
سلام سال نو شما هم مبارک :دیولی احساس میکنم که اون خط های سبز باید تا بالا یه جوررای ادامه پیدا میکرد.

نبایدم بتونی ارتباط بر قرار کنی شمول جان ، چون من شمارشو ننوشتم که ... :دینکته سلیقه ای اینکه من اصلا با این خانوم نمی تونم ارتباط برقرار کنم!!! چراش رو نمی دونم!!![]()

100% موافقperfect
دقیقا آتیشش بی نظیره. هرچی نیگا می کنم سیر نمیشم
رنگ بندی زمینه هم نباید نادیده گرفت که کاملا سوژه رو بالا نگه داشته.
موفق باشی
/ دیتا سان /
مرسی و ممنون از نظرت .
شاد زی
/ ماهده عزیز /
مرسی از نظرت ...
اااا تو هم باله دوست داری ؟؟؟
حتماً عزیز با پ خ برات میفرستم.
شاد زی









