! KU KU KA LA / سید محمد برهانی / sculptris - zbrush - max -photoshop

وضعیت
موضوع بسته شده است.

ali3dm

کاربر VIP
ایول
مثل شرکتای بزرگ از خودت خلاقیت در وکنی
از مدلات خوشم میاد
به خصوص پسر پیرزن نماهه
303.gif
 

::reza::

کاربر VIP
سلام
ایول کارت خیلی خوبه. ادامه بده من که خیلی خوشم اومده.:paint:
این sculptris هم مثل Zbrushe!!!! (دیدم تو امضا گذاشتی نوشته هاشو کمو بیش خوندم ) اگه اینطوریه که عالیه .منم باید اینو یاد بگیرم .
راستی اون آموزشهایی هم که تو امضات گذاشتی واقعا مفیدند. ممنون
شاد باشی:rose:
 

nightlord

Well-Known Member
این آخریه چیه؟؟؟؟
هر چی هست منو یاد غذا میندازه (دهنم آب افتاد:green:) بالاش شبیه فلفل دولمه ایه

کارت خیلی عالی و حرفه ای هستش . دوست دارم مسیر کارتم برای ما مشخص کنین محمد جان .
 
سلام بر دوستان مهربونم

تقدیم با غم فراوان و آرزوی رفع ظلم و بیداد ...

:rose:

یه آگهی فرهنگی که با sc مدل شده. یه بغض و افسردگی نمیذاره راحت کار کنم ...
به آرزوی زمانی که زمین خدا میشه بهشت ...
به آرزوی رهایی از شکارچی های خبیث پرندگان که میخوان نور رو با خون بپوشونن ...

خدایا کمکشون کن ...:sad:

یا زهرا
 

پیوست ها

  • Bahrain !.jpg
    Bahrain !.jpg
    281.4 کیلوبایت · بازدیدها: 28
نقایل الاقوال !

سلام

کاراکترا رو خیلی دوست داشتم
ولی پسر بچه هه رو نفهمیدم چجوری ساختید

الان به نظرم می رسه عکس گرفتید و چند تا فیلتر فوتوشاپ روش اعمال کردید . نمی دونم شاید هم می خواستید فعلا ازش رو نمایی نشه و یه مقدار افکت بهش دادید تا کسی زیاد جزئیات رو نبینه
استاد خیلی کار عجیبی انجام ندادم. self illumination تا آخر که سایه بره و یه grayball تو منتال رندر شده. روشی که برای رندر clay میشه استفاده کرد. به علت نبود سایه بعضی جزئیات نمایش داده نشدند. این هنوز رندره

-----------------------------------------------------
خیلی خوشم اومد از تناسب سبکی که بین بچه و پرنده وجود داره . کار متفاوتی شده . بیصبرانه منتظر ادامه کارتم استاد
مشابهتش بعد از لطف و تشابه بینی چشمان تعارفی شما به سبک واحدش تو ساخت برمیگرده و چون ما فقط نون و پنیر بلدیم بپزیم همیشه غذامون یه طمع داره البته اونم به شرطی بقالی جنساشو تغییر نده!

-----------------------------------------------------
ایول
مثل شرکتای بزرگ از خودت خلاقیت در وکنی
از مدلات خوشم میاد
به خصوص پسر پیرزن نماهه
303.gif
راستی مثل کدوم شرکت های بزرگ که برم جذبشون بشم!
از خوشامد شما هم خوشمان میاید
از تعابیر مناسب و شکلک هات هم میتونم کمک های اشاره ایتو بفهمم ولی راحت نیست.
این کپه مو که کلشو مثل بافتنی یا به قولی پیرزنی کرده و اون دست های متصل به واکر نامرئی هم هنوز نهایی نیست. موها در بعضی زوایا که نشون داده نشده مشکل سازه و بسته به لزوم نمای نهایی شاید احتیاج به تغییر داشته باشه

