MCSE معادل کارشناسی شبکه

mobina74

Member
کمپانی مایکروسافت دوره های تعریف شده ای در زمینه شبکه های کامپیوتری دارد که از جمله آن دوره ها می توان به دوره mcse و msca ، دوره network و دوره cisco و ... اشاره کرد که پس از گذراندن هر کدام از این دوره ها می توان مدرک معتبر مایکروسافت را در هر لول اخذ نمود. در هر دوره مطالب متفاوتی در مورد آموزش شبکه مایکروسافت در اختیار علاقمندان قرار گرفته است. همچنین باید گفت که دوره شبکه mcsa به نوعی به عنوان دوره کاردانی در مایکروسافت وmcse دوره کارشناسی مایکروسافت در نظ گرفته می شود که همانطور که پیداست برای اخذ مدرک mcse حتما باید دوره mcsa را گذراند .
blue-technology-abstract-background-with-white-line-dot-business-and-connection-concept-internet-cyber-and-network-theme-smart-industry-and-computer-science-wallpaper-futuristic-and-industry-4-0-vector.jpg
در بین آموزش ها و کورس های در نظر گرفته شده برای آموزش شبکه ،mcse یکی از بزرگترین و پرکاربرد ترین دوره های مایکروسافت است و این مدرک برای تمامی کشور های دنیا معتبر بوده و فرد دارای مدرک به عنوان متخصص شبکه در بسیاری از شرکت های رایانه و غیر رایانه ای مشغول بکار پذیرفته خواهد شد.

فراموش نکنید که علاوه بر علاقمندان به شبکه ، فعالان حوزه برنامه نویسی و نرم افزار نیز می توانند علاوه بر شرکت در دوره برنامه نویسی ، آموزش های مربوط به شبکه را نیز برای کامل تر شدن در حزه IT پشت سر گذارند.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا