هر اسکریپتی که بخوای .v2

وضعیت
موضوع بسته شده است.
چرا تا دلت بخواد فرم ساز و اسکریپت فرم (انواع فرم ها ) php خالی-- php و swf -- و ajax , .... یه مدت بد پیلش شده بودم .الان آن هستم خواستی پس ام بده [email protected]

اینا هم چنتا سایت معروف ساخت فرم به صورت آنلاین هستن .

http://www.formmail-maker.com ( فرم ساز انلاين )

http://www.jotform.com/index ( اجکس فرم ساز انلاين )

http://phpformgen.sourceforge.net/new_demo ( فرم ساز انلاين )

http://www.formassembly.com/form-builder.php ( فرم ساز انلاين ) Ajax (سه فرم با يوزر فري و يکسري محدوديت ها با قابليت ارتباط دادن فيلدها)

http://wufoo.com ( فرم ساز انلاين ) ajax

http://www.flovv.com/ ( فرم ساز انلاين )

http://www.formlogix.com/Form_Maker.aspx ( فرم ساز انلاين ) بدی نیست

http://www.freewebs.com/socdemocode/prototype0/ ( فرم ساز انلاين )

واسه این لینکا زحمت کشیده شده ها از جایی کپ نزدم


اسکریپت هم اگه کسی خواست بگه تا خدوت نرفتم بزارم .


با سلام
خیلی خوب و عالی بود، دستتون درد نکنه.:wink:
آیا سورس این فرم سازها هم پیدا میشه؟
لطفا سورس php یا asp یا asp.net آن را هم قرار بدهید.
با تشکر
 

itbartar

New Member
قالب جوملا 1.5

بچه ها کسی قالب توپ فارس واسه جوملا 1.5 نداره؟؟؟؟
ممنون میشم اگه کسی داشته باشه و بده
 

itbartar

New Member
ممنون دوستان

ممنون دوستان خیلی لطف کردین....
راستی اگه سایت دارین خدماتتون رو تو سایت من میتونین آگهی بدین فعلا که بازدیدمون هم خدا رو شکر خوبه شاید براتون مفید باشه ، رایگانه
 

mohan4u

Member
سلام من نیاز شدید به یک اسکریپت املاک دارم که فارسی باشه دقیق کار کنه ظاهر زیبائی داشته باشه قیمتشم مناسب باشه کسی سراغ داره؟
لطفا دمو بزاری
 

salarjoon

Member
سلام شرمنده نبودم یه مدت آقا مسعود و آقا عماد راستش من خودم خیلی دنبال اسکریپن این فرم سازهای آنلاین بودم و میخواستم یکی راه اندازی کنم ولی چیز مناسب اماده ای (free) پیدا نکردم که بشینم فارسی کنم و کلا استفادش کنم و اکثر اینا رو خودشون نوشتن اما من یک فرم ساز دارم که با استفاده از Flash & PHP هست و یا قابلیت های کاملا بالا و دیگه مادام عمر به هیچ اسکریپت فرم سازی نیاز پیدا نمیکنید . من هم نسخه ی فارسیشو دارم و هم نسخه اصلی انگلیسیشو (کرک شده ) اما با امکانات بیشتری نسبت به نسخه ی فارسی منجمله templayte های اضافی من خودم نسخه فارسی رو به قیمت 25000 تومان خریدم از این سایت http://www.prosoft.ir میتونید ببینید . ولی حاظرم هم نسخه فارسی و هم انگلیسی رو باقیمت 15000 تومان بدم به هر کسی که خواست اما 2 تا اسکریپت فرم ساز کاملا php و فارسی هم دارم و کامل که اگه کسی خواست کل این مجموعه رو به قیمت 25000 میدم .
اگه کسی خواست با این ایمیل تماس بگیره .
[email protected]

حالا واسه این که نگید همش شد پولی این اسکریپت انگلسسی فرم ساز رو که قیمتش 99$ هست رو واسه دانلود میزارم دموشو میتونید از این لینک ببینید .اما به هیچ وجه با اسکریپت هایی که گفتم دارم مقایسه نکنید .
http://pfpro-demo.phpforms.net/admin.php
Username: admin
Password: admin

دانلود : http://rapidshare.com/files/141165567/PHPForms.Pro.v1.0.1.PHP.NULL-DGT.zip
 
آخرین ویرایش:

mohan4u

Member
سلام من نیاز شدید به یک اسکریپت املاک دارم که فارسی باشه دقیق کار کنه ظاهر زیبائی داشته باشه قیمتشم مناسب باشه کسی سراغ داره؟
لطفا دمو بزاری


