طبق پیشنهاد خود سایت ادوبی برای این مشکل چند تا راه حل میتونه وجود داشته باشه که من اینا رو میگم شما تست کنید ببینید کدوم جواب میده؟
1- موقع اجرا شدن فتوشاپ کلیدهای Alt + Ctrl + Shift رو نگه دارید تا پیغام زیر ظاهر بشه:
Delete the Adobe Photoshop Settings file?
و شما دکمه ی Yes رو بزنید تا Setting File فتوشاپ پاک بشه.
2- یه حساب کاربری جدید توی ویندوزتون ایجاد کنید و از طریق اون حساب کاربری تست کنید که
آیا فتوشاپ اجرا میشه یا نه؟! اگر اجرا شد به این معنی ئه که حساب کاربری قبلی تون مشکل داشته.
3- تاریخ سیستمتون رو تغییر بدید و فتوشاپ رو اجرا کنید.
4- پروفایل مربوط به مانیتورتون رو عوض کنید. در این روش هم میتونید از نرم افزار Adobe Gamma
استفاده کنید و اگر از ورژنهای جدید فتوشاپ استفاده میکنید از نرم افزار مربوط به خود مانیتور که همراه
با تمام مانیتورها نصب میشه استفاده کنید.
5- Event Log Service رو از روش زیر فعال کنید:
وارد کنترل پنل (Control Panel) بشید. Administrative Tools رو انتخاب کنید و روی Services دابل کلیک کنید.
روی Event Log راست کلیک کنید و Start رو انتخاب کنید.