پشتیبانی کاراکتر قهرمان بزرگ

Jackbil

Well-Known Member
سلام دوستان
این کاراکتر رو در زمان 4 ساعت ساختم
نرم افزار بلندر و رندرر cycles
مشکلات زیادی داره که دوست دارم بدونم
منتظر نظراتتون هستم
Great_hero.png
 

پیوست ها

  • aaa.png
    aaa.png
    20.2 کیلوبایت · بازدیدها: 5
آخرین ویرایش:
سلام به دوست گل خودم آقا مسعود عزیز:rose:

مسعود جان طبق معمول باید بگم خیلی عالی شده چندتا نقص کوچیکشم که دوستان لطف کردن و گفتن ( گوش - چشم ) یه حلق و بینی هم من باید اضافه کنم! :lol:

مثل اینکه کلاً این کاراکتر شما رو باید پیش یه متخصص گوش و حلق و بینی ببری :green:

ولی جدای شوخی من مطمئنم در آینده ای خیلی نزدیک شما یکی از تری دی کارهای خیلی معروف میشی

شک ندارم!

خیلی دوست دارم امیدوارم در کارهای بعدی هم همینطور موفق باشی
 

bubo3d

کاربر متخصص انیمیشن
:shock: یه بار اینایی رو که مینویسم قبلا نوشتم ولی نت قاطی کرد و همش پرید
عزیز من گیر چشم رو نمیدم چون فقط یه تکسچره و حتی گوش چون زیر نقابه و با تصوری که من کردم حس کردم مشکلی نداره.

ولی چیزی که میخوام بگم اینه که جایی از کارت مشکل نداره بلکه کل کارت اشکال دارهو نترس منظورم اینه که اگه اجزای بدن رو قسمت به قسمت ببین مشکلی نداره ولی ترکیب بندی مشکل داره.
بهترین قسمت ها هم صورت و کف دسته. تیر و نرمی خوبی تو صورت استفاده شده مثل قسمت ابرو و لب و در مورد کف دست هم بگم که خیلی بهتر از کاراکتر های دیگته و جون میده برای یه ریگ و انیمیت انگشت با حالتی استخونی و کشیده ای که داره که اینجا باز بگم که شصت دست رو خیلی خیلی خیلی بهتر نصبت به کارای دیگت کار کردی.
یه نصیحت از برادرت اگه خواستی گوش کن. ببین تو دیگه تغریبا تو ساخت کاراکتر ها و اجسام کارتونی حرفه ای شدی با اینکه هنوز مقداری کار داری ولی به نظر من در همین حال که داری خودت رو تو این مبحث قوی و قوی تر میکنی آروم آروم خودت رو سر بده تو مدلینگ پیچیده و مکانیکی و monster همراه با تکسچر. میگم، هنوز تو این بخش حرفه ای حرفه ای نشدی که فکر کنم خودت هم قبول داری فدات شم ولی در کنار این که داری همین رو تکمیل میکنی فکر اون هم باش و باز کنار این ها گوچه چشمی به Rig هم داشته باش.
این نکته رو بگم که اگه خواستی این چیزایی که گفتم رو پیش بگیری منظورم قسمت Rig ـه سعی کن برای این کار نرم افزارت رو عوض کنی تو مدلینگ هیچ مسئله ای نیست که تو چه نرم افزاری هستی ولی Rig نه.
اینا رو گفتم برای اینکه در آیده یه کارکاتر Designer و Rigger خوب ازت در بیاد.

و یه سوال: concept ـه این کاراتر ها رو خودت میزنی یا از جایی میاری؟

ببخشید که سرت رو درد اوردم عزیز.
حق یارت
 

Jackbil

Well-Known Member
تشکر از همه ی دوستان:rose:
ممنون bubo3d عزیز مطلب مفیدی بود.
در مورد تکسچر و ترکیب بندی غلط این کاراکتر قبول دارم ولی باید در نظر گرفت که اینکار از کار های قدیمی من هست.
و یه سوال: concept ـه این کاراتر ها رو خودت میزنی یا از جایی میاری؟
من با کانسپت یا مدل شیت کار نمی کنم و بیشتر نحوه ی کار من بصورت ترکیب رفرنس های مختلف هست.
خواهش می کنم.
موفق باشید.

:rose:
 

جدیدترین ارسال ها

بالا