BENgraph
Member
کروماکی
mooli خان فقط یه تجربه :
حتما قبل از روز کار یه روز کامل برو اونجا و تمرین کن (خصوصا سایه پرده سبز وحشتناکه !! و خصوصا تر که می خوای با 50 اف 1.2 بگیری (همینجوری با این لنز تصویر غیر فلو نگرفتن مشکله وای به وقت آتلیه !! حالا چرا 50 ؟؟ یه 10-22 میگرفتید حداقل بتونید دماغ طرفو بکنید تو چش بیننده )
اون المانها هم برای عملکرد دوربین تو نقاط خاص کاربرد داره ، مثلا تو نقطه فلان زوم !! یا حرکت پن از فلان جا تا ... (بیشتر یه چیز قراردادی و استاندارد هست که هرکی هرجور دوست داشت استفاده میکنه )
اینم از افاضات اساتید پی30 :
mooli خان فقط یه تجربه :
حتما قبل از روز کار یه روز کامل برو اونجا و تمرین کن (خصوصا سایه پرده سبز وحشتناکه !! و خصوصا تر که می خوای با 50 اف 1.2 بگیری (همینجوری با این لنز تصویر غیر فلو نگرفتن مشکله وای به وقت آتلیه !! حالا چرا 50 ؟؟ یه 10-22 میگرفتید حداقل بتونید دماغ طرفو بکنید تو چش بیننده )
اون المانها هم برای عملکرد دوربین تو نقاط خاص کاربرد داره ، مثلا تو نقطه فلان زوم !! یا حرکت پن از فلان جا تا ... (بیشتر یه چیز قراردادی و استاندارد هست که هرکی هرجور دوست داشت استفاده میکنه )
اینم از افاضات اساتید پی30 :
حتما بین سوژه و پرده حداقل 2 متر فاصله بگذارید. (3 متر و بیشتر بهتر است) اینطوری سایه سوژه (ولو خیلی کم) روی پرده نمی افتد و نور پرده و نور سوژه با هم تداخل پیدا نمی کنند. هرچقدر این فاصله بیشتر باشد بهتر است. چون هم نورها با هم قاطی نمی شوند و هم عمق میدان زیاد می شود و به همین خاطر تصویر پرده فلوتر می شود و لک و پیس ها و لکه های نوری محو می شوند