مشکل فارسی نوشتن در ام ام بی در بعضی از ویندوز های 8

mbp1343

Active Member
با سلام
چند سوال
دربرخی از سیستم ها با ویندوز 8 ،تمام کارهای لازم برای فارسی نوشتن را در control panelانجام می دهیم اما با ز به جای حروف فارسی علامت سوال میزند؟
با وجود نصب فلش پلیر در کامپیوتر باز فایل های swfمستقیما اجرا نمی شوند؟
 

arash-mmb-tz

Active Member
با سلام.

در رابطه با سوال اولتون عرض کنم که این تغییرات اگر اعمال شود ، قطعا هیچ مشکلی پیش نمی آید ، اگه مشکلی پیش بیاد ، حتما از ویندوزه.
در رابطه با سوال دومتون برای نصب فلش پلیر که MMB فایل فلش پلیر رو بخونه اینه که باید بدونید چه نوعی از فلش پلیر رو نصب کنید . شما می تونید از این لینک جهت دانلود فلش پلیر برای نصب فلش پلیر بر روی اپلیکیشن ها اقدام نمایید

یا حق
 

mbp1343

Active Member
ضمن تشکر از دوستان
این کارها را انجام می دهیم اما تغییری حاصل نمی شود؟
 

MahmoodM30

مدیر <A href="http://forum.majidonline.com/forums/
برای سوال اولتون همینطور که دوستان گفتن انجام بدید حل میشه حالا حل نشد مشکل از جای دیگست یا به درست تنظیمات رو انجام نمیدید

در مورد اجرا نشدن فلش هم اگه انجمن رو سرچ کنید انقدر مطلب وآموزش در این رابطه هست که در چند دقیقه میتونید مشکلتون رو حل کنید.
 

mbp1343

Active Member
با تشکراز همه دوستان
بنده تنظیمات را در سیستم های مختلف با ویندوز 8 انجام می دهم.در برخی مشکل حل می شود در برخی خیر!
مشکل از ویندوز است یعنی از نصب ویندوز از تنظیمات آن از ؟؟؟؟؟؟از نسخه 8 یا 8.1؟؟؟؟این مشکل بیشتر در لپ تاپ ها دیده ام؟
در مورد فلش پلیر وقتی آن را نصب می کنیم فایل های swfدر ام ام بی اجرا می شوند در ام ام بی مشکلی نیست اما وقتی مستقیما روی فایل دابل کلیک می کنیم فایل اجرا نمی شود یا در برخی مواقع دیدم که در دسک تاپ(درایو سی) اجرا می شود اما در دایو دیگری اجرا نمی شود؟با(properties-open with change)یا در(Control Panel\Programs\Default Programs\Set Associations)هم که می خواهم فلش پلیر را به فایل بشناسانم فلش پلیری پیدا نمی کنم؟
این موضوع را سرچ کردم در این رابطه مطلبی ندیدم!!
از دوستان و اساتید گرامی متشکرم
 
آخرین ویرایش:

جدیدترین ارسال ها

بالا