بچه ها من نتونستم مدلشو بیارم توو مکس، کسی تونسته؟؟؟
من سیستمم جا نداشت دیدم چی اضافیه مایا رو حذفیدم ، الان ندارم ...
الان مدل تو مایا بیار مای 2013 یا 2014 بعد Send to max رو بزن با Skin میاره ، ببین کار میکنه ؟
دوم این که من سعی کل مدل با ریگشو بیارم تو مکس اما نشد چون احتمالا این یه ریگ معمولی نیست و مل داره خراب میاد تو مکس
وگرنه مدلای دیگه رو با ریگش می شه جابه جا کرد
سلام
دوست عزیز من بعد خوندن این مطالبتون این حالت بهم دست داد
بخشیدآآآ ، بی احترامی نشه ولی شما چجوری تونستی ریگ دستی یه کاراکتر رو از یه نرم افزار به نرم افزار دیگه بیاری؟ bone و joint ـها رو میشه اورد ولی ریگ به هیـــــــــــــــــــچ وجه من الوجوحی.
چطور میشه کدهایی ککه تو یه ریگ نوشه شده رو به زبان برنامه ی دیگه تغییر داد؟ یا چطور constraint ـهای یه ریگ میتونه از نرم افزاری به constraint نرم افزار دیگه تبدیل بشه؟ درصورتی که constraint ـها تو مکس مایا به شدت با هم متفاوت هستن.
به احتمال زیاد منظور شما همون استخون ها بوده نه ریگ کاراکتر، چون حتی مایا و motion builder هم توسط FBIK با هم در ارتباط هستن نه هر ریگی که هر شخصی برای خودش customize ایجاد کنه.
حق یارت
ولی مدل خالیشو با کمی دردسر تونستم بیارم
توحالت عادی مورف ها رو بعد از این که برروی کاراکتر اعمال کردند برای سبک شدن سین مورف ها رو پاک می کنند
وتا جایی من میدونم حدود چهار سال با مایا کا می کنم نمی شه اونا برگردوند تنها راه اینه که با کروهای کنترلر صورت رو جابه جا کنی بعد هی کپی بگیری
من بعضی از مورفای اصلی رو کپی گرفتم وچه مصیبتی کشیدم تا همینا رو بیارم تو مکس(یکی یکی آوردم_واقعا نرم افزار در پیتی این مکس_لطفا مکس کارا غیرتی نشن)
آرمین fbxمکس من تو لیست پلاگینا موجود نیست اگه بهم بگی چه طور میشه راش انداخت بقیه چیزا رو هم تا حد ممکن میارم تو مکس(مکس 2010)
خوب اگه درست کار می کنه واسه کاراکتر منتور اپش کن
سلام
به غیر از گزینه ای که حمید جان گفت یعنی FBX و Deformation باید بگم خوب مگه نمیتونید obj کاراکتر و target ـهای blend shape رو بفرستین تو مکس؟ اگه موقع خورجی تنظمیات رو جوری انجام بدین که برنامه دستی به vertex ـها نزنه، یعنی یا triangle یا quad ـش نکنه کارکتر و target ـها بدون تغییر ID ـ Vertex ـها به برنامه دیگه منتقل میشن و شما راحت اونجا میتونید morph رو روی کاراکتر اعمال کنید.
من تازه وقت کردم مکس و مایا رو بعد وین عوض کردن نصب کنم. (( قابل توجه حمید جان، داداش دیر امدنم و جواب ندادن هام رو روی بی معرفتیم نذاری، انقدر سرم و فکرم شلوغه که حتی برنامه هم نمیتونم نصب کنم ))
منظور، من تازه برنامه ها رو نصب کردم، الان مشکلی هست که بتونم براتون حل کنم؟
حمید جان اسم اون پلاگین رو برام بفرست ببینم خودم میتونم DL کنم که دیگه تو زحمت نکشی.
دوست عزیز چار اذیت شدین برای جابجایی target ـها؟من بعضی از مورفای اصلی رو کپی گرفتم وچه مصیبتی کشیدم تا همینا رو بیارم تو مکس(یکی یکی آوردم_واقعا نرم افزار در پیتی این مکس_لطفا مکس کارا غیرتی نشن)
سلامسلام
به غیر از گزینه ای که حمید جان گفت یعنی FBX و Deformation باید بگم خوب مگه نمیتونید obj کاراکتر و target ـهای blend shape رو بفرستین تو مکس؟ اگه موقع خورجی تنظمیات رو جوری انجام بدین که برنامه دستی به vertex ـها نزنه، یعنی یا triangle یا quad ـش نکنه کارکتر و target ـها بدون تغییر ID ـ Vertex ـها به برنامه دیگه منتقل میشن و شما راحت اونجا میتونید morph رو روی کاراکتر اعمال کنید.
من تازه وقت کردم مکس و مایا رو بعد وین عوض کردن نصب کنم. (( قابل توجه حمید جان، داداش دیر امدنم و جواب ندادن هام رو روی بی معرفتیم نذاری، انقدر سرم و فکرم شلوغه که حتی برنامه هم نمیتونم نصب کنم ))
منظور، من تازه برنامه ها رو نصب کردم، الان مشکلی هست که بتونم براتون حل کنم؟
حمید جان اسم اون پلاگین رو برام بفرست ببینم خودم میتونم DL کنم که دیگه تو زحمت نکشی.