مشکل با collapse و symmetry

ahura3d

Active Member
سلام. من یک هلیکوپتر طراحی کردم که قرینه ی اون کمی تغییرات داره و مثل ماشین ها هر دو طرف شبیه به هم نیستند. حالا من برای اینکه طرف قرینه رو تغییراتی اعمال کنم مجبورم بعد از symmetry این رو بزنمcollapse که کارم رو ادامه بدم ولی مشکل بزرگ اینجاست که وقتی collapse رو میزنم دیگه بدنه ی هلیکوپتر قابلیت Nurms رو از دست میده (چون شاید بعدا بخواهم Nurms رو بردارم یا اینکه عددش رو از 2 به پایینتر کاهش بدم)
حالا راهی هست برای قرینه کردن که nurms از بین نره؟
:rose:
 

Hidden Dragon

کاربر فعال
با سلام،

ahura3d عزیز کار کردن با Stack در محیط مکس یکسری قوانینی داره که کمی مفصله اما اجمالا این رو بدونید که نیازی به Collapse ندارید و بعد از Symmetry میتونید از Editpoly استفاده کنید و همینطور میتونید تو هر چند مرحله اصلاح اینکار رو انجام بدید که اگه یه وقت از وضعیت

اصلاحات راضی نبودید و قابلیت Undo هم به میزان لازم نبود تنها کمی به عقب برگردید و نیازی نباشه مدل رو از پایه بسازید ... ضمنا این رو هم بدونید که بعضی مدیفایر ها مثل Editpoly به History stack وابسته هستند یعنی اگر در Edit poly

تغییراتی ایجاد کرده باشید و بخواهید مثلا برگردید و تعداد سگمنت های موضوع رو کم و زیاد کنید مطمئنا مدلتون به هم میریزه ... همچینین به خاطر داشته باشید از Turbo smooth برای Subdivide و نرم سازی مدلتون استفاده کنید و اونهم ترجیحا به

عنوان آخرین مدیفایر و تاثیرش رو هم در رندر فعال کنید تا Viewport بی جهت سنگین نشه.

موفق باشید
 

جدیدترین ارسال ها

بالا