عکاسی طلا و جواهر و زیورآلات اوکسیان استودیو

oxiyanstudio

New Member
عکاسی طلا و جواهر و زیورآلات چیست ؟
عکاسی طلا
عکاسی جواهرات
عکاسی زیورآلات
_8b61c2cf-81ea-4563-96cf-13663e6ec373.jpeg



احتمالا سایت و فروشگاه اینترنتی و شبکه‌های اجتماعی شما شامل تعداد زیادی از عکس طلا و جواهرات است و اگر آنها به درستی عکاسی نشوند و از زوایای مختلف جزئیات نداشته باشند، مشتریان شما اشتیاق خود را از دست می دهند و فوراً وب سایت یا پیج شما را ترک میکنند.
بنابراین عکس های طلا و جواهرات شما نیاز به ویرایش و ادیت مناسب دارند.
واقعیت این است که عکاسی از جواهرات بسیار جذاب است و پس از عکاسی نیاز به فرآیند ویرایش دارد.
مشکلات اصلی که هنگام مشاهده عکس ها میبینیم رنگ نامناسب، پس زمینه کم رنگ، گرد و غبار روی جواهرات یا لکه هایی روی طلا و جواهر که باید حذف شوند، می‌باشد.
بنابراین، اگر می‌خواهید بازتاب‌ها و نورهای ناخواسته را کنترل کنید و می‌خواهید برخی از رنگ ها، گرد و غبار قابل مشاهده یا پس زمینه نادرست را حذف کنید، این آموزش عکاسی جواهرات اوکسیان استودیو را دنبال کنید
ویرایش عکس جواهرات چیست؟
جواهرات اشیاء ظریفی هستند و زمانی که عکس جواهرات را برای یک پلتفرم تجارت الکترونیک فروشگاه اینترنتی و شبکه اجتماعی استفاده می کنید، عکس محصول باید به درستی اندازه و شکل جواهر را نشان دهد.
_b37482da-2fc2-4b3c-a7c4-4587b6ba81f6.jpeg
مشتریان شما خواستار دیدن عکس جواهرات از زوایای مختلف هستند، بنابراین باید عکس های بسیار واضحی داشته باشید.
ویرایش حرفه ای عکس جواهرات، ظاهر کلی عکس‌های شما را بهبود می‌بخشد و سوژه‌ها را با بهترین نور و رنگ ممکن نشان می‌دهد.
تصحیح رنگ ، نورپردازی ، افکت گذاری ، ویرایش، عکس طلا و جواهرات را برای بازدیدکنندگان روشن‌تر و جذاب تر می‌کند و در نهایت باعث جذب مشتریان بیشتری می‌شود.
ویرایش عکس جواهرات چیست؟
اصطلاح دیگر در ویرایش عکس روتوش است. روتوش عکاسی طلا و جواهرات نیازمند نرم افزار پیچیده و فرآیند بعد از عکاسی است که در آن تصاویر جواهر ویرایش می شوند. فرآیند روتوش به حفظ و بهبود کیفیت تصاویر کمک می کند و تصویر ساده را بسیار جذاب نشان می دهد.
باید حتما از فرآیند روتوش برای عکسهای جواهرات وب سایت و شبکه های اجتماعی خود استفاده کنید. روتوش عکس طلا و جواهر شامل تغییر روشنایی، رنگ ،جزئیات است تا تصاویر خیره کننده به نظر برسند. علاوه بر این، ویرایش به حذف گرد و غبار و جای اثر انگشت کمک می کند تا تصاویر با شکوه به نظر برسند.
تفاوت بین ویرایش عکس جواهرات و روتوش عکس جواهرات
بیشتر تصاویرعکاسی شده توسط افراد حرفه ای به نوعی ویرایش می شوند.
از آنجایی که دوربین‌ها تصویر را پردازش نمی‌کنند و رنگ واقعی را ارائه نمی‌کنند، عکس‌ها معمولاً به شکلی که شما عکس می‌گیرید به نظر نمی‌رسند. بنابراین، ویرایش و روتوش تنها راه حل هایی هستند که به عکس های شما ظاهر مناسبی می بخشند.
ویرایش ساده عکس جواهرات شامل افزایش یا کاهش روشنایی تصاویر است و زمان کمتری برای انجام می‌برد و کل زمان این فرآیند به نظر شما بستگی دارد.
روتوش عکس جواهرات به نرم افزار حرفه ای و فرآیند پس از عکاسی نیاز دارد که در آن جزئیات متمایز یک تصویر ویرایش می شود.
علاوه بر این، ویرایش اولیه تصویر جواهر شامل اصلاح رنگ های مختلف مانند تعادل رنگ سفید، هایلایت ها و کنتراست است.
وایت بالانس تنظیم گرما یا خنکی تصویر است و فرآیند اصلاح عکس شامل حذف رنگ های غیر واقعی از عکس های شما است. همه اینها در فرآیند اصلی ویرایش تصویر گنجانده شده است.
از سوی دیگر، روتوش عکس اصطلاح دیگری برای ادیت نهایی تصاویر است. فرآیند روتوش شامل تغییر روشنایی، نمای دقیق تصویر، تن رنگ، برش، تغییر اندازه و تغییر شکل، حذف گرد و غبار، علائم یا نقاط ناخواسته و جای انگشتان برای ایجاد عکس های جذاب است.
_8a596f20-363c-462e-9cec-a70873151dfd.jpeg

