چجوری مش ها یا اسکلت ها رو جابجا کنم؟

aspboy

New Member
سلام به تمامی دوستان
من خیلی تازه کارم در 3d max و motion builder.
من یک کاراکتر دارم که فرمتش fbx هستش و می خوام مش یا همون کاراکتر این فایل رو با یک کاراکتر دیگه عوض کنم ولی می خوام تمام مشخصات و خصوصیات کارکتر اول به دومی منتقل بشه. ( مثل اسم بند بند استخون ها و موشن و غیره)
من هر دو این کاراکترهارو با texture هاشون آپلود کردم که اگه میشه نگاه بکنید و منو راهنمایی کنید. من می خاهم فایل Akinsanya تمام حرکات و استخون بندی Dude رو بگیره.
با تشکر فراوان
 

پیوست ها

  • FBX Charachters.part1.rar
    5 مگایابت · بازدیدها: 20
  • FBX Charachters.part2.rar
    3.1 مگایابت · بازدیدها: 6

Elton John

Member
بله عزیز میشه و کار نشد نداره
ولی من کاراکتر هاتو برسی کردم کارتون خیلی سخت میشه چون:
ساختاراسکلت بندی در هر دو کاراکتر باهم تتفاوت دارند مثلا کاراکتر dd شما برای هر انگشتش استخوان تعریف شده جمعا 5 گره در حالی که کاراکتر ak برای 4 انگشتش یه گروه استخوان تعریف شده و 1 گروه استخوان برای شصت کلا دو گروه

یا کمر dd استخواناش بسیار بیشتره از ak و همچنین سیستم ریگش باهم تفاوت داره
و ....

اولا انیمیشن dd باید ویرایش و قسمت هایی حذف بشه تا روی ak جواب بده در نتیجه کیفیت انیمیشن dd کاملا قابل انتقال به ak نیست و ویرایش میخاد به دلیل تعداد استخوان ها

در کل باید با سیستم ریگ و انیمیشن مکس آشنا یاشید و روش کار کرد و وقت گذاشت تا قابل اجرا بشه

خودم در حال ریگ هستم اگه وقت داشتم این کارو میکردم

موفق باشید
 

Elton John

Member
الیته راه حل دیگه اینه که اسکلت dd رو به ak منتقل کرد ولی skin کردنش وقت زیادی میبره و نمیصرفه همون روش بالا مناسبتره
 

جدیدترین ارسال ها

بالا