا میشد و توی فرآیند اسلو موشن انجام میشد.آدم راحت میدید.
اما راه کار
شما باید زمان ترانس شدن رو حداقل 20 ثانیه بکنین.لازم نیست الان رندر نهایی بگیرین.اسکیسی بگیرین یا حتی از ویو پورت فیلم بگیرین.اما این کارو بکنین.یه افکتی هم جدیدا باب شده تو فیلم ها که اولین بار توسط فیلم ماتریکس 1 رقم خورد به نام Bullet time(زمان گلوله!) فکر کنین دوربین با دور تند در حال چرخش دور ماشین هست یه دفعه صحنه آهسته میشه
حالا باید روی جلوه های ویژه کار کنین.مثلا جاهایی که تاکید روی ترانس شدن دارین باید با درخشش خودشو نشون بده.به حالت Glow یعنی یه منبع نور بزارین طوری که تو اون لحظه رفلکت شدید روی نقطه مورد نظر بیافته.

مشکل دیگه کار نازک بودن ورق های ماشین هست.
شما برای کارتون از یه رباط نسبتا آماده استفاده کردین و تک تک بدنه هارو روش اسمبل کردین.تا اینجا خوب شده.اما تفاوت مدل رباط و ماشین خیلی الان زیاده.چون در درجه اول ورق های شما هیچ ضخامتی نداره.تازه وقتی زخامت دادین باید گوشه هاش پخ بخوره.
وقتی شما میخواین چنین صحنه ای رو بسازین باید تمام آجکتها کاملا 2 طرفه ساخته بشن
 

جدیدترین ارسال ها

بالا