بازدیدکنندگان و مشتریان وب سایت و فروشگاه اینترنتی یا اینستاگرام شما زمانی که تصاویر شما رنگ های جذاب داشته باشند، تمایل به خرید خواهند داشت.
_bf35d601-ce18-441f-ba31-e5b6ec6ecc9f.jpeg
بنابراین، روتوش عکس های جواهرات راهی عالی برای بهبود تجربه خرید مشتریان است.
فرآیند اولیه روتوش عکاسی جواهرات
فرآیند ویرایش درعکاسی جواهرات کاری بسیار پیچیده و زمان بر است.
بعد ازعکاسی تبلیغاتی جواهر، نقاطی وجود دارد که باید برای به دست آوردن کیفیت بهتر رتوش شوند.
فرآیند روتوش عکس جواهر از بهترین تکنیک ها و ابزارها برای حفظ کیفیت کلی پیروی می کند.
اکثر حرفه ای ها از Adobe Photoshop استفاده می کنند که نرم افزاری پرکاربرد و بی بدیل برای فرآیند روتوش است.
برخی از فرآیندهای روتوش را در بخش بعدی ذکر خواهیم کرد.
تمیز کردن گرد و غبار
بعد از گرفتن عکس از طلا و جواهر، احتمالا چیزهایی ناخواسته مانند گرد و غبار یا خراش قابل مشاهده روی جواهر و طلا خواهید دید.
تصاویر جواهر با اشیاء ناخواسته به طور کامل هدف عکاسی از جواهرات را مختل می کند !!!
برای ساختن عکس حرفه ای از جواهرات، تمیز کردن حرفه ای عکس جواهرات مورد نیاز است. متخصص روتوش عکس جواهرات با استفاده از نرم افزارهایی مانند Adobe Photoshop یا Lightroom روی حذف اشیاء اضافی و ناخواسته کار می کند.
پولیش عکس طلا و جواهرات
بعد از عکاسی، قسمت های مختلفی از جواهرات وجود دارد که نیاز به روتوش دارند.
حرفه ای ها از فناوری تقویت کننده عکس در فتوشاپ و لایت روم استفاده می کنند تا جلوه ای حرفه ای به تصویر ببخشند. استودیو های تخصصی و حرفه ای عکاسی تبلیغاتی و صنعتی طلا و جواهرات مثل اوکسیان استودیو OXIYAN STUDIO
از جدیدترین ابزارهای روتوش و ادیت برای تنظیم شکل، بافت و اندازه برای تصویری بی عیب و نقص استفاده می کنند.
نتیجه نهایی این تصاویر برای مشتریان جذاب به نظر می رسد و آنها تصمیم می گیرند محصول شما را خریداری کنند.
صاف کردن فلز جواهرات
بخش های مختلف مانند سنگهای جواهرات و فلزات یا لنزهای دوربین، بازتاب‌ و انعکاس را در عکس جواهر ایجاد میکنند.
مخاطب و مشتری شما به دلیل دیدن بازتاب نامناسب علاقه خود را به محصول از دست خواهد داد.
حرفه ای ها از ابزار «unsharp mask» برای نرم کردن لبه های تیز فلز استفاده می کنند و جواهرات را چشم نواز تر می کنند.
به قسمت فیلتر فتوشاپ بروید و از ابزار sharpen برای تنظیم لبه های تیز فلز جواهر استفاده کنید.
حذف انعکاس در عکاسی جواهرات
حذف انعکاس از عکس جواهر یک کار کاملاً پیچیده است. بنابراین کارشناسان از نرم افزارهای مختلفی برای حذف انعکاس ها استفاده می کنند. از ابزار "Clone" برای جایگزینی مناطق بازتابی استفاده کنید.
