---------☺سندی: پیش خدمت رستوران☺---------

mshgames

Well-Known Member
با سلام اینم عیدی من به تمامی دوستان گل در انجمن مجید آنلاین قبل از اینکه برم سراغ اصل مطلب جا داره از آقا سپهر (سپهر سهرابی) به خاطره کمکشون تشکر کنم.و همچنین بقیه دوستان عزیز که خیلی چیزایی رو که میدونم از فلش مدیونه اونام.
مقدمه: یکی از دوستانم گفت که آقا این چه بازیهایی که می سازی(حمله 2) این هلیکوپتر بگیره اون هواپیما رو بترکونه اون هواپیما بگیره هلیکوپترو بترکنه آخره سرم همشون میترکن گفتم باشه یه بازی می سازم که با بقیه این بازی تفاوت داشته باشه که این پایه اساس این بازی شد.البته اوایل گفتم دیگه ولش کن اما دیدم نه میشه رو این بازی کار کرد و بعد از حدود تقریبا 4 هفته این بازی به اینجا رسید.



2q3oklf.jpg


عکسی از محیط بازی (مرحله اول)


znpu08.jpg






wnwpd.jpg








بریم سر اصل مطلب:

بالاخره بعد از مدت ها دوباره وقت کردم یه بازی دیگه بسازم البته این بازی فعلا نسخه آزمایشی و هر وقت کاملش کردم فولشو اینجا برای دانلود می زارم در این بازی شما نقش سندی رو دارید(بازی دخترونه ها...) که باید وسایل تهیه ساندویج رو دریافت کنید و در نهایت به ساندویج یا پیتزا دست پیدا کنیدو یه طوری به کلید اصلی برسید با استفاده از ابزاری که بدست می آورید تا به مرحله بعد راه پیدا کنید همچنین از ابزار برای نابودی دشمنان هم میتونید استفاده کنید. گرافیکه بازی در نوع خودش(در بازیهای فلش) در حد نسبتا عالی و من سعی کردم تا به بازی های فلش خارجی نزدیک کنم و فکر کنم تا حدودی هم موفق شدم ولی بحرحال سبک بازی نیزAdventure\ Puzzle یعنی یه خورده معمایی مدت زمان ساختش اصلا یادم نمی یاد چون هر وقت که وقت داشتم یه نیم ساعت یه ربعی کار می کردم روش شاید در کل جمع به 4 هفته برسه حجم بازی نسبتا خوبه حدود 1.9 مگ بعد از دانلود بازی رو از تو فایل rar توسط موس بکشید و روی دسکتاپ بیارید و بازی کنید.بازی به صورت exe تا روی هر کامپیوتری به آسونی اجرا بشه موزیک های بازی از بازیهای متنوع کامپیوتری گرفته شده و در حد بالایی (بیت ریت) ایده شم از یکی از بازیهای موجود در سایت Reflexi…. گرفته شده(ایده دزدی عجب کاره بدی)
و در آخر اینکه این بازی رو حتما دانلود کنید چون واقعا عالی(فلش عجب قدرتی داره نه!!!!)



راهنمای بازی رو من جداگانه در یک فایل تقریبا 65 کیلو گذاشتم پس قبل از بازی راهنما رو حتما دانلود کنید.
در آخر بازم میگم بازی رو دانلود کردید فایله exe رو از تو فایل rar (فشرده شده) در بیارید توسط موس
تا بازی بدون هیچ مشکلی اجرا بشه به دلیل فشردگی بیش از حد بازی اگر بازی رو در داخل فایل rar اجرا کنید ممکنه مشکلاتی پیش بیاد.


در ضمن منتظر نظراتتون هستما فقط یه چیز این بازی چند بار امتحان شده و باگاش گرفته شده اگه بازم مشکلی در بازی در بازی دیدید لطف کنید و حتما به من بگید تا در نسخه فول درستش کنم.




دانلود بازی با حجم 1.95 مگا بایت

دانلود راهنمای بازی با حجم 65 کیلو بایت



موفق باشید

محمد
 

saeedesign

Member
خیلی عالی.واقعا دوست دارم یک بازی فلش بسازم که هیچ وقت نشده قشنگ بشینم پاش .
مارو در جریان روند تولید بازی بگزارید
اگه خواستید می تونیم به هر صورتی باهم همکاری کنیم.شاید بتونیم کمکی کنیم
موفق باشید
 

alionline1366

Active Member
بازی جالبی شده خسته نباشی راستی به سپهر هم سلام برسون کارش درسته
 

EMIRATES

Active Member
با سلام کارتو عالی بود ولی وقتی من بازی رو باز میکنم 80 درصد سرعت Cpu رو میگره!
 

mshgames

Well-Known Member
سلام

هنگامی که بازی شروع میشه در قسمت option گزینه low یا medium را انتخاب کنید درسته گرافیکه کار افتضا میشه اما سرعت بازی بالا میره دیگه سرعت cpu رو نمیگیره منم رو ایم موضوع خیلی فکر کردم چرا سرعت میکشه کیارش جان هم یه توضیحاتی به من داد دیگه این بازی اینجوری در اومد شما به بزرگیتون ببخشید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا