چطور نظرات بیشتری برای مطالب جمع آوری کنیم

Cyletech

Member
درود بر شما،

منبع: حاشیه وب

امروز تصمیم دارم مقاله ای تحت عنوان « چگونگی کسب نظرات بیشتر برای مطالب » منتشر کنم، زیرا مشاهده و مطالعه نظرات هم برای نویسنده و هم برای کاربران معنا و مفهومی دارد که جالب است شما هم بدانید.

مدیر/نویسنده: پس از ارسال یک مقاله باید به بهینه سازی آن بپردازم و حال که به پایان نزدیک می شوم احساس می کنم کارم بسیار مفید بوده و امیدوارم علاقه مندان بسیاری داشته باشد.

کاربر/خواننده: حال که صفحه مورد نظرم را از طریق موتور جستجو یافتم باید ببینم افرادی که پیش از من این صفحه را مشاهده کردند چه گفته و چه امتیازی به آن داده اند.

همانطور که در بالا خواندید، مدیر علاقه مند است سطح کیفی مقاله خود را با مشاهده تعداد نظرات و اشتراک ها بداند و کاربر هم می خواهد بداند آیا این مقاله ارزش وقت گذاشتن دارد یا نه! برای همین به نظرات دیگر خوانندگان این مقاله توجه می کند.

نکته اخلاقی: بیایید برای کار یکدیگر احترام قایل شویم.

چگونه نظرات خود را بیان کنیم؟

  • هر مطلب دارای بخش ارسال نظر است مگر مدیر این بخش را غیرفعال کرده باشد
  • اطلاعات لازم فرم را تکمیل نموده و دیگر فیلد ها را یا خالی بگذارید یا صحیح پر کنید
  • نظر به معنی تشکر از نویسنده است اما می تواند حاوی گله و شکایت، انتقاد یا سوال باشد
  • نظرات محل مناسبی برای تبلیغات نیست
  • در پایان روی دکمه ارسال کلیک کنید
در همه مواقع استفاده از روش های زیر نمی تواند نتیجه مثبتی بدهد، زیرا در زمانی که فرهنگ استفاده از بخش ارسال نظر را افرادی نداشته باشند یا به این بخش بی توجه باشند مسلماً این قسمت تاریک خواهد بود.

  1. تشویق خوانندگان: بخشی را برای کاربران در نظر بگیرید تا آنها در مورد خودشان سخن بگویند
  2. پرسش از خوانندگان: در پایان مطالب سوالی را مطرح نمایید تا خوانندگان به آن پاسخ بدهند
  3. پاسخ به نظرات: از داشتن دست کم یک پاسخ برای هر نظر مطمئن شوید
  4. مطلع سازی: امکانی را فراهم نمایید تا ارسال کنندگان نظر بتوانند براحتی از هر نظر تازه مطلع شوند
  5. در نظر گرفتن پاداش: هر ماه به نویسنده برترین نظر ارسال شده پاداش بدهید
  6. آسان ساختن ارسال نظر: ارسال نظر را برای خوانندگان دشوار نسازید
 

جدیدترین ارسال ها

بالا