چقدر برای engine بازی فلش حاضرید بپردازید؟

benyamin_pc

Well-Known Member
آقا بنیامین فکر میکردم این کار پیچیده باشه
میتونین یه چیزی بسازین که بتونه طرف یه عکس رو وارد برنامه swfش کنه با فایل رفرنس مثلا بعد اون فایل swfرو جوری ذخیره کنه که عکسه توش embedشده باشه ؟من جنین چیزی منظورمه آیا آسونه ؟بعدشم آیا این چیزی شبیه کامپایل کردن نیست که عکس خروجی لود شده توی ساختار swfما وارد بشه؟
مثلا این میتونه قسمتی از یه انجین باشه که طرف بخواد فایل های گرافیکی به بازیش اضافه کنه.

آره جاوید جان این کار واقعا سادس فعلا درگیرم اما اولین فرصت ی نمونه میدم
 

Mehrdad155

کاربر فعال
کاملا اشتباه فکر می کنید! تجاری کردن یک محصول اوپن سورس به راحتی این جمله نیست! قواعد خاص خودش رو داره حداقلش اینه که شاید ملزم شوید افرادی که محصول را رایگان در اختیار دارند باید همچنان رایگان خدمات پشتیبانی را دریافت کنند و همین طور خود محصول رو... هنوز افرادی هستند که SWiSH را رایگان در اختیار دارند...
------
مهمترین چیزی که باعث میشه شخصی شروع کنه به نوشتن انجین ایده جدید اش هست اگر شما ایده ای دارید مشکلی نیست که در ایران باشید یا خارج ایران از ایده شما استقبال خواهد شد.... وگرنه میتوانید نمونه های مشابه را بگیرید گسترش دهید و یا ماژول برای آنها بنویسید یا ابزارهای تکمیل کننده...

کامپایلر؟! :O :)


ببخشید ولی انگار شما پست بنده را درست نخوندید.عرض کردم بدون اوپن سورس.یعنی در هر دو حالت ابتدا free و بعد commerical باید اوپن سورس نباشد.در ضمن من در همون پست نگفتم که محصول free آن به کل برداشته شود.همه ی برنامه های کار درست یه نسخه ی free دارن که با محدودیت هایی میتونید از اونها استفاده کنید ولی حق ندارید با اون کسب و کار راه بندازید.مگر اینکه نسخه ی تجاری اونو بخرید.

اتفاقا ریلیز کردن آن در ایران طبق گفته های قبلیم حماقت محضه.اینجا قانونی وجود نداره.برای بار صدم عرض میکنم اینجور کارها باید از طریق خارج کشور انجام بشه.حالا یا مستقیم یا با اسپانسر.

مهرداد
 
آخرین ویرایش:

++Hadi++

Active Member
فک کنم در مورد آرایه بایت به راحتی بشه عمل encrypt رو هم انجام داد البته نمی دونم در مورد منابع داخلی (گرافیک ها و غیره ... غیر از کد) بشه یا نه ولی خوب می تونه یه مسئله درستی باشه. در ضمن اگه تو کاری بشه از ایکسمل به عنوان گسترش دهنده یه نقشه بازی یا ... استفاده کرد، با بحث های آرایه بایت و ... و زیپ کردن می شه اونو به swf خروجی الحاق کرد و با خود همون بحث آرایه بایت اونو encrypt کرد. نظرتون چیه؟؟؟
 

benyamin_pc

Well-Known Member
فک کنم در مورد آرایه بایت به راحتی بشه عمل encrypt رو هم انجام داد البته نمی دونم در مورد منابع داخلی (گرافیک ها و غیره ... غیر از کد) بشه یا نه ولی خوب می تونه یه مسئله درستی باشه. در ضمن اگه تو کاری بشه از ایکسمل به عنوان گسترش دهنده یه نقشه بازی یا ... استفاده کرد، با بحث های آرایه بایت و ... و زیپ کردن می شه اونو به swf خروجی الحاق کرد و با خود همون بحث آرایه بایت اونو encrypt کرد. نظرتون چیه؟؟؟

بنده چون خیال کار با هدر و فرمت swf برا جنریت ندارم (چون خیلی ساده میشه این کارو کرد) با این دید هم بهش نگاه نمیکنم چون ی جور پیچوندن خودم میشه
نظر من ساخت ی برنامه حرفه ایه اینکریپت شده و استفاده اون از xml هست ....
 

Arash-zr

Member
فکر کنم داریم از بحث اصلی تاپیک خارج میشیم ، البته صحبت های بدی نبوده تا به اینجا ، ولی قصد من از این تاپیک چیز دیگه ای بود
که خیلی بهش نرسیدم ،
بیشتر داریم سر حق مالکیت و نحوه محافظت از انجین بحث می کنیم!

فکر می کنم نتونستم دقیقا چیزی که منظورم هست رو انقال بدم ، ولی بازم ممنونم از همه دوستان که تو این بحث شرکت کردند
بعضی نکات هم در مورد چگونگی ساختار انجین و بازار اینجور محصولات در ایران برای من یادآوری شد.
ممنون

پیشنهاد من اینه که اگه کسی علاقه داره بیشتر در مورد ساختار انجین صحبت کنه یک تاپیک جداگانه ایجاد کنه.
 

Insomnia

کاربر فعال
ببخشید ولی انگار شما پست بنده را درست نخوندید.عرض کردم بدون اوپن سورس.یعنی در هر دو حالت ابتدا free و بعد commerical باید اوپن سورس نباشد
حق با شماست! جمله را بی دقت خوانده بودم... ولی در مورد ریلیز، اگر بخواهیم به شیوه سنتی بخش کنیم با شما موافق خواهم شد.
 

SASAN-BSE

New Member
Arash کارش عالیه تو تیم AS-Team هم عضوه (www.as-team.ir)
از نظر من تو برنامه نویسی فلش هیچ کمی بین خارجی ها نداره و حتا بالاتر از اونا!
ساخت موتور هم تقریبا خودم بهش پیشنهاد دادم:neutral:

به نظر من تو ایران بدرد نمیخوره و شاید تو خارج استقبال بشه (مثله بقیه چیزا !!!)

خواستم بگم که تیم ما افراد خوبی رو انتخاب کرده:green:
 

جدیدترین ارسال ها

بالا