bubo3d
کاربر متخصص انیمیشن
الان یک کاراکتر اسکین شده High Poly رو ببر تو مکس بعد یک Copy از جسم بگیر Skin رو Collapse کن ، بعد با Optimize یا .. High Ploy رو بهینه کن بعد بهش Skin Wrap بده جسم اصلی رو انتخاب کن بعد پاین Weight To Skin رو بزن !
آره این convert to skin چیز خیلی خوبه، مثلا لباس کاراکترت چند لایه باشه تو میتونی لایه اولیه رو skin کنی بعد لایه دوم رو skin wrap کنی رو لایه اول و در آخر convert to skin.
اصلا سخت نیست، کسی که این نرم افزارها رو بلد باشه shift کردن به نرم افزار دیگه کار زیاد سختی نیست.خوب سخته یکهو سویچ کنه رو مایا
اتفاقا ریگ خیلی ساده ای دارن کاراکتر های mentor ، کاراکتر anim school خیلی پیچیده تر و با ریگ خفن تری ساخته شده.
فکر کنم آرمین جان فقط بخاطر صرفا کاراکتر منتور بودن چنین کاری میخواد بکنه.