مورچه های عاشق(ریر 18 سال ممنوع)

Mehdi_Lover3dsmax

مسئول مدرسه گرافیکی سه بعدی
سلام به همه دوستان :neutral:
این اخرین کار یه که انجام دادم :cool:

نرم افزار های استفاده شده:
3dsmax 2008
photoshab cs4
bodypaint
finalrender
hexagon

منتظر نظرات شما دوستان هستم :-?
 

پیوست ها

  • renderant.jpg
    renderant.jpg
    74.5 کیلوبایت · بازدیدها: 119
  • wire.jpg
    wire.jpg
    94 کیلوبایت · بازدیدها: 43

AREF

مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c
سلام.ایدش جالبه.ولی خیلی خیلی جای کار داره.دروغ گفتم اگه بگم خیلی خوب شده.نه آسمون نه دریا کف زمین تکسچر بدنه .... خوبه که تلاش می کنین.اما این کارها باید بره تو بخش vip که پروژه های ناتموم تلقی میشن.شما شروع کن به تنظیمات حرفه ای ما هستیم در خدمتتون از منتال وی ری فاینال رندر با همش خیلی سرکله زدیم.
 

Mehdi_Lover3dsmax

مسئول مدرسه گرافیکی سه بعدی
ممنون از نظرات شما دوستان :rose:
مشکل اینجاست که من زود از یک کار خسته میشم میرم سراغ یه کار دیگه :)
بله اونقدر که روی مدلیگ کار کردم روی متریال و رندر کار نکردم
من همیشه اخر کار ها رو ماس مالی میکنم:paint:
 

.:taymaz:.

مدیر انجمن‌ها
با نظر عارف موافقم درضمن بهتر نیست متریالایی که انتخاب میکنی یکم به واقعیت نزدیکتر باشه.اگه به یه مورچه خوب دقت کرده باشین:lol::green: یکم سطح بدنش براقه فکر کنم اینجوری کارتون بهتر میشه.بحر حال موفق باشین
 

Mehdi_Lover3dsmax

مسئول مدرسه گرافیکی سه بعدی
ممنون از نظر شما دوست عزیز:rose:
سعی می کنم یه مورچه رو گیر بیارم با ذره بین نگاش کنم :green:

اقا عارف از مترییال sss استفاده کنم چطوره ؟
بدنش زیاد bumpداره اصلا ورش دارم بهتر نیست
محیط هم بیخیال دریا میزارمش توی یه محیط ساده :)
 

S.A.N

Member
سلام ..

کار زیبایی شده ... به زیر 18 سال هم ربطی نداره ...

در ضمن صورتش زیاد واقعی نشده ...
 

Mehdi_Lover3dsmax

مسئول مدرسه گرافیکی سه بعدی
ممنون :rose:
منظور از زیر 18 سال جذب نظرات شما و موضوع عاشقانه بود
خواستم یه کم بخندید :green:
 

mg_mahyar

Member
سلام به همه دوستان :neutral:
این اخرین کار یه که انجام دادم :cool:

نرم افزار های استفاده شده:
3dsmax 2008
photoshab cs4
bodypaint
finalrender
hexagon

منتظر نظرات شما دوستان هستم :-?
hexagon
این چیه؟ یه نمه توضیح میدید؟ من یه پیشنهاد دارم. اینکه این مدل ها رو خام رندر بگیری. یعنی منتال بدون رنگ. اون جوری اگر مدلت خوب باشه بهتر نشون میده. من خودم طرفدار کار های با تعداد رنگ پاینم.
یعکی هم اینکه این اصلا نشون نمیده مکس 2008 به بالا هست. ای در حد مکس 4 هست. اخه مدل کیفیت اون زمان رو داره. ولی کارای اون زمان با الان فرقش توی رندر هست. من دیدم گفتم مال مکسه 4 باید باشه.
ولی بازم مگم تک رنگ بهتره. sss هم توی این کار جواب نمیده. به نظرم اگر متریال کروم بزنی و یه پایه بسازی یه مجشمه خوب در بیاد
 

Mehdi_Lover3dsmax

مسئول مدرسه گرافیکی سه بعدی
ممنون از نظر شما :)
hexagon یه نرم افزار کاملا modeling هست بیس اون polygon هست .ابزارهایی که داره سرعت کارو نسبت به مکس بالا میبره .
حالا شاید بگین اینجوری دیگه مکس 2 هم کافی بود یا با blender میزدی:lol:
شما درست میگین من به خاطر کم کاری توی متریال ورندر کلی انتقاد داشتم اگه اینجوری که شما میگین عمل کرده بوددم انتقادها روی مدلینگ بود.این یه تجربه واسه دفعه بعدم:wink:
 

جدیدترین ارسال ها

بالا