نصب سریع پارتیشن تک جداره با گارانتی 5 ساله

sajjad369

New Member
امروزه دکوراسیون محل کار اهمیت زیادی پیدا کرده است، زیرا هر چه زیباتر و پویاتر باشد، عملکرد کارکنان اداری بهتر خواهد بود و از یک سو بر مشتریان بالقوه تاثیر مثبت خواهد داشت. یکی از راه های پویایی بیشتر دفتر استفاده از پارتیشن می باشد که در این میان پارتیشن تک جداره به دلیل سهولت در نصب و همچنین قیمت مناسب و تنوع مصالح ساختمانی در بسیاری از محیط های اداری مورد استفاده قرار می گیرند.

در ادامه این مقاله به بررسی ویژگی ها، مزایا و کاربردهای این نوع دیوارهای جدا کننده می پردازیم. مفتخریم اعلام کنیم که با بیش از 10 سال سابقه در زمینه ساخت و نصب انواع پارتیشن اداری ساده آماده ارائه خدمات به شما دوستان عزیز هستیم. تیم پارس پارتیشن با استفاده از باکیفیت ترین متریال ها و بهره مندی از تجربیات عالی تیم خود قادر است فضای دفتر و کسب و کار شما را به بهترین نحو پارتیشن بندی کند. برای سفارش ساخت و بازدید از پروژه و مشاوره رایگان می توانید هم اکنون با کارشناسان فروش پارس پارتیشن از طریق شماره های 02188939258 – 09128664623 -09369636565 تماس بگیرید.

انواع پارتیشن تک جداره

همانطور که قبلا گفته شد، این محصولات از مواد مختلفی ساخته می شوند. این دیوارهای جداکننده دارای ضخامت های مختلفی هستند که می توانید با توجه به نیاز خود انتخاب کنید. در ادامه این قسمت به بررسی انواع پارتیشن های ساده مناسب برای محیط اداری می پردازیم.

پارتیشن تک جداره شیشه ای

پارتیشن های شیشه ای در انواع مات، شفاف، سندبلاست با طرح های مختلف تولید می شوند که بسته به محیط مورد نظر می توانید انتخاب کنید. برای افزایش استحکام درب ها و قطعات این محصولات از اسکلت فلزی یا سایر مواد مستحکم برای افزایش استحکام محصولات استفاده می شود.همچنین می توانید پارتیشن های شیشه ای را در نمونه هایی با ضخامت های مختلف پیدا کنید. این محصولات برای دفاتر اداری ایده آل هستند و طراحی مدرنی را به محیط ارائه می دهند. همچنین می توانید آنها را در نمونه های مات سفارش دهید تا حریم خصوصی به راحتی حفظ شود و بتوانید در مکان هایی مانند حمام و توالت از آنها استفاده کنید.

پارتیشن تک جداره ام دی اف

این محصولات نیز از چوب ام دی اف ساخته شده اند و در طرح های مختلفی ساخته می شوند. همچنین می توان گفت که این نمونه جایگزین بسیار مناسبی برای دیوار CNC است که امروزه بسیار کمتر از آن استفاده می شود. یکی از مزایای این دیوارها احساس گرم و کلاسیکی است که در یک دفتر ایجاد می کنند.

پارتیشن تک جداره آلومینیومی

پارتیشن های آلومینیومی به راحتی قابل نصب و جابجایی هستند. این محصولات به طور گسترده در ادارات، بیمارستان ها، کلینیک ها و مراکز خرید مورد استفاده قرار می گیرند. این پارتیشن ها عمدتا دارای اسکلت یا ستون های آلومینیومی هستند و برای لوکس جلوه دادن بیشتر از شیشه استفاده می کنند و در واقع اکثر پارتیشن های شیشه و آلومینیوم با یک جداره ترکیب شده اند.

پارتیشن لترون

انواع دیگری از پارتیشن های چوبی ساده وجود دارند که کاربرد کمتری نسبت به ام دی اف دارند. از نظر قیمت به دلیل کیفیت تخته سه لایه به کار رفته در برخی مواقع ارزانتر خواهند بود اما تقریباً کاربرد مشابهی با نمونه های ام دی اف دارند.



مزایا و معایب پارتیشن تک جداره

از آنجایی که هر کارمند در محیط شخصی خود بهتر و کارآمدتر کار می کند و روحیه جمعی در محیط افزایش می یابد، کارایی تقسیم اداری افزایش می یابد، به همین دلیل پارتیشن های ساده یکی از بهترین گزینه ها برای این کار هستند. پارتیشن بندی به این دلیل شناخته شده است که هزینه آن بسیار کمتر از ساخت یک دیوار و اتاق اتاق کردن است و سرعت نصب آن بسیار بالاتر است.البته این محصولات عایق صوتی و حرارتی نیستند که کاملا طبیعی تلقی شوند. نباید از یک لایه انتظار عایق بندی داشته باشید، برعکس طرح ها و متریال های مختلف تولید این محصول باعث تنوع در مدل ها شده است. و به راحتی می توانید از این دیوارها در بسیاری از مکان ها استفاده کنید و دکوراسیون مناسب واحد مورد نظر را ارائه دهید. مزایای دیوارهای پارتیشن به شرح زیر است:

طرح ها و مدل های بسیار متنوع و مناسب برای سلیقه ها و مکان های مختلف

نصب و اجرا در زمان کوتاهی انجام می شود

پس از نصب می توان آنها را جابجا کرد

هزینه آنها نسبت به نمونه های دو جداره مقرون به صرفه تر است

پارتیشن های تک لایه در برابر گرما، سرما و صورت عایق نیستند و دلیل آن هم تک لایه بودن و محدودیت ضخامت این محصولات است که کاملا طبیعی است.



گارانتی و خدمات

در پارس پارتیشن، تمرکز ویژه‌ای بر روی کیفیت و دوام محصولات وجود دارد. این شرکت نه تنها در تولید پارتیشن‌ها بلکه در نصب آن‌ها نیز تخصص دارد و به همین دلیل می‌توانید با اطمینان خاطر از ماندگاری و عملکرد بهینه پارتیشن‌های خود بهره‌مند شوید.با خرید از فروشگاه پارس پارتیشن از 60 ماه گارانتی و ارائه خدمات پس از فروش مادام العمربهره مند شوید. هزینه های تمام شده در این محصولات به عوامل مختلفی مانند جنس، ضخامت، متراژ و … بستگی دارد و قبل از خرید باید تمام این موارد در نظر گرفته شود.

برای ثبت سفارش، مشاوره و اطلاعات بیشتر در مورد پارتیشن تک جداره و تمامی محصولات موجود در پارس پارتیشن با شماره های 02188939258 و 09128664623 و 09369636565 تماس بگیرید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا