کار این چندتا در edit poly

hamidmax

Member
کار این چندتا در edit poly را میخواستم بدونم کسی هست راهنمایی کنه در ضمن عکسم گذاشتم
 

پیوست ها

  • tafavot1.jpg
    tafavot1.jpg
    23 کیلوبایت · بازدیدها: 3

CG_Master

کاربر متخصص انیمیشن
کار این چندتا در edit poly را میخواستم بدونم کسی هست راهنمایی کنه در ضمن عکسم گذاشتم

دوست عزیز هیچ کاری بهتر از امتحان کردن روی یه آبجکت نمیتونه کمکت کنه
ولی من یه توضیحی میدم که خودت راه بیوفتی

Flip: خیلی مهم و موثره
مثلا شی ای رو مدل کردی میبینی که یه صفحه با بقیه فرق میکنه یا تو رندر سیاه نشون داده میشه
اصطلاحا میگن این polygon نرمالش باید Flip بشه
وقتی اون پالیگان رو فیلیپ میکنی تو رندر نشون داده میشه
اگر هم کل آبجکتت مشکل نرمال داشته باشن باید کار رو یه سره کنی و بهش یه مودیفایر Normal بدی و حلالش کنی :دی
----------------
Hing :
کار خاصی نمیکنه ... همون extrude خودمونه اما فرقش اینه که وقتی از یه صفحه اکسترود میگرفتی یه مکعب جدید ساخته میشد و در واقع هر لبه های بالایی و پایینی اون صفحه انتخاب میشد و تو پر میشد
اما این ابزار دیگه با هردوتاش کار نداره و یکی رو میگیره و اکسترود میکنه
و اما حرکتش هم بر مبنای او لبه یا Edge ای هست که شما روش کلیک میکنید
باید کار کنی که متوجه بشی
----------------
extrude from spline
اینم خیلی چیز باحالیه
یه مسیر با spline میسازی کنار همین گزینه یه گزینه داره اونو که زدی میتونی خطی که کشیدی رو انخاب کنی
میبینی که اکسترود شدن بر مبنای خط صورت میگیره
---------------

گزینه های بعدی رو راستش من به شخصه کار نکردم
ینی به کارم هم نمیومد

فقط همینقدر رو میدونم که برای اجسامی هستن که بیشتر حالت مدلسازیشون بر پایه 3 ضلعی یا همون mesh هست
که اونجا میتونی با گزینه های Edit , turn زاویه و فصل مشترک پالیگان ها رو تغییر بدی

موفق باشی
 

جدیدترین ارسال ها

بالا