پروانه دنباله دار

massomeh1

Member
سلام یک پروانه که دنباله ایی از رشته ها ی نور که از آن ذرات نورانی می باره مانند تصویر زیر با این توضیح که این پروانه مانند ترنسیشن عمل می کند یعنی وارد کادر می شود و با ذران نورانی که از دنباله اش در حال بارش هست تصویر شکل می گیرد البته خود پروانه را که درحال پرواز هست دارم و می دانم که این ذرات با پلاگین پارتیکولار و form ایجاد میشه و لینک میشه به پروانه اما درحال حاضر دنبال سریعترین راه هستم که این حالت را درست کنم وکه به نتیجه مطلوب برسم چون زمان زیادی ندارم. اگر میشه راهنمایی کنید.
 

پیوست ها

  • 220.jpg
    220.jpg
    132.5 کیلوبایت · بازدیدها: 56
  • 2200.jpg
    2200.jpg
    129.9 کیلوبایت · بازدیدها: 45
آخرین ویرایش:

massomeh1

Member
من روشهایی که در بالا گفتم امتحان کردم اما به نتیجه دلخواه نرسیدم از دوستان عزیز خواهش می کنم اگر کسی فوتیج آماده یک پروانه با دنباله ایی از ذرات نور و رشته های نور شبیه تصویر بالا دارد برای من آپ کند ممنون میشم.
 

sajad_VFX

Member
یه کم وقت بزار و بسازشون بهتره که اینقد منتظر بمونی
شاید دوستان فوتیج آماده ندارن یا چیزی که به درد این بخوره

** شما همیشه سوالات و مشکلات عجیب غریبی دارینا :rose::rose: :paint::)
 

Iverson

Active Member
خانم عزیز این رو که اگر کمی تلاش کنید میتونید با استفاده از Shape بسازید، باور کنید همین ها رو با افتر افکتز میسازند
کمی تلاش کنید
بدرود
 

massomeh1

Member
من می دونم میشه اما چون عجله داشتم دنبال یک راه آسون می گشتم بعد هم وقت گذاشتم کلی هم با پلاگین فرم درگیر شدم اما رشته های نوری را اونطوری که می خوام با ظرافت و لطافت در نیومد و در پلاگین فرم حرکات مجزا از شی والد بصورت موجی یا تربولنت ایجاد می کنه در صورتیکه من می خوام این تارها نرم باشه و با حرکت پروانه حرکت کنه. خلاصه اینکه تلاشم بی نتیجه ماند درضمن مجبور شدم پروانه بدون دنباله ساختم
بعد هم با shap یا هرچیز دیگری اگر بسازیم مهم فقط ساختنش که نیست من می خوام حرکتش موقع پرواز پروانه به تبعیت از حرکات پروانه تارهای ظریف نور حرکتی نرم و لطیف داشته باشه مانند حرکت شاخک یک مورچه که به تبعیت از حرکات مورچه در تری دی مکس میشه ایجاد کرد.یا چیزهایی شبیه این.
 
آخرین ویرایش:

جدیدترین ارسال ها

بالا