LORD OF 3D
New Member
از اينكه به فكر دوستان خود هستيد ممنونيم
سلام
من ميخوام يك سطح با جزييات بسيار بالا(حدود 80000patch ) درست كنم.(حدود100 قطعه يكسان كه وقتي كنار هم قرار ميگيرن يك پرده رو تشكيل ميدن.) چيزي كه براي من مهمه، علاوه بر طرحش سوراخهايي بزرگ و كوچيك روي شكل هستن كه نور رو از خودشون عبور ميدن.ميخواستم بپرسم آيا راهي هست تا با استفاده از متريال اين خصوصيات رو روي يك باكس ايجاد كنم؟(چون كامپيوتر من توان پردازش چنين سطحي رو نداره بخصوص وقتيكه مديفاير cloth بهش ميدم.)
خيلي ممنون از كمكتون.
با سلام
لطفا اگر پلاگین humanik v1.1 را داری یا ادرسی داره که کار می کنه به من هم بده ، واقعا ممنون میشم از شما
با سلام و خسته نباشيد خدمت دوستان عزيز و گرامي
يه سوال برام پيش اومده كدوم راه براي طراحي شخصيت مناسب تر ميباشد منظورم اينه كه براي ساخت سر از چي بايد استفاده بكنم از دايره يا استوانه يا مكعب مربع و يا .....
ممنون ميشم اگه لطف كنين و جواب منو بدين
به نام خدا
سوال من پيش پا افتاده است
من تو پنجره رندرينگم VRay رو ندام
لطفاً كمكم كنيد
ممنون.
شاید منظورش اینه که اصلا نصبش نکرده
زیر آب یا روی آب؟؟
برای تری مکس 7 هست ولی 8 رو نمیدونم
اینجا vray آباده !!!!یه سر بزن