سلام.ایدش جالبه.ولی خیلی خیلی جای کار داره.دروغ گفتم اگه بگم خیلی خوب شده.نه آسمون نه دریا کف زمین تکسچر بدنه .... خوبه که تلاش می کنین.اما این کارها باید بره تو بخش vip که پروژه های ناتموم تلقی میشن.شما شروع کن به تنظیمات حرفه ای ما هستیم در خدمتتون از منتال وی ری فاینال رندر با همش خیلی سرکله زدیم.
ممنون از نظرات شما دوستان
مشکل اینجاست که من زود از یک کار خسته میشم میرم سراغ یه کار دیگه
بله اونقدر که روی مدلیگ کار کردم روی متریال و رندر کار نکردم
من همیشه اخر کار ها رو ماس مالی میکنم
با نظر عارف موافقم درضمن بهتر نیست متریالایی که انتخاب میکنی یکم به واقعیت نزدیکتر باشه.اگه به یه مورچه خوب دقت کرده باشین یکم سطح بدنش براقه فکر کنم اینجوری کارتون بهتر میشه.بحر حال موفق باشین
hexagon
این چیه؟ یه نمه توضیح میدید؟ من یه پیشنهاد دارم. اینکه این مدل ها رو خام رندر بگیری. یعنی منتال بدون رنگ. اون جوری اگر مدلت خوب باشه بهتر نشون میده. من خودم طرفدار کار های با تعداد رنگ پاینم.
یعکی هم اینکه این اصلا نشون نمیده مکس 2008 به بالا هست. ای در حد مکس 4 هست. اخه مدل کیفیت اون زمان رو داره. ولی کارای اون زمان با الان فرقش توی رندر هست. من دیدم گفتم مال مکسه 4 باید باشه.
ولی بازم مگم تک رنگ بهتره. sss هم توی این کار جواب نمیده. به نظرم اگر متریال کروم بزنی و یه پایه بسازی یه مجشمه خوب در بیاد
ممنون از نظر شما
hexagon یه نرم افزار کاملا modeling هست بیس اون polygon هست .ابزارهایی که داره سرعت کارو نسبت به مکس بالا میبره .
حالا شاید بگین اینجوری دیگه مکس 2 هم کافی بود یا با blender میزدی
شما درست میگین من به خاطر کم کاری توی متریال ورندر کلی انتقاد داشتم اگه اینجوری که شما میگین عمل کرده بوددم انتقادها روی مدلینگ بود.این یه تجربه واسه دفعه بعدم