کلماتی که شما در درخواست پست اول استفاده کردین اینه : رفت داخل مردمک چشم
که این مسئله با زوم کردن و دوربین و... حس واقعی رفتن به درون چشم بوجود نمیاد
برای اینکه حس واقعی فرو رفتن در عمق چشم بوجود بیاد
و برای رفتن توی چشم و مردمک و القا حس واقعی رفتن به درون چشم نیاز هست که
چشم ابروها و مردک و لایه های داخلی چشم بصورت سه بعدی در طول یک مسیر چیده بشه و دوربین از این لایه ها رد بشه
و تفاوت میزان نزدیکی و دوری لایه ها و ایجاد فاصله تولید بشه و ایجاد پارادکس با استفاده از لایه ها در بیننده ایجاد بشه
که این خودش یک عالم گسترده ای داره
............
توی پشت صحنه یکی از فیلم ها دیدم که این کار حتی با افترافکت و چند تصویر 2d ایجاد شد
توی پشت صحنه یک فیلم هم دیدم که کلا کار رو سه بعدی ساختن و اونجا دیگه دوربین توی محیط سه بعدی
و آبجکت 3d آزادی عمل کامل داشت
...........