چجوری مش ها یا اسکلت ها رو جابجا کنم؟

aspboy

New Member
سلام به تمامی دوستان
من خیلی تازه کارم در 3d max و motion builder.
من یک کاراکتر دارم که فرمتش fbx هستش و می خوام مش یا همون کاراکتر این فایل رو با یک کاراکتر دیگه عوض کنم ولی می خوام تمام مشخصات و خصوصیات کارکتر اول به دومی منتقل بشه. ( مثل اسم بند بند استخون ها و موشن و غیره)
من هر دو این کاراکترهارو با texture هاشون آپلود کردم که اگه میشه نگاه بکنید و منو راهنمایی کنید. من می خاهم فایل Akinsanya تمام حرکات و استخون بندی Dude رو بگیره.
با تشکر فراوان
 

پیوست ها

  • FBX Charachters.part1.rar
    5 مگایابت · بازدیدها: 20
  • FBX Charachters.part2.rar
    3.1 مگایابت · بازدیدها: 6

Elton John

Well-Known Member
بله عزیز میشه و کار نشد نداره
ولی من کاراکتر هاتو برسی کردم کارتون خیلی سخت میشه چون:
ساختاراسکلت بندی در هر دو کاراکتر باهم تتفاوت دارند مثلا کاراکتر dd شما برای هر انگشتش استخوان تعریف شده جمعا 5 گره در حالی که کاراکتر ak برای 4 انگشتش یه گروه استخوان تعریف شده و 1 گروه استخوان برای شصت کلا دو گروه

یا کمر dd استخواناش بسیار بیشتره از ak و همچنین سیستم ریگش باهم تفاوت داره
و ....

اولا انیمیشن dd باید ویرایش و قسمت هایی حذف بشه تا روی ak جواب بده در نتیجه کیفیت انیمیشن dd کاملا قابل انتقال به ak نیست و ویرایش میخاد به دلیل تعداد استخوان ها

در کل باید با سیستم ریگ و انیمیشن مکس آشنا یاشید و روش کار کرد و وقت گذاشت تا قابل اجرا بشه

خودم در حال ریگ هستم اگه وقت داشتم این کارو میکردم

موفق باشید
 

Elton John

Well-Known Member
الیته راه حل دیگه اینه که اسکلت dd رو به ak منتقل کرد ولی skin کردنش وقت زیادی میبره و نمیصرفه همون روش بالا مناسبتره
 

جدیدترین ارسال ها

بالا