■ رقص باله ■

Mandana

Active Member
کاره قشنگی شده بن بن هاین ^.^
بسی ازش خوشم اومد
فقط حس می کنم کار به دو قسمت تقسیم شده.یکی قسمت بالا که ظریف و گل و انهاست، یکی وسط که سوخته و ایناست و باز دوباره پایین
فکر کنم همه رو سبک اون آتیش کار می کردی قشنگ تر میشد.نظره می که اینه
لبه های لباس رو خعلی قشنگ سوزوندی:oops:.فقط از عکس استفاده کردی آیا؟ لبه های سوخته که حالت داغ دارن خیلی جالب شده اگر حوصله داشتی یک توضیحی راجع بهش بده ^.^
موفق باشی دوست جان:rose:
 

MEGA WAVE

Active Member
های مانی هاین

از قصد بالا رو گل و اینا کار کردم و پایین رو آتیش ... یه چیزایی تو مایه های تأمل :دی

جدیداً دارم رو سوزوندن زیاد کار میکنم که خوب شامل : خود آتیش لایه های Burn شده از زیر آتیش هست و لبه ها ...
اینجا دامن رو با ابزار Burn tool و Level و brightnes & conterast و چند تا لایه اورلی به صورت سوخته در آوردم.

لبه ها shadow گرفتن یه لایه دیگه روشون داج و برن رفتم والبته خود پارچه هم جنسش خوب آتیش میگرفت.

شاد زی
 

RaminAzimi

Member
Perfect
دقیقا آتیشش بی نظیره. هرچی نیگا می کنم سیر نمیشم:cool:
رنگ بندی زمینه هم نباید نادیده گرفت که کاملا سوژه رو بالا نگه داشته.
موفق باشی
 

GFX Master

مدیر انجمن گرافیک دو بعدی ومسئول فروشگاه
بنظر منم کار خوبی شده.

آتیش رو واقعا خوب کار کردی.

فقط اون قسمتی که پا روی زمین قرار گرفته و یه مربع روی سطح زمین ایجاد کردی یه کوچولو مصنوعی شده!

اگر کل سطح زمین رو از همون متریالی که انعکاس داره کار میکردی قشنگتر میشد.

موفق باشی.
 

MEGA WAVE

Active Member
به سلامتی پست هام چهار رقمی شد :دی باعث افتخارمه که تا الان پیشتون بودم و امیدوارم باز بتونم باشم...

/ رامین عظیمی /
مرسی از نظرت چشمات قشنگ میبینه :دی

/ سارا عزیزم /

مرسی سارا از نظر مثبتت ، در مورد مربع بیشتر میخوام این حالت رو نشون بدم که رقاص توی محیطی که ما میبینیم نیست ... و اینو با اشتراک پاش و زمین داره نشون داده میشه ( یه جور حس رقص باله که نیاز به تمرکز بالایی داره ) اما خوب بقول شما یکمی مصنوعی شدش دیگه ...
 

leili1

Active Member
my favorite music thanx a lot beni baby .
در باره ی کارتم زیباست +اونایی که گفتن
اتیشه باحال شده
کو شطرنجی :D
فهلن
 
آخرین ویرایش:

mostafa_cs

Well-Known Member
از اون قسمتی که پاش روی زمینه خیلی خوشم اومد.
دقیقاً اون مربع حس تمرکزی که بهش اشاره کردید رو داره.
موفق باشی
یا حق...
 

Mehdi_Naissipour

کاربر VIP
بنیامین جان کار زیبایی شده.
فقط به نظرم اون نئون پایینی رو بهتر بود سفید کار می کردی. البته حتماً منظور خاصی داشتی از سبز کردنش، ولی با بقیه طرح هماهنگی نداره.
آتیش هم که خیلی حرفه ای دراومده.
موفق باشی.
 
آخرین ویرایش:

nima_dsnr

کاربر متخصص
به نظر منم آتیشش نقطه قوت کاره
بقیش هم خوب کار شده
دیگه چیز دیگه ای ندارم بگم :دی
 

MEGA WAVE

Active Member
/هومن/
ولی احساس میکنم که اون خط های سبز باید تا بالا یه جوررای ادامه پیدا میکرد.
سلام سال نو شما هم مبارک :دی
درست احساس کردی ، حتی اولش این نور دور دست سمت راستشم بود ... ولی جالب نشد . یکمی شلوغ پلوغ شد... اینجوری منسجم تر شده.

شاد زی

/ نیما /

سال نو شما هم مبارک :دی

مرسی از نظرت دوست خوب :دی

شاد زی
 

NAKOOT

Well-Known Member
کار خوبی شده اما چندتا نکته هستش که سلیقه ای هستش و چندتا نکته که بهتر بود رعایت بشه.
نکته سلیقه ای اینکه من اصلا با این خانوم نمی تونم ارتباط برقرار کنم!!! چراش رو نمی دونم!!
crazy.gif

نکته بعدی اینکه شعله ها یکم زیادی بزرگ هستن و کار رو مصنوعی کردن. اینکه اون خانوم روی یه قسمت مربعی هستش هم زیاد فکر نمی کنم مناسب باشه، تحرک کار رو گرفته. اما در کل کار ئه تلفیقی ئه بسیار جالبی شده. تبریک می گم :rose:
 

MEGA WAVE

Active Member
نکته سلیقه ای اینکه من اصلا با این خانوم نمی تونم ارتباط برقرار کنم!!! چراش رو نمی دونم!!
crazy.gif
نبایدم بتونی ارتباط بر قرار کنی شمول جان ، چون من شمارشو ننوشتم که ... :دی
تازه حالت شخصیتم In love هست .... چند تا میخوای مگه :wink:

ممنون از راهنمائیت راجه به آتیش توی کارهای بعدیم روی این نکته دقت بیشتری میکنم .

شاد زی
 

datasun

Member
بسیار زیباست تبریک میگم کاشکی رو موهاشم کار میکردی باحال میشد
شاد زدی :d
 

memol_515

Active Member
عکس خانومه و آتیش و گلها و اینا رو دوست دارم. اما دوست داشتم همش توی همین مایه ها بود، قسمت نور سبز و مربع و اینا فضا رو یهو تغییر میده.

یهنی من نتونستم ارتباط برقرار کنم. روی آتیش خیلی خوب کار کردی. عکست هم واقعا زیباست. منم که عاشق رقص باله !!!

عکسشو میشه درخواست کنم به منم بدی؟ همین خانم ئه رو میگم:دی

خلاصه اینکه دستت درد نکنه :دی
 

MEGA WAVE

Active Member
/ دیتا سان /

مرسی و ممنون از نظرت .

شاد زی

/ ماهده عزیز /

مرسی از نظرت ...

اااا تو هم باله دوست داری ؟؟؟

حتماً عزیز با پ خ برات میفرستم.

شاد زی
 

memol_515

Active Member
/ دیتا سان /

مرسی و ممنون از نظرت .

شاد زی

/ ماهده عزیز /

مرسی از نظرت ...

اااا تو هم باله دوست داری ؟؟؟

حتماً عزیز با پ خ برات میفرستم.

شاد زی

آره بابا، من عاشق باله ام. اتفاقا یک کاری تابستون توی سایت گذاشته بودم، خیلی آناتومی خانومه شبیه به این خانومی بود که تو اینجا گذاشتی، منتها من اونو همه چیزش رو خودم طراحی کرده بودم.

توی گالری daام هستش، خواستی ببینش.

بابت عکس هم کلی ممنون، بسیار زیباست! واقعا ممنون و موفق باشی
 
بالا