-----------------------------------------------------
سلام
ایول کارت خیلی خوبه. ادامه بده من که خیلی خوشم اومده.:paint:
این sculptris هم مثل Zbrushe!!!! (دیدم تو امضا گذاشتی نوشته هاشو کمو بیش خوندم ) اگه اینطوریه که عالیه .منم باید اینو یاد بگیرم .
راستی اون آموزشهایی هم که تو امضات گذاشتی واقعا مفیدند. ممنون
شاد باشی:rose:
از اینکه سر زدی ممنون و از اینکه تعریف کردی که خیلی خیلی ممنون. اما کاش بیشتر ایراد میگرفتی مثل علی تون! که حداقل تکه هاشو میندازه!
البته اسکالچریس زیبراش نمیشه ولی همینش هم داره به طرز مرموزی پیشرفت میکنه و در ورژن بعدی منتظر کپی قطعه ای و تغییر پز اسکلتی و ریتوپولوژی ویه اینترفیس خوردنی باشین

------------------------------------------------------
این آخریه چیه؟؟؟؟
هر چی هست منو یاد غذا میندازه (دهنم آب افتاد:green:) بالاش شبیه فلفل دولمه ایه

کارت خیلی عالی و حرفه ای هستش . دوست دارم مسیر کارتم برای ما مشخص کنین محمد جان .
خب تو پست ها نوشتم قضیه اون میوه مزرعه هست که قراره بهشتی باشه و اینکه بادمجون دوست نداشتنی میتونه تو بهشت بهترین مزه رو بده
البته یه تغییرات ژنتیکی کرده و به جای قسمت بالاییش شبیه فلفل دلمه و به جای قسمت پایین هم شبیه کلم بنفش شده. البته هنوز نقش نهاییش معلوم نیست ولی یه تست بود که گذاشتم و دهن شما رو هم خیس کرد!

در مورد روش حرفه من که خب سکرته! اما اگه روش معمولیم رو بخوای خب همه چیز از یه کره یا یه صفحه شروع میشه. یا گل رو گوله میکنن یا پهن .
بعدش با شیار و اضافه کردن و هل دادن و جمع کردن و همیشه نرم کردن و کنترل سطوح رفته رفته سروشکل مدل پیشرفت میکنه و بعد از فرم های کلی میشه به جزئیات پرداخت.

در مورد رنگ و لعاب هم تو پیوست یه چیزی گذاشتم. یه متریال تمیز و جالب ورمیداری که انعکاس مناسبی روش باشه مثل car paint یا sss یا grayball که من استفاده کردم بعد انداختن مپ cavity و ao که از مثلا ماسک زیبراش گرفتی یا اگه آنرپ نشده با light tracer یا متریال ao منتال با بلند مناسب روش بعد میتونی چنر تا رندر رو با هم ترکیب کنی و تو فتوشاپ رندر نهاییتو بسازی. آخرش هم میتونی با چنرتا فیلتر مثل ,topaz ,perfectum ,bokeh ,colormancer یا هرچی دوست داری دیگه از رندر به حالتی افکتی برسونیش.
امکان جدید و جالبی که تو زیبراش 4 هم اضافه شده bpr هست که با کیفیت مناسب بهت رندر و z map رو میده که خوراک ایمیج گیری هست

البته قصه درازی داره ولی با ترکیب چند تا چیز ساده میشه کارهای جالبی انجام داد و یه چیزهایی رو با سرعت خوب شبیه سازی کرد.

**********************************

الان من و کو کو که له رفتیم داریم مزرعه انتخاب میکنیم تا برا مسابقه اجاره و رنگ کنیم و همش یکی دو تا عکس یادگاری بگیریم. اگه پولمون نرسید شاید مجبور بشیم بریم یه بیابونی دره ای چیزی...

attachment.php
 

پیوست ها

  • 1 - 2 - clay.jpg
    1 - 2 - clay.jpg
    74.8 کیلوبایت · بازدیدها: 29
  • reflection & retouch.jpg
    reflection & retouch.jpg
    48.3 کیلوبایت · بازدیدها: 24
  • KU KU KA LA ! comp test.jpg
    KU KU KA LA ! comp test.jpg
    28.6 کیلوبایت · بازدیدها: 94
آخرین ویرایش:
ممنون به خاطر معرفی اسکالپتیز
واقعا چیز خوبیه :green:
خواهش میکنم باید از Dr Petter تشکر کرد که اون رو با خوشدستی تمام و رایگان منتشر کرده!
من تری دی کوت و زیبراش و کوروی تری دی و هر چی امتحان کردم به این خوشدستی در عین جامعیت نبود. خوشحالم که شما هم تایید کردی اما یه عواقبی هم داره دامنگیر رقبا خواهد شد! (اینجا جای چند تا اسمایل خشمگین و موزی خالیه)
راستی اگه املای فارسیشو بخوای ظاهرا میشه اسکالچریس!
البته اون اسکار پیتر که شما نوشتی یه نرم افزار دیگه باید باشه!


