Foundations of Programming Object-Oriented Design - آموزش برنامه‌نویسی شیءگرا

massoudn

کاربر فعال
[h=1]آموزش برنامه‌نویسی شیءگرا[/h]

برنامه‌نویسی شیءگرا (Object-Oriented Programming مخفف OOP) یک شیوه برنامه نویسی است که ساختار یا بلوک اصلی اجزای آن، شی ها می باشند. در واقع دراین شیوه برنامه نویسی، برنامه به شیء گرایش پیدا می کند. به این معنا که داده ها و توابعی که قرار است بر روی این داده ها عمل کنند، تا حد امکان در قالبی به نام شی در کنار یکدیگر قرار گرفته، جمع بندی شده و یک واحد(شی) را تشکیل داده و نسبت به محیط بیرونِ خود، کپسوله می شوند و از این طریق، توابع بیگانه ی خارج از آن شی، دیگر امکان ایجاد تغییر در داده های درون آن شی را ندارند. به طور مثال حساب بانکی شما که شامل مشخصات فردی شما و میزان سپرده ی شما در بانک است، تشکیل یک شی را می دهند و به دلیل دارا بودن ویژه گی کپسوله، امکان دستکاری در میزان سپرده یا مشخصات شما، توسط دیگران وجود ندارد. از دیگر ویژه گی های برنامه نویسی شی گرا، پیچیدگی کم، هزینه ی کم، امکان گسترش سریع برنامه با خطای کمتر نسبت به سایر پارادیام های برنامه نویسی است.
در دوره آموزشی Foundations of Programming Object-Oriented Design شما با قابلیت های اساسی و کلیدی برنامه‌نویسی شیءگرا آشنا می شوید.
عناوین آموزشی:
- چرا از طراحی شی گرا استفاده می کنیم؟
- برقراری ارتباط و استفاده از use cases, actors و scenarios
- شناسایی کلاس های روابط و کلاس های مسئولیت
- ایجاد نمودار کلاس
- استفاده از کلاس های انتزاعی
- کار ​​با ارث بری
- ایجاد نمودارهای UML پیشرفته
- درک اصول شی گرا طراحی
- و ...
Most modern programming languages, such as Java, C#, Ruby, and Python, are object-oriented languages, which help group individual bits of code into a complex and coherent application. However, object-orientation itself is not a language; it's simply a set of ideas and concepts.
Let Simon Allardice introduce you to the terms—words like abstraction, inheritance, polymorphism, subclass—and guide you through defining your requirements and identifying use cases for your program. The course also covers creating conceptual models of your program with design patterns, class and sequence diagrams, and unified modeling language (UML) tools, and then shows how to convert the diagrams into code.

Topics include:
- Why use object-oriented design (OOD)?
- Pinpointing use cases, actors, and scenarios
- Identifying class responsibilities and relationships
- Creating class diagrams
- Using abstract classes
- Working with inheritance
- Creating advanced UML diagrams
- Understanding object-oriented design principles


[h=3]مشخصات[/h]گزارش انتشار نسخه جدید
زبان: English
مدرس: Simon Allardice
سطح آموزشی: , intermediate
زمان آموزش: 3h 1m
قیمت: 99.95 دلار آمریکا (صرفاً جهت اطلاع)
حجم فایل: 1107 مگابایت
تاریخ انتشار: 17:40 - 92/4/22
منبع: پی سی دانلود

[h=3]لینک های دانلود[/h]
راهنمای دانلود
گزارش خرابی
حجم - 1107 مگابایت
دانلود - بخش اول
s6.p30download.com/users/606/tutorial/development-web/programming/Lynda.Foundations.Of.Programming.Object.Oriented.Design_p30download.com.part1.rar
دانلود - بخش دوم
s6.p30download.com/users/606/tutorial/development-web/programming/Lynda.Foundations.Of.Programming.Object.Oriented.Design_p30download.com.part2.rar
دانلود - بخش سوم
s6.p30download.com/users/606/tutorial/development-web/programming/Lynda.Foundations.Of.Programming.Object.Oriented.Design_p30download.com.part3.rar
[h=3]رمز فایل[/h]
 

جدیدترین ارسال ها

بالا