اصلاح رنگ عکس جواهرات و رنگ آمیزی مجدد
این کار یک سناریوی کاملاً رایج است که پس از عکاسی از جواهرات به آن نیاز خواهید داشت. تصاویری که نیاز به تنظیم مجدد رنگ خود دارند از روش های تصحیح رنگ برای اصلاح تصاویر جواهرات پیروی می کنند.
کارشناسان و متخصصان عکاسی تبلیغاتی و صنعتی اوکسیان استودیو از نرم افزارها و ابزارهای مختلف برای انجام کار استفاده می کنند. آنها از Adobe Photoshop و Lightroom استفاده می کنند و بعداً سفیدی را متعادل می کنند و نوردهی تصویر را برای تغییر به خروجی مورد نظر حفظ می کنند.
کنتراست و روشنایی را متعادل کنید
گاهی اوقات کنتراست یا روشنایی نامناسب، خلاقیت را در عکاسی جواهرات شما را از بین می برد.می توانید کنتراست یا روشنایی را برای بهبود ظاهر تصاویر خود تنظیم کنید.
متخصصان استودیو اوکسیان از Adobe Photoshop یا Lightroom برای روشن تر کردن عکس استفاده می کند. هنگام وارد کردن تصویر به فتوشاپ، یک لایه جدید در فتوشاپ ایجاد کنید و روشنایی و کنتراست را با گزینه روشنایی/کنتراست تنظیم کنید.
حذف پس زمینه درعکاسی جواهرات
حذف پس زمینه و ویرایش بک گراند عکس جواهرات بسیار محبوب است. حذف پس زمینه به راحتی محصول روشن و رنگارنگ را به جلو می آورد و هرگونه حواس پرتی را از بین می برد، این روند بسیار محبوب است.
_c9191695-d11f-47c2-86a6-d7b9ce40f0ee.jpeg
متخصص رتوش در اوکسیان استودیو از ابزارها و تکنیک های مختلفی برای اعمال در پس زمینه سفید استفاده می کند.
محصولات خاص جواهرات، به عنوان مثال فلز یا سنگ، باید روی لایه های جدید قرار گیرند تا زمینه سفید مورد نظر را به دست آورند.
عناصر جواهرات باید مسیرها و لایه های خاص خود را داشته باشند و نیاز به ویرایش جداگانه دارند.
ایجاد سایه درعکس جواهرات
معمولاً تصاویر خام از عکاسی از جواهرات غیر جذاب به نظر می رسند. این به دلیل کمبود نور، سایه طبیعی یا انعکاس است. متخصصان اوکسیان استودیو از نرم افزارهای مختلف عکاسی مانند Adobe Photoshop برای ساختن سایه تصویر استفاده می کنند.
سایه انعکاس، سایه طبیعی، سایه انداختن یا حفظ سایه های اصلی، تنظیمات اصلی سایه هستند تا ظاهر عکاسی جواهرات شما را جذاب تر کنند.
اقدامات نهایی
آخرین کار در روتوش عکس جواهرات عبارتند از تغییر اندازه، حذف نواحی تار، شکل دهی و بافت.
فرآیند روتوش جواهرات ساده یا پیشرفته به یک متخصص یا استودیو تخصصی عکاسی تبلیغاتی و صنعتی حرفه ای مثل اوکسیان استودیو نیاز دارد.
چگونه عکس های جواهرات را ویرایش کنیم؟
