وب هاستینگ آرمان وب

armanweb.co

New Member
با سلام درود خدمت عزیزان :rose:
شرکت آٰرمان وب همزمان با نمایشگاه اداره فرهنگ و ارشاد تمامی خدمات خود از جمله هاست و طراحی سایت را از ۱۲ الی ۱۶ مرداد با ۱۵ الی ۵۰ درصد بسته به سفارش تخفیف خواهد داد
===========================
attachment.php
هاست یا فضای میزبانی، در واقع فضایی است که سایت شما روی آن قرار میگیرد. یکی از مهمترین فاکتورها در سرعت اجرای سایت، همان هاست سایت است. هاست به سه شکل کلی ارائه می گردد:
a) هاست اشتراکی: منظور هاست هایی است که به صورت اشتراکی توسط شرکت های مختلف استفاده می گردد و سایت های زیادی را به صورت همزمان میزبانی می نماید. از این رو معمولا هاست های اشتراکی دارای سرعت و کیفیت و امنیت پایینی هستند.
b) هاست نیمه اختصاصی: هاست هایی که مانند هاست های اشتراکی، سایت های مختلفی را میزبانی می کند اما تعداد سایت ها در آنها متوسط است و در نتیجه کیفیت و سرعت و امنیت متوسطی دارند.
c) هاست اختصاصی: این هاست ها فقط در اختیار یک شرکت قرار می گیرد و سایت های محدودی را میزبانی می کند. در نتیجه بالاترین سطح سرعت و کیفیت و امنیت توسط این هاست ها ارائه می شود.
از نظر استاندارد جهانی، یک وبسایت باید ظرف کمتر از شش ثانیه اجرا شود که این مهم توسط هاست های اختصاصی امکان پذیر می باشد.
شرکت آرمان، با در اختیار داشتن سرور اختصاصی از بهترین برندها و با کیفیت ترین سرورهای جهان، در حال حاضر امکان ارائه فضا به هر میزان بنا به خواسته مشتری با قیمت مناسب را دارا می باشد.


تعرفه قیمت ارائه هاست اختصاصی (یکساله)
میزان فضا 500 مگابایت 1گیگابایت 2گیگابایت 3گیگابایت 4 گیگابایت 5 گیگابایت 10 گیابایت
قیمت به تومان 90/000 150/000 250/000 330/000 400/000 450/000 700/000
 

پیوست ها

  • namayeshgah.jpg
    namayeshgah.jpg
    24.3 کیلوبایت · بازدیدها: 3

جدیدترین ارسال ها

بالا