heroskiss
New Member
همیشه این سوال تو ذهنم بود.از یه طرف عاشق کرل بودم و از طرف دیگه کرل نیازهای کاری من رو تامین نمی کرد.
بیت مپ شده بود برای من یک کابوس.وقتی کسی می گفت فلان عکس رو واسه من کراپ کن عزا می گرفتم ، چون مجبور بودم اول یه ساعت وایسم تا فتوشاپ لود بشه ! بعد هم باید وادار می شدم تا توی پنجره های تو در توی فتوشاپ قلط بزنم و سر بخورم !
سرعت کرل بهم قدرت میده.کندی فتوشاپ رخوت !
عصای جادوی فتوشاپ واقعا معجزه می کنه .فیلترهای فتوشاپ یه کارگاه هنری کامله.
تدریج رنگ کرل رو بیشتر می پسندم تا فتوشاپ.
پروژه های خطی (فاکتور ، تراکت ، سربرگ،...) حتی برای فتوشاپ بازهای حرفه ای یه رویای دست نیافتنیه!
هیستوری فوتوشاپ خیلی سرتر از کرله.
تریس بیت مپ کرل برای من حکم عصای جادویی فوتوشاپ رو داره.
لایرز فتوشاپ رو بیشتر از مصیبت آبجکت های کرل می پسندم.
در واقع در یک کلام گرافیک خطی در کرل خلاصه می شود و گرافیک بیت مپ در فوتوشاپ.
علی رغم علاقه وافر من به کرل تعریف یه گرافیست 2 بعدی را در هر دوی این نرم افزارها می بینیم.
اما چرا وقتی وارد این سایت می شم 33 نفر در تالار فتوشاپ هستند و 3 نفر در تالار کرل!؟
حقیقت اینه که ما وقتی یه تابلوی فلکسی برای یک قصابی طراحی می کنیم آقای قصاب از ما انتظار داره که براش عکس چهار تا دونه رون گوسفند و پاچه گاو بزاریم.ویا حتی رویه کارت ویزیتش عکس یه گاو شیرده و چاق و چله باشه!
این کار از قدیم باب بوده و هنوز به صورت سنتی خودش باقی مونده .متاسفانه این سنت اجازه خلاقیت رو از گرافیست های ما گرفته .ما بجای این که تو هر کاری از یه طرح جدید استفاده کنیم مجبوریم با توجه به تقاضای مشتری ها از یه مجموعه عکس محدود برای کار استفاده کنیم.البته این کار هم وقت کمتری از ما می گیره و همچنین مشتری رو راضی می کنه .بنابر این هیشکی صداش در نمی یاد.
با تمام احترامی که برای فتوشاپ کار ها قا ئلم باید بگم دوران حکومت فوتوشاپ داره به پایان می رسه و کم کم کار به
جایی می رسه که ما تابلوی یه قصابی رو مجموعه ای از آبجکت های کرلی می بینیم تالا یه های فوتو شاپی!
نظرات شما اشتباهات من رو تصحیح می کنه
با تشکر
بیت مپ شده بود برای من یک کابوس.وقتی کسی می گفت فلان عکس رو واسه من کراپ کن عزا می گرفتم ، چون مجبور بودم اول یه ساعت وایسم تا فتوشاپ لود بشه ! بعد هم باید وادار می شدم تا توی پنجره های تو در توی فتوشاپ قلط بزنم و سر بخورم !
سرعت کرل بهم قدرت میده.کندی فتوشاپ رخوت !
عصای جادوی فتوشاپ واقعا معجزه می کنه .فیلترهای فتوشاپ یه کارگاه هنری کامله.
تدریج رنگ کرل رو بیشتر می پسندم تا فتوشاپ.
پروژه های خطی (فاکتور ، تراکت ، سربرگ،...) حتی برای فتوشاپ بازهای حرفه ای یه رویای دست نیافتنیه!
هیستوری فوتوشاپ خیلی سرتر از کرله.
تریس بیت مپ کرل برای من حکم عصای جادویی فوتوشاپ رو داره.
لایرز فتوشاپ رو بیشتر از مصیبت آبجکت های کرل می پسندم.
در واقع در یک کلام گرافیک خطی در کرل خلاصه می شود و گرافیک بیت مپ در فوتوشاپ.
علی رغم علاقه وافر من به کرل تعریف یه گرافیست 2 بعدی را در هر دوی این نرم افزارها می بینیم.
اما چرا وقتی وارد این سایت می شم 33 نفر در تالار فتوشاپ هستند و 3 نفر در تالار کرل!؟
حقیقت اینه که ما وقتی یه تابلوی فلکسی برای یک قصابی طراحی می کنیم آقای قصاب از ما انتظار داره که براش عکس چهار تا دونه رون گوسفند و پاچه گاو بزاریم.ویا حتی رویه کارت ویزیتش عکس یه گاو شیرده و چاق و چله باشه!
این کار از قدیم باب بوده و هنوز به صورت سنتی خودش باقی مونده .متاسفانه این سنت اجازه خلاقیت رو از گرافیست های ما گرفته .ما بجای این که تو هر کاری از یه طرح جدید استفاده کنیم مجبوریم با توجه به تقاضای مشتری ها از یه مجموعه عکس محدود برای کار استفاده کنیم.البته این کار هم وقت کمتری از ما می گیره و همچنین مشتری رو راضی می کنه .بنابر این هیشکی صداش در نمی یاد.
با تمام احترامی که برای فتوشاپ کار ها قا ئلم باید بگم دوران حکومت فوتوشاپ داره به پایان می رسه و کم کم کار به
جایی می رسه که ما تابلوی یه قصابی رو مجموعه ای از آبجکت های کرلی می بینیم تالا یه های فوتو شاپی!
نظرات شما اشتباهات من رو تصحیح می کنه
با تشکر