ویرایش عکس جواهرات بدون شک یکی از کارهای سختی است که باید انجام دهید چون نیاز به دانش و تخصص حرفه ای دارد. علاوه بر این، می‌توانید از بهترین نرم‌افزار موجود برای تکمیل کار یا استفاده از برنامه‌ها، ویرایشگرهای آنلاین مبتنی بر هوش مصنوعی و موارد دیگر استفاده کنید.
روش های مختلفی را که می توانید برای یافتن ویرایشگر عکس مناسب خود برای جواهرات استفاده کنید، دنبال کنید.
کمک یک ارائه دهنده خدمات ویرایش عکس جواهرات حرفه ای
بسیاری از خدمات ویرایش عکس جواهرات حرفه ای به صورت آنلاین وجود دارد. آنها خدمات حرفه ای را به مشتریان ارائه می دهند، خواه به تصاویر ویرایش شده برای فروشگاه اینترنتی یا برای هدف شخصی خود نیاز داشته باشید.
ارائه‌ دهنده خدمات حرفه ‌ای تمامی ویرایش‌ های اولیه و کارهای پیشرفته را فراهم میکند تا به تصویر شما شکل جدیدی ببخشد. به غیر از ویرایش شخصی و استفاده از نرم افزار یا برنامه برای ویرایش عکاسی جواهرات، مردم تمایل دارند این خدمات را دریافت کنند و این مورد قابل اعتماد را پیدا کنند.
از بهترین نرم افزار ویرایش عکس برای ویرایش عکس جواهرات استفاده کنید
_26872647-41f9-48ad-9078-556fa959d7ae.jpeg
چندین نرم افزار ویرایش عکس وجود دارد که می تواند کارهای ساده ویرایش عکس را انجام دهد. برای فرآیند روتوش عکس یا ویرایش پیشرفته، میتوانید نرم‌افزار ویرایش عکس جواهرات را رایگان پیدا کنید اما در بیشتر موارد نیاز به خرید نرم‌افزار دارید.
برخی از پرکاربردترین نرم افزارهای ویرایش عکس برای کارهای روتوش جواهرات عبارتند از:
Adobe Photoshop
Adobe Lightroom
Skylum Luminar
Corel Paintshop Pro
ACDSee Photo Studio Ultimate
برای استفاده دقیق از این نرم افزار به کمک یک متخصص نیاز دارید، اما در صورتی که روش های صحیح استفاده از آن را می دانید یا کاربر پیشرفته ای هستید، می توانید از این نرم افزار به نحو احسن استفاده کنید.
اپلیکیشن ویرایش عکس جواهرات
اگر می خواهید از اپلیکیشن ویرایش عکس جواهرات برای گوشی یا تبلت خود استفاده کنید، برخی از آنها را نام میبریم.
این برنامه‌ها از iOS و Android، هر دو سیستم عامل پشتیبانی می‌کنند و علاوه بر این، می‌توانید از آنها به صورت رایگان استفاده کنید.
از اپلیکیشن های زیر برای ویرایش عکس جواهرات خود استفاده کنید.
اسنپ اسپید
لایت روم
پریسما
تاچریتاچ
VSCO
افترلایت 2




_8c56e1e9-d440-4e9d-8abd-9897eee87e7a.jpeg
اوکسیان استودیو عکاسی تبلیغاتی و صنعتی حرفه ای
استودیو تخصصی عکاسی تبلیغاتی و صنعتی اوکسیان
عکاسی تبلیغاتی
عکاسی صنعتی
عکاسی محصول
عکاسی طلا و جواهر
عکاسی جواهرات
OXIYAN STUDIO PROFESSIONAL PRODUCT ADVERTISING PHOTOGRAPHY STUDIO IN TEHRAN
 

جدیدترین ارسال ها

بالا