چگونه motion را کند کنم

سلام
چطوری این زمان این حرکت را کند کنم.
[JSS]

import fl.motion.Motion;
import fl.motion.MotionBase;
import fl.motion.AnimatorFactory;
import flash.geom.Point;
import flash.events.Event;


var motion: MotionBase;


if (motion == null) {
motion = new Motion();
motion.duration = 200;

// Motion array
motion.addPropertyArray("x", [0, 30, 50, 80, 120, 150, 200, 250, 300, 350, 400]);
motion.addPropertyArray("y", [0, 30, 50, 80, 100, 120, 140, 160, 180, 180, 160]);


var animFactory: AnimatorFactory = new AnimatorFactory(motion);
animFactory.addTarget(mc);
}

[/JSS]
 

Fanous

Well-Known Member
سلام

مدت زمان کل حرکت توسط این پارامتر کنترل میشه که برحسب فریم هست :

motion.duration = 200;

یعنی ما 200 فریم داریم که قراره پشت سرهم نمایش داده بشه

اگر میخواین که حرکت کندتر بشه یا باید فریم ریت پروژه رو کم کنین ، مثلا 1 فریم در ثانیه
یا
مختصات های x , y رو برای چند فریم پشت سر هم تکرار کنین
 
آخرین ویرایش:
سلام

مدت زمان کل حرکت توسط این پارامتر کنترل میشه که برحسب فریم هست :

motion.duration = 200;

یعنی ما 200 فریم داریم که قراره پشت سرهم نمایش داده بشه

اگر میخواین که حرکت کندتر بشه یا باید فریم ریت پروژه رو کم کنین ، مثلا 1 فریم در ثانیه
یا
مختصات های x , y رو برای چند فریم پشت سر هم تکرار کنین

خیلی ممنون. اما این کار باعث حرکت سریع دست و پای کاراکتر می شود و جالب نمی شود.
من یک ابتکاری زدم. شاید بدرد بقیه هم بخورد.
var motion: MotionBase;

var ar:Array=[0, 300,500]
var ar1:Array=new Array();
var speed=100;
ar1.push(ar[0]);
for(var j=0;j<ar.length-1;j++){

var k1=ar[j];
var k2=ar[j+1];
for(var i=1;i<=speed;i++)
{
ar1.push((((k2-k1)/speed)*i)+k1);
}

}
if (motion == null) {
motion = new Motion();
motion.duration = 20;

motion.addPropertyArray("x", ar1)

var animFactory: AnimatorFactory = new AnimatorFactory(motion);
animFactory.addTarget(mc);
}
 

جدیدترین ارسال ها

بالا