سلام خسته نباشید کارا شما خیلی از نظر تکنیکی قویه اما توش خلایقت کمی به کار رفته می شه نه فقط تو این کار تو کارا قبلی هم همینطور البته اشتباه نشه نمیگم کاراتون قوی نیست من خودم شاید اصلا نتونم مثل شما مدلینگ ، تکستچرینگ یا رندرینگ یا همچنین توپولوژی های محشری را که انجام میدید انجام بدم اما از چند تا کاری که تا حالا تو سایت گذاشتید همشون به نوعی آدم را به یاد کار های خارجی ها میندازه مثلا کار قبلیتون که 80-90% مثل آواتار بود یا یه مدت پیش یه کاراکتر درست کرده بودید خیلی خیلی شبیه به کاراکتر crsis 3 بود هم از نظر آناتومی هم اندازه ای این کارتون خیلی شبیه به این مستر کلاس جنوم هستش
مشاهده پیوست 92294 البته مطمئنم خیلی خیلی رو هرکدومشون کار می کنید و فقط ایده را از این طرح ها می گیرید اما اینا را گفتم چون رو هر کاری خیلی وقت می زارید و هزینه سنگینی برای ساخت هر کاراکتری می کنید لذا طرح هایی که می زنید خلاقانه تر باشه بدون ایده از کاراکتر های قبلی مثلا زامبی یا انسان گرگ نما نباشه یا کاراکتر های الکترونیکی فراوان که بین خارجی ها باب شده 100% قابلیت اینا دارید که تو هر مسابقه جزو نفرات برتر باشید البته اینا همه نظرات شخصی بنده بود و مطمئنا کار از نظر تکنیکی در حد فوق عالی (با توجه با وایرفریم ها و رندر های خیلی قوی م مدلینگ های با جزئیات خیای قوی اما اینا پیشنهادات من از نظر خلاقیتی بود در کل خسته نباشید با آرزوی موفقیت روز افزون شما
سلام ،
ممنون از تعریف و انتقادتون. باید بگم : 1 : بیشتر این جور مسابقات قانون و قواعدشون اینه که باید از محصولاتی که خودشون تولید کردند الهام بگیریم ( Recreate) این مسابقه شرکت BioWare و Electronic Arts
اسپانسر و برگزار کننده ی مسابقه هستند.
2 : مورد بعدی اینکه دارم سعی می کنم توجه شرکت خارجی رو به خودم جلب کنم تا باشون کار کنم به خاطر همین باید مثل نمونه کارهای خارجی کار بزنم.
3 : برای جلب توجه شرکت ها باید از نظر تکنیکی آخرین توانم را نشون بدم و سخت ترین و دشوارترین چیز را انتخاب کنم.
4 : هنر دیجیتال هم رشته های مختلفی داره، Fan Art - Cartoon - Realistic - Cinematic - Game Art - Archetectural - Vehicle Design - Industrial Design - و . . . رشته من هم SciFi و Hard Surface modeling هستش. ممکن تو کارتون اطلاعات زیادی نداشته باشم یا تو طراحی حیوانات .
5 : سایت هایی مثل CGSociety.org موضوع مسابقاتشون طوری که باید کاملا خلاقیت نشون بدی ولی مثلا مسابقه Comocon Challenge اینطوری نیست باید از کتاب داستان مصور خارجی الهام بگیری.
6 : با چند تا شرکت و استودیو کوچک خارجی کار کردم، اونها طرح اولیه رو بت میدن و شما فقط باید به تری دی تبدیل کنی. اجازه نداری خارج از طرح کاری انجام بدی. بخاطر همین دیگه خلاقیت معنی نمی ده تو
این مرحله فقط تکنیک و سرعت مهم هستش.
البته شما کاملا درست می گید، پدر من هم همین حرف رو می زنه. اون تصویری که گذاشتید مال آقای ویتالی بولگارو هستش، دارم سعی می کنم بش برسم. اما تفاوت من و اون اینه که اون صاحب سبک هستش و من فقط دارم تقلید می کنم. در آینده نه چندان دور دیگه می خوام طرحهایی بزنم کاملا از خودم باشه.
موفق باشید