madmaster_3d
Well-Known Member
سلام دوستان .خوبید!؟
ماه رمضانتون هم مبارک
این رو از روی آموزش شرکت Eat 3d مدل کردم ولی متسفانه آموزشش به درد عمه جانش میخورد.
حالا میگید چرا این حرف رو میزنم. آموزش خوبیه ولی به درد کسانی که مکس رو تازه شروع کردن نمیخوره چونکه:
اول خیلی خیلی سریع کار می کنه. طوری که مثلا برای اینکه همه چیز مثل خودش مدل کنم مجبور میشدم گاهی اوقات روی سرعت .25 یا .50 بزارم که ببینم مثلا فلان باکس عددش چنده و کجای بلو پرینت قرار گرفته
دوم اینکه مثلا وقتی یک پارت تموم میشد یکدفعه میدیدی یک سری جزئیات اضافه شده
سوم اینکه بعضی قسمت ها جاشون به عوض میشد و نمی گفت. میرفتی جلو میدیدی شبیهش در نمیاد
بعضی جزئیات رو نگفت خودم مدل کردم
بعضی جاهاش رو هم مثلا من از روش های دیگه استفاده کردم (مثلا از لاین یا چیزهای دیگه استفاده کردم )
بعضی جاها مثل لوله اسلحه ( سوراخ ها ) رو خودم مدل کردم و بولن نشده. درست حسابی مدل شده
بعد بحث رندرش و متریال ها. والا من اعداد رو مثل اون میزاشتم و جای نور ها رو ولی رنگش نمی دونم چزا مثل اون نمیشد
بعد رندر ها رو که گرفتیم ( ambient occulasion & .... Other elements ) اومدیم فتوشاپ. بعد مثل اون رفتم یکجاش رو که اصلا نفهمیدم چی کار میکنه
خلاصه خودم فتوشاپ ور رفتم و نتیجه این شد که میبینید.اگر آموزشش رو ببینید میفهمید من چی میگم.
Software Used:
3d Max 2013 + Photoshop CS 6 + Mental Ray
Time Spent For This Work:
تقریبا کمتر از 1 ماه هستش . شایدم 1 ماه. روزی 7 8 ساعت . تقریبا
Polygons: Turbosmoth 2 ( 27.391.531) T_T
وقتی میزدم مثلا توربو اسموت خاموش یا روشن بشه شاید 6 7 ثانیه میشد. خیلی سنگین بود کار
نظر فراموش نشه لطفا
ادامه عکس ها پست زیر هستن
وایر فریم رندر
http://up.persianv.com/images/yxwo241f36s6zvdd92u.jpg
http://up.persianv.com/images/njilgh3t9wxxtgkhfo2.jpg
http://up.persianv.com/images/bwqez1npsgounlylg7.jpg
http://up.persianv.com/images/4mzwwk92b1tnz7m40s2.jpg
http://up.persianv.com/images/jjw2wif1ss1aiqfidbo.jpg
ماه رمضانتون هم مبارک
این رو از روی آموزش شرکت Eat 3d مدل کردم ولی متسفانه آموزشش به درد عمه جانش میخورد.
حالا میگید چرا این حرف رو میزنم. آموزش خوبیه ولی به درد کسانی که مکس رو تازه شروع کردن نمیخوره چونکه:
اول خیلی خیلی سریع کار می کنه. طوری که مثلا برای اینکه همه چیز مثل خودش مدل کنم مجبور میشدم گاهی اوقات روی سرعت .25 یا .50 بزارم که ببینم مثلا فلان باکس عددش چنده و کجای بلو پرینت قرار گرفته
دوم اینکه مثلا وقتی یک پارت تموم میشد یکدفعه میدیدی یک سری جزئیات اضافه شده
سوم اینکه بعضی قسمت ها جاشون به عوض میشد و نمی گفت. میرفتی جلو میدیدی شبیهش در نمیاد
بعضی جزئیات رو نگفت خودم مدل کردم
بعضی جاهاش رو هم مثلا من از روش های دیگه استفاده کردم (مثلا از لاین یا چیزهای دیگه استفاده کردم )
بعضی جاها مثل لوله اسلحه ( سوراخ ها ) رو خودم مدل کردم و بولن نشده. درست حسابی مدل شده
بعد بحث رندرش و متریال ها. والا من اعداد رو مثل اون میزاشتم و جای نور ها رو ولی رنگش نمی دونم چزا مثل اون نمیشد
بعد رندر ها رو که گرفتیم ( ambient occulasion & .... Other elements ) اومدیم فتوشاپ. بعد مثل اون رفتم یکجاش رو که اصلا نفهمیدم چی کار میکنه
خلاصه خودم فتوشاپ ور رفتم و نتیجه این شد که میبینید.اگر آموزشش رو ببینید میفهمید من چی میگم.
Software Used:
3d Max 2013 + Photoshop CS 6 + Mental Ray
Time Spent For This Work:
تقریبا کمتر از 1 ماه هستش . شایدم 1 ماه. روزی 7 8 ساعت . تقریبا
Polygons: Turbosmoth 2 ( 27.391.531) T_T
وقتی میزدم مثلا توربو اسموت خاموش یا روشن بشه شاید 6 7 ثانیه میشد. خیلی سنگین بود کار
نظر فراموش نشه لطفا
ادامه عکس ها پست زیر هستن
وایر فریم رندر
http://up.persianv.com/images/yxwo241f36s6zvdd92u.jpg
http://up.persianv.com/images/njilgh3t9wxxtgkhfo2.jpg
http://up.persianv.com/images/bwqez1npsgounlylg7.jpg
http://up.persianv.com/images/4mzwwk92b1tnz7m40s2.jpg
http://up.persianv.com/images/jjw2wif1ss1aiqfidbo.jpg
پیوست ها
آخرین ویرایش: