مشکل در normalmap گیری

xkapitanx

New Member
سلام.
دوستان بنده یک بشکه به صورت highpoly طراحی کردم،و بعد قرار شد ازش normalmap بگیرم.
اما نمیدونم چرا به یک مشکل خوردم!
این مدل high:
8m6LsV.jpg

که تو عکس میتونید لبه های بین چوب ها رو تو مکس بدون anti aliasing ببینید که تو max 2012 به بعد تو ویوپورت خودش anti aliasing میده.
ولی موقع normalmap گیری این لبه های تیز هم bake میشه!
این مدل low:
OzTusy.jpg

و اینم یک قسمت از normalmap:
0XrUTg.jpg

که میتونید این لبه ها رو موقع bake ببینید.
حالا هم دادم نرمال رو به مدل که شد این:
fSFLTE.jpg

واقعا نمیدونم باید چی کنم.
حتی با xnormal هم bake گرفتم،و anti aliasing هم روی 4x قرار دادم ولی باز این لبه ها تا حدودی دیده میشه!و bake تمیزی در نمیاد!
ممنون میشم اگر کسی میدونه مشکل بنده چیه راهنماییم کنه!
 

جدیدترین ارسال ها

بالا