بی بی کد موزه چوب (دانشجوئی)

AREF

مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c
سلام.خوبین؟ این کارو امروز زدم.برای یکی از دوستام هست.معرفتی براش زدم.
چون بیشتر روی قسمت پارکش کار شد فقط رندرهای قسمت پارک رو گذاشتم.
چمن رو با وی ری دیسپلیسمند زدم.
درخت ها هم مال آرشیو itree هست.18 تیپ درخت هست.
اینم از کار.


Update
 

پیوست ها

  • web.jpg
    web.jpg
    6.1 کیلوبایت · بازدیدها: 28
آخرین ویرایش:

AREF

مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c
سلام.با 3d cad لنداسکیپ ساخته شده بود.من با multi scater به جونش افتادم.بعد از رندر طبق معمول با پلاگین فوق العاده Nik Color EFX پست پروداکشن کردم.
 
سلام مهندس ترکوندی به خدا
رفتی پارک عکس گرفتی
فوق العاده رئالیسم شده نتونستم ایراد بگیرم
سیستم های خفن همینه دیگه
عارف جان زمان رندرش چقدر بود
راستی این حتما باید بره تا گالری
 

gezler

Member
درود بر این معرفت ... عارف جان خسته نباشی .

بنظرم یه مقدار خیسی آسفالتها غیر طبیعی شده ، اصلا چرا خیس شده ؟؟ هوا که آفتابیه ، پارک رو آب پاشی کردن ؟؟

اونجایی که ماشینها هستن اون کمری خیلی عالی نشسته تو کار اما ماشین جلویی ( ورناست ؟؟ ) یه جوری استاپ خورده . یه کوچولو موشن حداقل تو پست پرو بزن براش .

راستی این مولتی اسکتر همون وی ری اسکتره ؟ یا فرق داره ؟ کار رو خیلی سنگین میکنه ؟؟؟ هم تو ویوو پورت هم واسه رندر ؟
 

AREF

مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c
سلام.مرسی از همه
بنظرم یه مقدار خیسی آسفالتها غیر طبیعی شده ، اصلا چرا خیس شده ؟؟

راستش به نیت مرض ریختن خیس کردم!
برای آسفالت اول با unrap متریال رو وارد فتوشاپ کردم.بعد قسمت به قسمت متریال Diffuse Normal bump refltect رو ساختم.راست میگی یه خورده غیر واقعی شده.من خودم حال نکردم.
) یه جوری استاپ خورده
آره راست میگی.یه خورده غیر واقعی شده
راستی این مولتی اسکتر همون وی ری اسکتره

آره همونه.چون قابلیت انطباق با منتال ری رو هم داره شده مولتی اسکاتر.
ایکی ثانیه کارو انجام میده.فقط بدیش اینه بعد از تکثیر اگه بخوای ادیت کنی جای درخت هارو بشدت کند میشه.شاید به خاطر نداشتن کارت ورک هست.
 

saeedmagic

Member
استاد کارت درسته بسیار زیباست مخصوصا این که 1روزه زده شده کار :clap:
فقط زمان رندر چقدر بودش حاج آقا؟
 
آخرین ویرایش:

*farshid*

کاربر VIP
perfect aref perfect
رندری که تو پس زمینش حجم معماری هم دیده میشه خیلی خوب شده ...آب و چمن و همه چیز خوبن ... سطحش بالاتر از کار دانشجوییه ...فقط یه مشکل داره ... با دیدن رندر ها نمیشه به طرح کلی پارک پی برد
 

AREF

مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c
سلام.مرسی.عرض کردم.چون که طراحی نسبتا کامل نبود.بنابراین از اونجاها رندرهای خام گرفتم.یکی از رندرهای خام رو آپلود میکنم.
 

Farrokh

Active Member
اممم
خیلی سخته که زیر این همه پست های تعریف و تمجید بیام و از کار ایراد بگیرم
ولی حقیفتا فکر می کنم کار الکی فقط بزک شده

منظورم چیه ؟
الان می گم

چمن و درخت و متریال و نور و رندر و پست خوب
عالی
اما خوب که چی ؟؟؟؟
خود کار کووووو ؟؟؟؟

من مخصوصا از اون رندری که از زیر درخت گرفته شده و حجم رو نشون داده خیلی خوشم میاد
نور و سایه ی خیلی عالی ای هم روش هست
ولی در کل

کار سه بعدی به جای اینکه به گویا شدن کار کمک کنه به گنگ شدنش کمک کرده


اینکه طراحی نشده که نمی شه دلیل
خوب باید طراحیش کنه

کار ما ها مثل کار یه آرایشگر عروسه
عروسی که خودش خوشکله نیاز چندانی به چیزی نداره و یکم فقط رنگ و لعاب نیاز داره
عروسی که زشته هزار جور گریم می خواد