تکسچرو بذار رو کار دلمون آب شد :)
یعنی علاقمند شدی یا میخوای یکمی تفریح کنی؟!...
فکر نکنم همش ازون بادمجو خوشمزه ها بشه ها...
شایدم مزه خاک بده !
اجازه بده گل بازی رو تموم کنم وقتی خشک شد سطل رنگ ها رو میریزم روشون...

---------------
ممنون از پیگیریتون

یا زهرا
 

hosienmax100

3D Artist
خسته نباشید

کارتون خوب شده تا اینجا ..

اما به نظر این حقیر استفاده از این نرم افزار (sc که باهاش کار کردم ) ینی محدود کردن خودتون /مثه این میمونه شما یه لامبورگینی و پراید داشته باشید همیشه از پراید استفاده کنید بگید خب اینم راه میره / نرم افزار خوبیه قصد ندارم رو کارای اش اما اگر بیارم اما واقعا استفاده ازش دردی رو دوا نمیکنه ...

ادامه بدید ببینیم چی میشه /
 
خسته نباشید

کارتون خوب شده تا اینجا ..

اما به نظر این حقیر استفاده از این نرم افزار (sc که باهاش کار کردم ) ینی محدود کردن خودتون /مثه این میمونه شما یه لامبورگینی و پراید داشته باشید همیشه از پراید استفاده کنید بگید خب اینم راه میره / نرم افزار خوبیه قصد ندارم رو کارای اش اما اگر بیارم اما واقعا استفاده ازش دردی رو دوا نمیکنه ...

ادامه بدید ببینیم چی میشه /

سلام استاد

من هم میدونم شاگرد جای استاد رو نمیگیره و معایبی هم داره.
اما این یه انتخاب همیشگی نیست.
نوع مش و نوع گسترش و تغییرش چیزی عالیه اما مش مثلثی توپولوژی رو خیلی وقتها لازم میکنه
در عوض zsketch هم تو زیبراش همه چی رو پوشش میده.
ابزارهای کنترل حجم داره اما نه به اندازه زیبراش.
....

اما یه نکته هست و اون هم مهربونی این نرم افزار هست که بر خلاف غولی مثل زیبراش آدم رو دعوا نمیکنه. من یک خودآموزم و اینجوری تونستم ارتباط برقرار کنمو اولین مدلهای حجمی خودمو با این برنامه آزادانه تونستم کار کنم.

از طرفی زبون این برنامه زبون کاملا متفاوتی نیست و به نظرم زمینه ساز حرکت در آینده به سوی زیبراش و شاید هم بهتر از اون باشه. این دو برنامه میتونن مکمل باشن.
مثل دونستن دو زبون هست. مثل یاد گرفتن دو برنامه مدلسازی.
مثل کار انتخابی با یه پلاگین.
محدودیت به نظرم اگه کنترل شده باشه نتایج کنترل شده ای هم به بار میاره.
آینده ای که پیکسولاجیک توش دیده باعث شده اونو بعد از 200 روز انتشار بخره. فروم اسکالچریس و زیبراش سنترال رو ببینین که اساتید هم نمونه زدن با این. خودشون گفتن یه گیفت از طرف شرکت اما به نظرم یه دروازه جدیده و یه نگرش جدید.
آیندگان از نرم افزارهای ساده تر و هوشمند تر بیشتر حمایت خواهند کرد

همه این حرفها به کنار و من هم مثل شما اگه به مهارت قابل توجهی تو چیزی برسم جایگزین های احتمالی و بازیچه ها رو اصلا محل نمیذارم. چیزی که با تمام شاگردیم تو فتوشاپ و رقباش دیدم رو دیگه تست نمیکنم.

اینها بخشیش هم جنون جوونیه دیکه.

امیدوارم حس دفاع از sc جان قدرت بیشتری بهم بده تا ضعف هام رو کمتر فریاد کنم!
از هشدارت ممنونم. استاد Z !
 
خدمت برادران فرشید، رضا ، علی و محمد و x , y , z عزیز!

قابل شما ها رو نداره. کوچکنوازی میکنید...
اما توجه داشته باشید که این یک دوئل جنگی نیست بلکه یه تصادف احساساتی هست!:rose::rose:
 

*farshid*

کاربر VIP
من این بدبستان احساساتی رو بین این دو تا ندیدم :)
یه مثلی هست که میگه :
ELA BAKIR ELABIR AT NAL-CHAKANINA BAKIR
معنیش هم اینه

یه جوری نیگا میکنه انگار اسب به نعلبندش نیگا میکنه
این خروس شما هم نگاهش مثل نگاه یه اسب به نعلبندشه
پیوست : اسبها و نعلبندها معمولا رابطه خصمانه ای با هم دارن :green:

ولی نه
نگاه خروست یه نگاه خاصییییه
چند تا حس تو نگاهش دیدم:
غافلگیری
شیطنت
غم پنهان!
عشق
حس لجظه ی پیش از گریه (بغض پنهان!!)
 
مجسمه های واقعی و لحظه های جاودان ...

من این بدبستان احساساتی رو بین این دو تا ندیدم :)
یه مثلی هست که میگه :
Ela bakir elabir at nal-chakanina bakir
معنیش هم اینه

یه جوری نیگا میکنه انگار اسب به نعلبندش نیگا میکنه
این خروس شما هم نگاهش مثل نگاه یه اسب به نعلبندشه
پیوست : اسبها و نعلبندها معمولا رابطه خصمانه ای با هم دارن :green:

ولی نه
نگاه خروست یه نگاه خاصییییه
چند تا حس تو نگاهش دیدم:
غافلگیری
شیطنت
غم پنهان!
عشق
حس لجظه ی پیش از گریه (بغض پنهان!!)

سلام فرشید

از آنالیز و اطلاعات فرهنگی هم ممنون.
یه نکته ای رو هم من بگم حالا که به چهره شناسی رسید...
خب میدونی که پرنده اول مدل شده و بعد پسر اضافه شده ولی چشم ها و صورتشو دستکاری نکردم.
در واقع یه جورایی پسرک رو بر اساس پرنده چیدم.

در مورد احساسات پرنده اگه یه نگاه دوباره بکنی اینارو میشه دید. تعجب و حس ناباوری!، کنجکاوی، فضولی!، ...
در عوض از پشت پسره هم میشه اینها رو فهمید: بهت، لحظه قبل از شادی!، خود رو گم کردن!، فنا! ، داشتن یک آرزو....

اون احساسات که جنبه غیر دوستانه توش دیده شده برای یه احساس دوگانه هست: دانستنی که انسان های طماع رو میشناسه و شامه ای که صمیمیت رو گم نمیکنه. اتفاقا بهت دوگانه طرفین هست که لحظات طولانی مکث رو سبب میشه نه به خاطر لحظه شکار یا فرار یا دهنه زدن! بلکه به خاطر ترس از ترک برداشتن رویایی که در واقعیتش مجسم هستند! ...
اینقدر لطیف که نمیخوان با هیچ تستی و حرکت اضافه ای اطلاعات مضری کسب کنند!

خب من اونا رو بزرگ کردم میدونی که بیشتر از شما احساساتشونو درک میکنم!
یکی از علتهای برطرف نکردن اشکالاتی که مرتضی و علی تذکر دادند هم اینه که بچه سوسکم بلور دست و بی نقصه!!!
 

*farshid*

کاربر VIP
الان که دقیق تر براندازش کردم ...
بهت حق میدم
مشکل اینجاس که اساسا پرنده ها دهن و ابرو و ... ندارن که بشه باهاشون احساسات ادمیزادی رو شبیهسازی کرد
محدوده مانورت همون چشم بود که اونم خوب تونستی نشون بدی
 

m3d

کاربر VIP
آقا ادامه بده . کار جالبی شده انگار با گل سفالگری ساخته شده . یه تله پاتی هم با خاکبازی بچه ی ما هم داره ها ! :lol:
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.

جدیدترین ارسال ها

بالا