یه بار اینایی رو که مینویسم قبلا نوشتم ولی نت قاطی کرد و همش پرید
عزیز من گیر چشم رو نمیدم چون فقط یه تکسچره و حتی گوش چون زیر نقابه و با تصوری که من کردم حس کردم مشکلی نداره.
ولی چیزی که میخوام بگم اینه که جایی از کارت مشکل نداره بلکه کل کارت اشکال دارهو نترس منظورم اینه که اگه اجزای بدن رو قسمت به قسمت ببین مشکلی نداره ولی ترکیب بندی مشکل داره.
بهترین قسمت ها هم صورت و کف دسته. تیر و نرمی خوبی تو صورت استفاده شده مثل قسمت ابرو و لب و در مورد کف دست هم بگم که خیلی بهتر از کاراکتر های دیگته و جون میده برای یه ریگ و انیمیت انگشت با حالتی استخونی و کشیده ای که داره که اینجا باز بگم که شصت دست رو خیلی خیلی خیلی بهتر نصبت به کارای دیگت کار کردی.
یه نصیحت از برادرت اگه خواستی گوش کن. ببین تو دیگه تغریبا تو ساخت کاراکتر ها و اجسام کارتونی حرفه ای شدی با اینکه هنوز مقداری کار داری ولی به نظر من در همین حال که داری خودت رو تو این مبحث قوی و قوی تر میکنی آروم آروم خودت رو سر بده تو مدلینگ پیچیده و مکانیکی و monster همراه با تکسچر. میگم، هنوز تو این بخش حرفه ای حرفه ای نشدی که فکر کنم خودت هم قبول داری فدات شم ولی در کنار این که داری همین رو تکمیل میکنی فکر اون هم باش و باز کنار این ها گوچه چشمی به Rig هم داشته باش.
این نکته رو بگم که اگه خواستی این چیزایی که گفتم رو پیش بگیری منظورم قسمت Rig ـه سعی کن برای این کار نرم افزارت رو عوض کنی تو مدلینگ هیچ مسئله ای نیست که تو چه نرم افزاری هستی ولی Rig نه.
اینا رو گفتم برای اینکه در آیده یه کارکاتر Designer و Rigger خوب ازت در بیاد.
و یه سوال: concept ـه این کاراتر ها رو خودت میزنی یا از جایی میاری؟
ببخشید که سرت رو درد اوردم عزیز.
حق یارت