ali_118
کاربر VIP
Autograss یه گزینه داره که چمن ها رو به صورت پروکسی میزاره تو کار ! ، نداره ؟سلام علی جان
من یه بار گفتم متروکه همه فکر کردن یه ساختمون متعلق به قرن 18 طراحی کردم که در حال فروپاشیه
این پایانناممه آخه میخواستم حس رو منتقل کنه نه اینکه واقعا متروکه باشه.
سعی میکنم یکم dirt بیشتری به لبه ها اضافه کنم .
در مورد چمن هم... درست میگی خیلی یه دست و تروتمیز شده
auto grass رو دارم ولی سرعت رندر ( vrayproxy+vray scatter ) ده برابر autograss هستش. حداقل روی سیستم من که اینجوریه
در ضمن اگه دقت کرده باشی autograss برای جاهایی که چمن از نزدیک دیده میشه مناسبه. از دور یه رنگ مرده و یکنواخت ایجاد میکنه. displacement هم که برای این صحنه زیاد خوب نشد مجبور شدم از proxy scatter استفاده کنم.
میدونی آب رو چجوری ساختم؟
به یه تکسچر بتن روشن به عنوان رفلکت+همون تکسچر برای بامپ+رنگ سفید برای رفرکت نوری.
همیشه برای ساختن آب مشکل بامپ داشتم . ولی این کار راضیم کرد تا حدودی. البته باید یه مقدار شدت بامپ رو بیارم پایین.
راستش من رو این نسخه مکسی که استفاده میکنم نمیتونم روش Autograss نصب کنم، فقط تستش کردم
واسه اون مورد یکنواخت شدن هم اون مپ ها هست که خیلی خیلی کار رو راحت و جذاب میکنه
علف های پوسیده و خشک شده و علف رشد نکرده و علف برش خورده و کج شده و . . . ، خیلی چیز کامل و خوبیه
واسه بامپ آب هم گفتم که میتونی از ArchExterior ورداری ! (به کسی نمیگم
رفلکتشم مثل رفلکت شیشه تنظیم بشه خوبه
یه بار دیگه اون کارا رو یه نگاه بنداز، فکر میکنم بعضیاش همون متروکه ی مورد نظر شماست
البته فکر میکنم واسه متروکه شدن کار آشغال ها رو توی صحنه بیشتر کنی بهتره، برگ های روی زمین و روی آب و . . .