سلام:
من کلا دوست ندارم تو این بحث ها شرکت کنم ولی کاملا با حرف حسین جان موافقم که :
شما به عنوان مدیر وظیفه داری در صورت رویت پست های نیاز به اخطار، اقدامات لازم رو انجام بدی. اینجا که مهد کودک نیست که هر کسی از مدیران اخطار بگیره قهر کنه!!!
دقیقا مشکل همین جاست که مدیران با کابرها مدارا میکنن. البته اینم چیزه بدی نیست ولی به اندازش.
من حدود یک ماه پیش تو یک فروم خارجی عضوشدم . ویه پست درخواست فایل دادم.
کمتر از ده دقیقه پستم رو پاک کردن چرا !
چون باید حداقل 10 تا پست داشته باشم تا درخواست بدم.
اول ناراحت شدم ولی دیدم بعد از اینکه 10 تا پست رو زدم همون مدیر سریعا فایلی رو که خواسته بودم برام ارسال کرد.
تازه فهمیدم مدیریت درست یعنی چی که نه تنها باعص ازده شدن کاربر نمیشه بلکه باعث فعالیت بهتر اون میشه. !
واقعا از سخت گیریش خوشم اومد.
یا مثلا اگه شما امروز یه تاپیکمیزدید و کسی جواب شما رو نمیداد و شما تاو تاپیک خودتون یه ارسال دیگه میزدید
(یعنی دو تا پست از شما پشت سر هم قرار میگرفت) مدید سریع دو تا رو با هم ادغام میکرد که پست الکی تو تاپیک نباشه !
حالا شما فرض کنید این یک سایت وارز بود نه یک سایت تخصصی و قوانین به سخترین شکل اجرا میشد.
به نظرم باید مدیرها (همکارها و کمک همکارها) یکم رفتارشون رو با توجه به انجمنشون تغییر بدن.
و مدارا کردن رو نصبت به انجمن بسنجن.
موفق باشید
حامد