خبری نشد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
 

www.ahvazcity.net

Well-Known Member
خبری نشد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شما به این سایت یه سر بزنید .مال آقای کرمعلی زاده هست .
http://www.ahwazserver.net/dbsearch/main
و برای سفارشش هم می توند به خود سایت اهواز سرور مراجعه کنید . گرافیکشم می تونه واسطون تغییر بده .آدم منصفی هم هست قیمت خوب می گیره
 

emad.h

Member
سلام شرمنده نبودم یه مدت آقا مسعود و آقا عماد راستش من خودم خیلی دنبال اسکریپن این فرم سازهای آنلاین بودم و میخواستم یکی راه اندازی کنم ولی چیز مناسب اماده ای (free) پیدا نکردم که بشینم فارسی کنم و کلا استفادش کنم و اکثر اینا رو خودشون نوشتن اما من یک فرم ساز دارم که با استفاده از flash & php هست و یا قابلیت های کاملا بالا و دیگه مادام عمر به هیچ اسکریپت فرم سازی نیاز پیدا نمیکنید . من هم نسخه ی فارسیشو دارم و هم نسخه اصلی انگلیسیشو (کرک شده ) اما با امکانات بیشتری نسبت به نسخه ی فارسی منجمله templayte های اضافی من خودم نسخه فارسی رو به قیمت 25000 تومان خریدم از این سایت http://www.prosoft.ir میتونید ببینید . ولی حاظرم هم نسخه فارسی و هم انگلیسی رو باقیمت 15000 تومان بدم به هر کسی که خواست اما 2 تا اسکریپت فرم ساز کاملا php و فارسی هم دارم و کامل که اگه کسی خواست کل این مجموعه رو به قیمت 25000 میدم .
اگه کسی خواست با این ایمیل تماس بگیره .
[email protected]

حالا واسه این که نگید همش شد پولی این اسکریپت انگلسسی فرم ساز رو که قیمتش 99$ هست رو واسه دانلود میزارم دموشو میتونید از این لینک ببینید .اما به هیچ وجه با اسکریپت هایی که گفتم دارم مقایسه نکنید .
http://pfpro-demo.phpforms.net/admin.php
username: Admin
password: Admin

دانلود : http://rapidshare.com/files/141165567/phpforms.pro.v1.0.1.php.null-dgt.zip


سلام . ممنونم که به فکرمایی

من این فرم ساز رو 3 سال پیش خریدم - چیز خوبیه -
اما بدیش اینه که
با فلش هست
بعضی امکانات مثل آپلود عکس از طرف کاربر رو نداره
همچنین براش فیلد های ضرروری نمیشه تعریف کرد

و زمانی که کاربر بخاد فرم رو لود کنه حتما باید فلش رو سایتش نصب باشه / و این برا سایتهایی که یه ذره خدمات مردمی میدن خوب نیست و به نظر من غیر استاندارده . چون فرم ها باید طوری باشه که کاربر نا وارد نیازی به نصب فلش نداشته باشه / شما خودت رو در نظر بگیر . روز اولی که اومدی تو وب بلد بودی ؟ نه ! پس باقیه هم به همین منوال ./

در کل بینهایت ممنونم که به فکر بودی و تضیح دادی . این فرم ساز هم برا کسایی که امکانات بالا رو نمیخوان چیز خوبیه / و کار باهاش خیلی راحته /

یا علی
 

salarjoon

Member
از نظر آپلود و نصب بودن activix فلش (که اکثرا دیگه دارن )حق با شماست البته من خودم به شخصه ظاهر فرم خیلی برام مهمه و خوب چون فلش هم قابلیت دستکاری زیاد توش هست و هم Templayte های خودش زیاد بود ازش بدم نمیاد .

اما فرم سازی که من معرفی کردم کاملا php فارسی تمامی این امکانات رو داره و مدیریت فرم نیز شما دارید چه از طریق میل چه ازطریق مدیریت خود فرم ساز که به پایگاه داده وصل هست . امکان با خبرسازی آپلود فایل توضیحات هر بخش در حالت Mouse Over . گزارش خطا در هر بخش و .......:wink:

خب اجازه بده یه فرم ساز رو برای دانلود قرار بدم که خیلی ها دنبالش بودن. این فرم ساز برای سیستم های Joomla و Mitra قابل اجراست و به صورت کامپوننت نصب میشه این سیستم امکانات کاملی داره .

317 KB
http://rapidshare.com/files/222632798/com_form.tar.gz.html
ما رو هم دعا کنید کافیه
 

emad.h

Member
سلام سالار جان

اینی که گذاشتی همون صبا فرم هست . ممنون

راستی اون 2 تا اسکریپت فرم ساز فارسی که میگی مچ فرم نیست ؟

لطفا یه دمویی چیزی برای من بفرست . یا همینجا بگو . منتظرتما /

cinizco[at]gmail[dot]com
 
آخرین ویرایش:

salarjoon

Member
سلام . بله این که گزاشتم صبا فرم بود ولی منتها اسمش خاطرم نبود .اما یکی ازفرو سازها مچ فرم فارسی هست ودیگری نمونشو میزارم http://fs16.formsite.com/fs16_app/FormSite?FormId=LoadNewUserSignUp&AdSource= (اینجا رجیستر کنید و به قسمت ساخت فرم بروید) ولی نه به کاملی امکانات این که میبینید و محدود تر و تمپلیت پیش فرض هم ندارد مثل این ولی در طراحی خود صفحه دستتون بیشتر بازه .(محدود تر و فقط دسترسی مدیر) ولی کاراییش خیلی زیاد تر از مچ فرم است و Ajax هست جدا از اون اگه خود اسکریپت فرم ساز آنلاینشم بخواید اون حدود 150-200 در میاد که هنوز فارسیسازیش تمام نشده که اونجوری میشه یه سایت ساخت فرم رایگان در ایران راه اندازی کرد که شاید اونو بیرون ندم و خودم راه اندازیش کنم . ولی فرم سازش که فقط دسترسی ادمین داره رو میتونم بیرون بدم اما یه چیز این فرم ساز NULL شده هست و خیلی گیر هستن سرش و اگه رو فری وارز نصب نشه هاست .... و نمونش بوده
البته مچ فرم هم NULL هست ولی اونو میدونم زیاد گیرنمیدن حداقل اگه پیجرنکت از 3یا 4 تجاوز نکنه که تابلو شی :wink: اما اگه این اسکریپت رو کسی تکی خواست مبلغ تکیش 20 میشه ولی کل پک 25000 اگی کسی خواست ایمیل بزنه که اینجا رو هم زیاد تبلیغاتی نکنیم .
 

emad.h

Member
سلام سالار جون /

البته جسارت نشه . ولی مچ فر فارسی تو وب به صورت رایگان هست / اون فرم ساز دومت میتونی یه اسکرین شات از فارسی سازیش قرار یدی ؟
 

salarjoon

Member
بله حق با شماست ولی من اگه دقت کرده باشید گفتم قصدم فروش نرمافزار فرمساز بود که خودشم پولی بود که قیمتش رو میتونید ببینید http://www.prosoft.ir و من به قیمت کمتری حاظر بودم هم فارسیش هم انگلیسی کاملش رو ارائه بدم و گفتم با مبلقی بیشتر اسکریپت هام رو هم در اختیارشخص قرار میدم که 2 تاش تک هستن که یکیشو اکثرا دارد و یکیش رو میدونم ندارن چون خودم فارسیش کردم و در واقع یک نسخه نال شده هست و فکر نکنم حتی MachForm هم اون موقع که کسی نداشت کمتر از 20 میارزیده چه برسه به این اسکریپت و مابقی اونا .....
اما حتما یه اسکرین شات هم قرار میدم چشم .
 

salarjoon

Member
سلام . این هم یه اسکرین شات ازمحیط برنامه ولی این محیط مدبریتی هست ( هم مدیر هم کاربر میتونن فرم بسازن) و محیط کابریش دقیقا مثل همین هست فقط قسمت اعضای سایت و محیط مدیر رو نداره .

راستی داشتم رو قالبش کار میکردم که اینقدر به هم ریخته هست و بد رنگ که اونم یه چیز تمیز درست میکنم .
این سیستم چنتایی پلاگین داره (واسه هر2 تا محیطش) که البته مهم هاش و اصلی هاش هم نال شده و فارسی کردم . راستی Ajax هم هست کاملا و میتونی جای باتون ها و تکست ها رو میلیمتری هم عوض کنی و هر جا دو ست داشتی بزاری و میتونی فیلدها رو هم به هم وصلکنی که مثلال واسه فرم خرید و محاسبه قیمت خیلی به درد میخوره .
فعلا دارم رو یه پلاگین کار میکنم (فارسی میکنم ) که میتونی خودت تمپلیت فرم تم انتخاب کنی که خیلی عالی هست . البته قالب پیش فرض هم زیاد داره .
انشالا این که (فرم ساز مدیر و یوزر ) کامل شد میزارمش بالا که همه بتونن رایگان استفاده کنن البته اگه یکی یه هاست رایگان بهم بده .:cool:

1203864191.jpg


عکس کامل اتچ شده
 

پیوست ها

  • 16.JPG
    16.JPG
    116.9 کیلوبایت · بازدیدها: 33
آخرین ویرایش:

vigeo

Member
درخواست اسکریپ

سلام به تمامی مجید آنلاینی های عزیز

دوستان من اسکریپ شبیه سایت زیر یا یک اسکریپ زیبا مثل زیر می خواهم . کسی می تونه کمکم کنه ؟

ضروری هست.

www.p30warez.com

منتظرم
vigeo
 
آخرین ویرایش:
وضعیت
موضوع بسته شده است.

جدیدترین ارسال ها

بالا