نقایل الاقوال !
سلام
کاراکترا رو خیلی دوست داشتم
ولی پسر بچه هه رو نفهمیدم چجوری ساختید
الان به نظرم می رسه عکس گرفتید و چند تا فیلتر فوتوشاپ روش اعمال کردید . نمی دونم شاید هم می خواستید فعلا ازش رو نمایی نشه و یه مقدار افکت بهش دادید تا کسی زیاد جزئیات رو نبینه
استاد خیلی کار عجیبی انجام ندادم. self illumination تا آخر که سایه بره و یه grayball تو منتال رندر شده. روشی که برای رندر clay میشه استفاده کرد. به علت نبود سایه بعضی جزئیات نمایش داده نشدند. این هنوز رندره
-----------------------------------------------------
خیلی خوشم اومد از تناسب سبکی که بین بچه و پرنده وجود داره . کار متفاوتی شده . بیصبرانه منتظر ادامه کارتم استاد
مشابهتش بعد از لطف و تشابه بینی چشمان تعارفی شما به سبک واحدش تو ساخت برمیگرده و چون ما فقط نون و پنیر بلدیم بپزیم همیشه غذامون یه طمع داره البته اونم به شرطی بقالی جنساشو تغییر نده!
-----------------------------------------------------
ایول
مثل شرکتای بزرگ از خودت خلاقیت در وکنی
از مدلات خوشم میاد
به خصوص پسر پیرزن نماهه
راستی مثل کدوم شرکت های بزرگ که برم جذبشون بشم!
از خوشامد شما هم خوشمان میاید
از تعابیر مناسب و شکلک هات هم میتونم کمک های اشاره ایتو بفهمم ولی راحت نیست.
این کپه مو که کلشو مثل بافتنی یا به قولی پیرزنی کرده و اون دست های متصل به واکر نامرئی هم هنوز نهایی نیست. موها در بعضی زوایا که نشون داده نشده مشکل سازه و بسته به لزوم نمای نهایی شاید احتیاج به تغییر داشته باشه
-----------------------------------------------------
سلام
ایول کارت خیلی خوبه. ادامه بده من که خیلی خوشم اومده.
این sculptris هم مثل Zbrushe!!!! (دیدم تو امضا گذاشتی نوشته هاشو کمو بیش خوندم ) اگه اینطوریه که عالیه .منم باید اینو یاد بگیرم .
راستی اون آموزشهایی هم که تو امضات گذاشتی واقعا مفیدند. ممنون
شاد باشی
از اینکه سر زدی ممنون و از اینکه تعریف کردی که خیلی خیلی ممنون. اما کاش بیشتر ایراد میگرفتی مثل علی تون! که حداقل تکه هاشو میندازه!
البته اسکالچریس زیبراش نمیشه ولی همینش هم داره به طرز مرموزی پیشرفت میکنه و در ورژن بعدی منتظر کپی قطعه ای و تغییر پز اسکلتی و ریتوپولوژی ویه اینترفیس خوردنی باشین
------------------------------------------------------
این آخریه چیه؟؟؟؟
هر چی هست منو یاد غذا میندازه (دهنم آب افتاد
) بالاش شبیه فلفل دولمه ایه
کارت خیلی عالی و حرفه ای هستش . دوست دارم مسیر کارتم برای ما مشخص کنین محمد جان .
خب تو پست ها نوشتم قضیه اون میوه مزرعه هست که قراره بهشتی باشه و اینکه بادمجون دوست نداشتنی میتونه تو بهشت بهترین مزه رو بده
البته یه تغییرات ژنتیکی کرده و به جای قسمت بالاییش شبیه فلفل دلمه و به جای قسمت پایین هم شبیه کلم بنفش شده. البته هنوز نقش نهاییش معلوم نیست ولی یه تست بود که گذاشتم و دهن شما رو هم خیس کرد!
در مورد روش حرفه من که خب سکرته! اما اگه روش معمولیم رو بخوای خب همه چیز از یه کره یا یه صفحه شروع میشه. یا گل رو گوله میکنن یا پهن .
بعدش با شیار و اضافه کردن و هل دادن و جمع کردن و همیشه نرم کردن و کنترل سطوح رفته رفته سروشکل مدل پیشرفت میکنه و بعد از فرم های کلی میشه به جزئیات پرداخت.
در مورد رنگ و لعاب هم تو پیوست یه چیزی گذاشتم. یه متریال تمیز و جالب ورمیداری که انعکاس مناسبی روش باشه مثل car paint یا sss یا grayball که من استفاده کردم بعد انداختن مپ cavity و ao که از مثلا ماسک زیبراش گرفتی یا اگه آنرپ نشده با light tracer یا متریال ao منتال با بلند مناسب روش بعد میتونی چنر تا رندر رو با هم ترکیب کنی و تو فتوشاپ رندر نهاییتو بسازی. آخرش هم میتونی با چنرتا فیلتر مثل ,topaz ,perfectum ,bokeh ,colormancer یا هرچی دوست داری دیگه از رندر به حالتی افکتی برسونیش.
امکان جدید و جالبی که تو زیبراش 4 هم اضافه شده bpr هست که با کیفیت مناسب بهت رندر و z map رو میده که خوراک ایمیج گیری هست
البته قصه درازی داره ولی با ترکیب چند تا چیز ساده میشه کارهای جالبی انجام داد و یه چیزهایی رو با سرعت خوب شبیه سازی کرد.
**********************************
الان من و کو کو که له رفتیم داریم مزرعه انتخاب میکنیم تا برا مسابقه اجاره و رنگ کنیم و همش یکی دو تا عکس یادگاری بگیریم. اگه پولمون نرسید شاید مجبور بشیم بریم یه بیابونی دره ای چیزی...