پشتیبانی Hunter

سلام،

این کاراکتر رو برای مسابقه ی BioWare 3D Character Challenge قسمت Mass Effect ساختم. کل مدل تو تری دی مکس ساخته شده و اصلا از زیبراش و ماد باکس استفاده نکردم.

تصویرش کمی بزرگه نتونستم Up کنم ، میتونید این لینک رو دنبال کنید :


https://www.facebook.com/ChristopherArts

این هم لینک دمو انیمیشن :

https://vimeo.com/59767917
 

پیوست ها

  • thumb.jpg
    thumb.jpg
    49.6 کیلوبایت · بازدیدها: 96
آخرین ویرایش:

Barnara

کاربر متخصص 3ds max
سلام. واقعا که عالی شده، ایجاد جزئیات در این حد حوصله ی خیلی زیادی میخواد احسنت.
یه رندر با متریال و تکسچر و پست کم داره که معرکه بشه.
:rose:
 
سلام خسته نباشید کارا شما خیلی از نظر تکنیکی قویه اما توش خلایقت کمی به کار رفته می شه نه فقط تو این کار تو کارا قبلی هم همینطور البته اشتباه نشه نمیگم کاراتون قوی نیست من خودم شاید اصلا نتونم مثل شما مدلینگ ، تکستچرینگ یا رندرینگ یا همچنین توپولوژی های محشری را که انجام میدید انجام بدم اما از چند تا کاری که تا حالا تو سایت گذاشتید همشون به نوعی آدم را به یاد کار های خارجی ها میندازه مثلا کار قبلیتون که 80-90% مثل آواتار بود یا یه مدت پیش یه کاراکتر درست کرده بودید خیلی خیلی شبیه به کاراکتر crsis 3 بود هم از نظر آناتومی هم اندازه ای این کارتون خیلی شبیه به این مستر کلاس جنوم هستش 20bcjoplojobfpzuxl22.jpg البته مطمئنم خیلی خیلی رو هرکدومشون کار می کنید و فقط ایده را از این طرح ها می گیرید اما اینا را گفتم چون رو هر کاری خیلی وقت می زارید و هزینه سنگینی برای ساخت هر کاراکتری می کنید لذا طرح هایی که می زنید خلاقانه تر باشه بدون ایده از کاراکتر های قبلی مثلا زامبی یا انسان گرگ نما نباشه یا کاراکتر های الکترونیکی فراوان که بین خارجی ها باب شده 100% قابلیت اینا دارید که تو هر مسابقه جزو نفرات برتر باشید البته اینا همه نظرات شخصی بنده بود و مطمئنا کار از نظر تکنیکی در حد فوق عالی (با توجه با وایرفریم ها و رندر های خیلی قوی م مدلینگ های با جزئیات خیای قوی اما اینا پیشنهادات من از نظر خلاقیتی بود در کل خسته نباشید با آرزوی موفقیت روز افزون شما
 
سلام خسته نباشید کارا شما خیلی از نظر تکنیکی قویه اما توش خلایقت کمی به کار رفته می شه نه فقط تو این کار تو کارا قبلی هم همینطور البته اشتباه نشه نمیگم کاراتون قوی نیست من خودم شاید اصلا نتونم مثل شما مدلینگ ، تکستچرینگ یا رندرینگ یا همچنین توپولوژی های محشری را که انجام میدید انجام بدم اما از چند تا کاری که تا حالا تو سایت گذاشتید همشون به نوعی آدم را به یاد کار های خارجی ها میندازه مثلا کار قبلیتون که 80-90% مثل آواتار بود یا یه مدت پیش یه کاراکتر درست کرده بودید خیلی خیلی شبیه به کاراکتر crsis 3 بود هم از نظر آناتومی هم اندازه ای این کارتون خیلی شبیه به این مستر کلاس جنوم هستش مشاهده پیوست 92294 البته مطمئنم خیلی خیلی رو هرکدومشون کار می کنید و فقط ایده را از این طرح ها می گیرید اما اینا را گفتم چون رو هر کاری خیلی وقت می زارید و هزینه سنگینی برای ساخت هر کاراکتری می کنید لذا طرح هایی که می زنید خلاقانه تر باشه بدون ایده از کاراکتر های قبلی مثلا زامبی یا انسان گرگ نما نباشه یا کاراکتر های الکترونیکی فراوان که بین خارجی ها باب شده 100% قابلیت اینا دارید که تو هر مسابقه جزو نفرات برتر باشید البته اینا همه نظرات شخصی بنده بود و مطمئنا کار از نظر تکنیکی در حد فوق عالی (با توجه با وایرفریم ها و رندر های خیلی قوی م مدلینگ های با جزئیات خیای قوی اما اینا پیشنهادات من از نظر خلاقیتی بود در کل خسته نباشید با آرزوی موفقیت روز افزون شما



سلام ،

ممنون از تعریف و انتقادتون. باید بگم : 1 : بیشتر این جور مسابقات قانون و قواعدشون اینه که باید از محصولاتی که خودشون تولید کردند الهام بگیریم ( Recreate) این مسابقه شرکت BioWare و Electronic Arts
اسپانسر و برگزار کننده ی مسابقه هستند.
2 : مورد بعدی اینکه دارم سعی می کنم توجه شرکت خارجی رو به خودم جلب کنم تا باشون کار کنم به خاطر همین باید مثل نمونه کارهای خارجی کار بزنم.
3 : برای جلب توجه شرکت ها باید از نظر تکنیکی آخرین توانم را نشون بدم و سخت ترین و دشوارترین چیز را انتخاب کنم.
4 : هنر دیجیتال هم رشته های مختلفی داره، Fan Art - Cartoon - Realistic - Cinematic - Game Art - Archetectural - Vehicle Design - Industrial Design - و . . . رشته من هم SciFi و Hard Surface modeling هستش. ممکن تو کارتون اطلاعات زیادی نداشته باشم یا تو طراحی حیوانات .
5 : سایت هایی مثل CGSociety.org موضوع مسابقاتشون طوری که باید کاملا خلاقیت نشون بدی ولی مثلا مسابقه Comocon Challenge اینطوری نیست باید از کتاب داستان مصور خارجی الهام بگیری.
6 : با چند تا شرکت و استودیو کوچک خارجی کار کردم، اونها طرح اولیه رو بت میدن و شما فقط باید به تری دی تبدیل کنی. اجازه نداری خارج از طرح کاری انجام بدی. بخاطر همین دیگه خلاقیت معنی نمی ده تو
این مرحله فقط تکنیک و سرعت مهم هستش.
البته شما کاملا درست می گید، پدر من هم همین حرف رو می زنه. اون تصویری که گذاشتید مال آقای ویتالی بولگارو هستش، دارم سعی می کنم بش برسم. اما تفاوت من و اون اینه که اون صاحب سبک هستش و من فقط دارم تقلید می کنم. در آینده نه چندان دور دیگه می خوام طرحهایی بزنم کاملا از خودم باشه.


موفق باشید
 

CG-Student

Member
خسته نباشید
کارتون از لحاظ تکنیکی محشره . اینجور کارها با زحمت زیادی ساخته میشه
تعداد پالیگان کارکتر را لطف کنید + تعداد پالیگان اسلحه
 

Doozli

New Member
خسته نباشید . کارتون عالی شده. فقط یه سوال کارکتر رو توی اون pose مدل کردین یا T_pose هست؟
 

mehdi3am

Member
اجرای این کار حتی اگه از روی طرح آماده هم باشه قابل تحسینه
با آرزوی موفقیت برای شما
 

javadgonbadi

Well-Known Member
سلام به کریستوفر عزیز

شما چند سال دارین کار می کنین و فکر کنم تخصصتون تو مدلینگه ؟

این کارتونم مثله اون کار های دیگتون محشر شده
 

.:BehzAd:.

Active Member
این کاره شماست؟

attachment.php


http://www.cgart.ir/fa/artwork/girl-11#comment-65828


که ملت رو سره کار گذاشتید!!!!!!!

نرم افزار ها:
3D Studio Max
Mentalray

دسته بندی اثر:
کاراکتر

تاریخ اتمام:
چهارشنبه, اکتبر 17, 2012 - 23:25

توضیحات:
سلام، نمونه کارم برای مسابقه ی Lifelike 3D Human Design Contest ، بدون Post Of Production فقط رندر از صحنه .


http://www.cgriver.com/en/hd2-scan360/5178-high-quality-rigged-3d-woman-cwom0019hd2cs.html

این کار ماله یه فرانسوی هست.
 

پیوست ها

  • full_shot_0.jpg
    full_shot_0.jpg
    453.9 کیلوبایت · بازدیدها: 39

جدیدترین ارسال ها

بالا