کارکترهای انیمیشن منتور برای مکس

bubo3d

کاربر متخصص انیمیشن
الان یک کاراکتر اسکین شده High Poly رو ببر تو مکس بعد یک Copy از جسم بگیر Skin رو Collapse کن ، بعد با Optimize یا .. High Ploy رو بهینه کن بعد بهش Skin Wrap بده جسم اصلی رو انتخاب کن بعد پاین Weight To Skin رو بزن !

آره این convert to skin چیز خیلی خوبه، مثلا لباس کاراکترت چند لایه باشه تو میتونی لایه اولیه رو skin کنی بعد لایه دوم رو skin wrap کنی رو لایه اول و در آخر convert to skin.

خوب سخته یکهو سویچ کنه رو مایا
اصلا سخت نیست، کسی که این نرم افزارها رو بلد باشه shift کردن به نرم افزار دیگه کار زیاد سختی نیست.

اتفاقا ریگ خیلی ساده ای دارن کاراکتر های mentor ، کاراکتر anim school خیلی پیچیده تر و با ریگ خفن تری ساخته شده.

فکر کنم آرمین جان فقط بخاطر صرفا کاراکتر منتور بودن چنین کاری میخواد بکنه.
 

arminAnim

کاربر متخصص
بابا یه روز سر نزدم اومدم دیدم چه خبر شده...

مرسی از همه بچه هایی که دارن اطلاعاتشون رو به اشتراک میذارن و واسه این تاپیک وقت گذاشتن، من همه پست ها رو خوندم ببخشید اما تشکری نکردم چون نخواستم حالت جانبداری پیش بیاد و از بحث مکس و مایا میگذرم اما همینجا تشکر میکنم.

در این شکی نیست که انیماتور نباید محدود به نرم افزار باشه، بر منکرش لعنت. اما اول باید انیماتور بشه بعد. گفتم که در حال حاضر میخوام انرژیم صرف موارد پراکنده نشه، میخوام با همین حدی که نرم افزار میدونم انیمیت رو پیش ببرم، بعد که به حدقابل قبولی رسیدم و در صورت نیاز به مایا ، بقیه اش کار ِ 1ماهه سویچ کردنش. ما خودمون انیماتور مایا کار می آوردیم 2هفته ای توو مکس کار می کردن اما در حال حاضر اعصاب چنین چیزی نیست واسه من.

دقت کنید که من حرفی از آوردن ریگ نزدم! این تاپیک اسمش اصلا "مدل" هست، من هم میدونم آوردن ریگ یکم دور از ذهنه و دنبالش هم نیستم. فقط حمیدجان گفت که میشه مرف ها رو هم آورد با خودم گفتم چه بهتر دیگه مرف نزنم توو مکس، ودلیل این هم که مرف ها رو طلب کردم این بود که مرفهایی که Bishop داره بسیار حرفه ای و اپتیمایز شدست و اگه خودم بخوام بزنم یکی اینکه کلی وقت می بره و دوم اینکه به اون خوبی نمیشه. وگرنه با ریگ کردنش مشکلی ندارم و نخواهم داشت.

پس تا اینجا هم که فهمیدم بحث مرف هم منتفیه...

حمیدجان اگه قابلیت های خفن بیشتری واسه اسکین مکس می خوای یه سری به Skin Utility هم بزن توی Utility های مکس.
 

h.mohebi

New Member
همه ماشا الله خدای انیمیشن اند و ما ایرانیها خدای جر و بحث !
بابا جان مهم نیست با چه نرم افزاری کار میکنیم . اجازه بدیم همه از اطلاعت یکدیگر استفاده کنند . ( اینقدر صفحه بابت بحثهای بی سرنجام پر نکنید . مردم حوصله ندارند بحثهای الکی بخونند . اصلا چطوره یه قرار بزاریم مایا کارها با مکس کارها مسابقه کشتی بزارند ببینیم کی زورش بیشتره )
فقط خواهشا دوستان وقت خودتون رو صرف جر وبحث در باره مایا و مکس و کدوم بهتره و کدوم بدتره نکنید . این نرم افزارها ساخته شده اند که هرکس دوستداره مطابق فیزیک روحی و روانی اش به سراغ هرکدوم که میخواد بره .
خدا رو شکر که همه ما هم به رایگان ازشون استفاده میکینم .
ما اومدیم توی این انجمن 2 کلوم چیز یادبگیریم . نیومدیم تماشا چی دعوای بین اتودیسک با اتودیسک بشیم .

من کوچیک همه هستم / بریم ادامه بحث .

آنتی اسپم :

تنظیمات برای Import FBX در مکس ( موقعی که به همراه این فایل اطلاعات انیمیت هم هست / فایل همراه با انیمیشن ) چی هست ؟ اگر مقدور هست توضیحی بدید ممنون. انیمیشن معمولا قابل دستکاری هست در این روش با توجه به اینکه اطلاعات ریگ بندی انتقال داده نمیشه ! ؟
 

جدیدترین ارسال ها

بالا