يک سوال در مورد @

iman_ebru

Active Member
آقا من یک سوال در مورد مفهوم @ داشتم! این @ همیشه به معنای پست الکترونیکی هست یا مفهموم دیگه ای هم میتونه داشته باشه؟ مثلا برای من که الان عضو مجید آنلاین هستم اگه [email protected] رو بکار ببریم میشه گفت iman_ebru عضوی از majidonline.com هست؟ هرچند که این یک پست الکترونیکی معتبر نباشه!


ایمان
 

Parham

Well-Known Member
بستگی‌ داره که در کجا به کار ببری من خودم خیلی‌ دیدم که به همون صورت که گفتی‌ استفاده می‌شه ، مثلا iman@majidonline یعنی‌ تو سایت مجید آنلاین تو با اسم ایمان هستی‌ یا مثلا توی یک سایت می‌خوای نقل قول کنی یا به کسی‌ جوابی‌ بدی مثلا بگی‌ iman@ به این صورت ...
 

Majid

مدیر سایت
عضو کادر مدیریت
من هم جاهای زیادی دیدم که برای اینکه وابستگی خودشون و یا اینکه این مفهوم رو برسونن که فلان چیز جزوی یا زیرمجموعه ای از یک جا هستش علامت @ به کار میبرن.. فکر نمیکنم صرفا برای آدرس ایمیل استفاده بشه...

قبلا فکر کنم توی همین انجمنهای خودمون بود که در مورد @ و تاریخچه و دلیل بوجود اومدنش رو خوندم


مجید
 

oxygenws

Active Member
البته علامت @ برای ایمیل ایجاد شده!!!!!!

الان هم، در دنیای سایبر، گاهی اوقات به جای عبارت at از @ استفاده می کنند (مثلا بگن ما با کلاسیم و می فهمیم @ یعنی چی!!!)
 

taha_tme

New Member
خوب براي اينكه كاربرد تخصصي symbol ها رو ببيني بهت پيشنهاد ميكنم از يهdictionary استفاده كني كه بهت اين جواب رو ميده:

Symbo known as the "at sign " that is used to signify the word "at" (especially in email addresses, also known as "strudel","commercial at" and more)
 

جدیدترین ارسال ها

بالا