ولی این یه عروسیه که شما همه جوره پوشوندیش
استفاده از مولتی اسکتر و چمن و هزار تا پلاگین و تکنیک دیگه نمی تونه نکته ی مثبتی برای طراحی باشه
به شرکتای خلاقی مثل پیکسار نگاه کنید
هنر پلاگین و ابزار نیست

هنر طراح طرحشه و این از بدو بشریت تا الان ثابت بوده
هر چند که ابزار ها روز به روز پیشرفت می کنند اما ما نیاز داریم زیادی مشعوف نشیم و هنرمون رو به اسارت ابزار در نیاریم

تازه همون قسمت هایی هم که طراحی کرده هنوز کامل نیست و دیتیل بیشتری می خواد
نقاط صلب و یکدست زیادی داره که این نشانه ی سادگی نیست بلکه نشانه ی عدم فکر شدگی هست

ولی این نقد کار شما نیود
نقد کار اون بود
و چیزی که روز به روز داره در میان دانشجو های معماری بیشتر می شه
دیگ و دیگ بر هفت دست
شام و نهار هیچی
به جای این کار ها باید روی ارزش های معمارانه ی یک طرح کار کرد

بازم می گم که رندرا خیلی خوب هستند و تو کارتو خوب انجام دادی
عالیه
موفق باشی دوست من
 

abbasi_0912

Active Member
اممم
خیلی سخته که زیر این همه پست های تعریف و تمجید بیام و از کار ایراد بگیرم
ولی حقیفتا فکر می کنم کار الکی فقط بزک شده

منظورم چیه ؟
الان می گم

چمن و درخت و متریال و نور و رندر و پست خوب
عالی
اما خوب که چی ؟؟؟؟
خود کار کووووو ؟؟؟؟

من مخصوصا از اون رندری که از زیر درخت گرفته شده و حجم رو نشون داده خیلی خوشم میاد
نور و سایه ی خیلی عالی ای هم روش هست
ولی در کل

کار سه بعدی به جای اینکه به گویا شدن کار کمک کنه به گنگ شدنش کمک کرده


اینکه طراحی نشده که نمی شه دلیل
خوب باید طراحیش کنه

کار ما ها مثل کار یه آرایشگر عروسه
عروسی که خودش خوشکله نیاز چندانی به چیزی نداره و یکم فقط رنگ و لعاب نیاز داره
عروسی که زشته هزار جور گریم می خواد

ولی این یه عروسیه که شما همه جوره پوشوندیش
استفاده از مولتی اسکتر و چمن و هزار تا پلاگین و تکنیک دیگه نمی تونه نکته ی مثبتی برای طراحی باشه
به شرکتای خلاقی مثل پیکسار نگاه کنید
هنر پلاگین و ابزار نیست

هنر طراح طرحشه و این از بدو بشریت تا الان ثابت بوده
هر چند که ابزار ها روز به روز پیشرفت می کنند اما ما نیاز داریم زیادی مشعوف نشیم و هنرمون رو به اسارت ابزار در نیاریم

تازه همون قسمت هایی هم که طراحی کرده هنوز کامل نیست و دیتیل بیشتری می خواد
نقاط صلب و یکدست زیادی داره که این نشانه ی سادگی نیست بلکه نشانه ی عدم فکر شدگی هست

ولی این نقد کار شما نیود
نقد کار اون بود
و چیزی که روز به روز داره در میان دانشجو های معماری بیشتر می شه
دیگ و دیگ بر هفت دست
شام و نهار هیچی
به جای این کار ها باید روی ارزش های معمارانه ی یک طرح کار کرد

بازم می گم که رندرا خیلی خوب هستند و تو کارتو خوب انجام دادی
عالیه
موفق باشی دوست من

سلام عارف جان من هم با Farrokh موافقم
مواقعا که دید معماری خوابی داره و خوب میتونه از لحاظ معماری کار رو نقد کنه
3D خوبه اما وقتی طرح ناقص هست هر کاری هم بکنی کار درست نمیشه

مثلا همین یکی دو هفته پیش یکی به ما کار داد براش رندر گرفتیم نه سایتی طراحی کرده بود نه حجم درست و حسابی والا حتی خودم روم نمیشه بزارم توی سایت حالا طرف گیر هم بود که اون چیزی که میخواد نشده هی بهش میگفتم آقا وقتی سایت نداری من کجا درخت بزارم کجا رو چمن کنم و.... ناراحت هم بود. چی بگم طرف درست حسابی کار رو طراحی نمیکنه انتظار داره براش وقتی رندر میگیری حجمی مثل کارهای زاها حدید بیاد بیرون :-?
 

جدیدترین ارسال ها

بالا