انواع مدل سویشرت دخترانه و زنانه

padmira

Member

پادمیرا انواع مدل سویشرت دخترانه و زنانه را برای سلیقه های مختلف موجود کرده است. سویشرت را می توانید در منزل، برای پیاده روی، مدرسه و دانشگاه و حتی سرکار در روزهایی که هوا خیلی سرد نیست بپوشید. لذا در نظر داشتن انواع مدل و جنس سویشرت اهمیت دارد.


سویشرت اسپرت دخترانه

سویشرت اسپرت یکی از کاربردی ترین انواع مدل سویشرت دخترانه است که برای استایل روزمره، دانشگاه، سرکار و پیاده روی بهترین گزینه می باشد. سویشرت اسپرت دخترانه معمولاً از جنس پنبه یا پلی‌استر تولید می‌شوند و با شلوارهای جین یا لگینگ‌ها به خوبی ست می‌شوند.

سویشرت دکمه‌دار زنانه

سویشرت‌های دکمه‌دار به خاطر طراحی کلاسیک و راحتی که دارند بسیار محبوب هستند. این مدل‌ها معمولاً در رنگ‌های متنوع عرضه می‌شوند و می‌توانند به راحتی با انواع شلوارها ست شوند. از مزیت های سویشرت دکمه دار زنانه اینست که می توانید آن را روی مانتو یا لباس بیرونی بپوشید.

سویشرت زنانه جیب‌دار

سویشرت زنانه جیب‌دار علاوه بر ظاهری شیک دارای جیب‌هایی هستند که می‌توانند به جذابیت ظاهری سویشرت افزوده و فضایی مناسب برای قرار دادن وسایل کوچک فراهم کنند.

سویشرت ساده دخترانه

سویشرت‌های ساده به خاطر طراحی مینیمالیستی خود به راحتی با سایر لباس‌ها ست می‌شوند و مناسب هر موقعیتی هستند. این مدل‌ها معمولاً از جنس‌های نرم و راحت تهیه می‌شوند.

سویشرت بلند زنانه

سویشرت بلند زنانه معمولاً تا زانو یا حتی پایین‌تر طراحی شده‌اند و می‌توانند به عنوان لباس‌های بیرونی یا حتی لباس‌های راحتی استفاده شوند. سویشرت‌های بلند به خوبی با شلوار لگ زنانه یا شلوارهای تنگ ست می‌شوند.

سویشرت چاپی دخترانه

سویشرت‌های چاپی با طرح‌ها و نقش‌های جذاب به روزترین انتخاب برای جوانان هستند. این مدل‌ها می‌توانند به راحتی با شلوارهای جین یا کتان ست شوند و ظاهری شیک و متفاوت ایجاد کنند.

سویشرت جلو باز زنانه

سویشرت جلو باز زنانه و دخترانه با طراحی خاص خود امکان استفاده به عنوان لباس رویی را فراهم می‌کنند. این مدل سویشرت زنانه معمولاً با تی شرت‌های ساده یا تنگ ترکیب می‌شوند و به استایل شما ظاهری جدید می‌بخشند.

سویشرت بدون کلاه زنانه

سویشرت بدون کلاه زنانه به دلیل عدم وجود کلاه، ظاهری شیک و مدرن دارند. این نوع سویشرت‌ها می‌توانند به راحتی با شلوارهای پارچه‌ای یا جین ترکیب شوند.

سویشرت کلاه‌دار زنانه

سویشرت‌های کلاه‌دار به خاطر راحتی و گرمای بیشتری که دارند گزینه‌ای عالی برای روزهای سرد هستند. این مدل‌ها به راحتی با شلوارهای اسپرت و کژوال ست می‌شوند.

سویشرت کراپ دخترانه

سویشرت کراپ دخترانه به دلیل طراحی کوتاه و مدرن خود به ویژه برای جوانان محبوب هستند. این مدل سویشرت دخترانه می‌توانند با شلوارهای بلند یا دامن‌های بافت کمر بلند ترکیب شوند و استایلی جذاب ایجاد کنند.

سویشرت اورسایز دخترانه

سویشرت اورسایز دخترانه به خاطر طراحی آزاد و راحت خود به ویژه در فصل‌های سرد بسیار محبوب هستند و می‌توانند با شلوارهای بافت تنگ کبریتی یا مخمل ست شوند تا تعادلی در ظاهر ایجاد کنند.

سویشرت‌های اندامی زنانه

سویشرت‌های فیت یا اندامی به خوبی با فرم بدن سازگارند و می‌توانند بر زیبایی اندام تأکید کنند.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا