مسابقه مدلینگ :: سلاح گرم ::

Majid CG

کاربر متخصص مدلینگ
attachment.php

از این تاپیک میتونید به عنوان حل مشکلات و نظر روی کارهای همدیگه استفاده کنید و همچنین

مراحل کارتون رو در اینجا قرار بدید فقط طبق قوانین رندر نهایی رو توی این تاپیک قرار ندید .

:::::::::::::::::::::::::::::

مسابقه هفتگی مدلسازی به این صورت هستش که اول هر هفته یعنی شنبه ها موضوعی اعلام میشه و شرکت کننده ها تا شب پنجشنبه همون هفته وقت دارند که مدلشون رو بسازند .

- چون مسابقه مدلسازی هستش سعی میشه که بیشترین نمره به مدلسازی کارها داده بشه. کارها رو میتونید رندر هم بگیرید رندر کار هم نمره داره.

قابل توجه دوستانی که اسکیچ میتونند کار کنند. (میتونید از اسکیچ ایده هاتون استفاده کنید)

- کارههای ارسالی رو برای من majid cg به صورت پیغام خصوصی ارسال میکنید.(فایل رو در یک آپلود سنتر آپلود کرده و لینکش رو برای من ارسال میکنید)

- از مدلی که میسازید باید 2 تا رندر تحویل داده بشه. یکی به صورت وایر فریم (سیمی و بدون اسموس) و یکی هم به صورت رندر اصلی . وایر فریم الزامیه.
کاری که وایر فریم ارسال نشه برای کار داوری ارسال نمیشه. رندر اصلی از کار میتونه تو نماهای دیگه هم باشه ، یعنی میتونید رندر اصلی رو در چند نما هم ارسال کنید. این کار در نظر داورها تاثیر خواهد داشت.

بدون اسموس بودن وایر فریم تاثیر زیادی در نحوه داری داره.

- سایز رندر از 1024x768 بیشتر نباشه. همراه رندرها یه عکسی از همون کانسپت برای من ارسال کنید.(عکس و یا اسکیچ)

- روی رندرتون به هیچ عنوان امضا یا علامت و یا اسمی قرار ندهید.

- مراحل کارها رو میتونید در بخش WIP مسابقه قرار دهید فقط رندر اصلی نباید توی بخشWIP قرار بگیره

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


این عکسها رو هم میتونید به عنوان امضای مسابقه در امضاهاتون قرار دهید.

161mot9mvgxyf0snvvxj.jpg


fulpp5ao2yqf0ieux8nq.jpg


داوری مسابقه مدلسازی:

Baloot3D

امتیازات از 100 نمره هست و از این 100 نمره 70 نمره برای مدلسازی و 30 نمره هم برای رندر خواهد بود.

: : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : : :

دوستان کارها رو برای شب جمعه 22/ 07 / 1390 ساعت 12 شب آماده کنید ، زمان مسابقه اصلا تمدید نمیشه.
شما باید تواناییتون رو تو همین زمانی که هست بسنجید.
 

پیوست ها

  • wip.jpg
    wip.jpg
    71.1 کیلوبایت · بازدیدها: 9
آخرین ویرایش:

Majid CG

کاربر متخصص مدلینگ
خب بچه ها منتظر چی هستید مراحل کار بزارید دیگه من شروع نکردم مگرنه میزاشتم...:)
 

Majid CG

کاربر متخصص مدلینگ
من یه توضیحی بدم اصلا موضوع سختی نیست..

دقیقا موضوع سلاح گرم نیست شما سلاح سرد رو هم میتونید انتخاب کنید ولی امتیاز کمتری خواهید داشت..

چون دیتیل کمتری داره ...

مثلا یه چاقوی ساده ی ضامندار میتونید مدل کنید یا حتی یه کلت خیلی ساده که موضوع پیچیده ای هم نیست..

موفق باشید
 

.:BehzAd:.

Active Member
امشب مسابقه معماری هم شروع میشه امید وارم بچه ها یه سرم اون ور بزنند.

راستی مجید جان تبریک به خاطر اول شدنت واقعا حفت بود ساعت قشنگی زده بودی من وقتی همه کارها رو دیدم اون کار به دلم نشست.
 

Majid CG

کاربر متخصص مدلینگ
خب بچه ها چرا تاپیک رو رها کردید بیاین مراحل کار بزارید دیگه..:)

یه نکته ای رو بگم زمان ارسال اثار از پنجشنبه به جمعه ساعت 12 تغییر کرده و شنبه هم داوری صورت میگیره. :rose:
 
آخرین ویرایش:

amirz1376

Well-Known Member
سلام به همه من تا اینجاشو درست کردم فقط بلد نیستم تو مایا به شمشیر قوس بدم و اون بالای دسته هم رو باید زاویه هارو نرم کنم مثل فیلت داخل اتو کد

کسی بلده؟


d34x9se6h8l83gyv65cv.jpg
 
آخرین ویرایش:
راجع به قوس هم من این روش ها به ذهنم میرسه .

1 . دستی ورتکسا رو تو یه نمایی که بشه کامل دید جا به جا کنید .
2 . میشه از bend هم استفاده کنید .
3 . باز هم میشه دستی اما راحتتر با lattice شمشیر رو قوس داد .
 
آخرین ویرایش:
اگه منظورتون bevel هست که دوستمون اشاره کردن .

اما اگه میخواید حالت نرمتر باشه و وقتی smooth می کنید لبه ها تمیز باشه...
میتونید بالا و پایین رو edge بدید (منظورم دورتادور استوانه هست) . بعد بالا و پایین استوانه (قسمت هم سطحش) face هاشو انتخاب کنید بعد یه extrude کوچولو و هم سطح . بعد هم edge های اضافی رو پاک کنید که چهار گوش باشن face ها

امیدوارم توضیح داغونه منو فهمیده باشید :green:
 
آخرین ویرایش:

amirz1376

Well-Known Member
اگه منظورتون bevel هست که دوستمون اشاره کردن .

اما اگه میخواید حالت نرمتر باشه و وقتی smooth می کنید لبه ها تمیز باشه...
میتونید بالا و پایین رو edge بدید (منظورم دورتادور استوانه هست) . بعد بالا و پایین استوانه (قسمت هم سطحش) face هاشو انتخاب کنید بعد یه extrude کوچولو و هم سطح . بعد هم edge های اضافی رو پاک کنید که چهار گوش باشن face ها

امیدوارم توضیح داغونه منو فهمیده باشید :green:

مرسی:rose:
آره یکمشو فهمیدم :green:
 

Majid CG

کاربر متخصص مدلینگ
بچه ها کاراتون خیلی خوبه ادامه بدید..

منم امروز شروع کردم..

یه پیشنمایش کوچولو میزارم برا دست گرمی :green:

attachment.php
 

پیوست ها

  • a.jpg
    a.jpg
    110.2 کیلوبایت · بازدیدها: 51

hesam_sn

کاربر VIP
سلام. منم یه مدل ساختم. اون جاهایی که نقطه نقطه هست رو اگر بتونم با آنرپ و دیسپلیس اضافه میکنم .
از روی این اسلحه ساختم بعضی جا هاش هم تغییر دادم .
c_big641368.jpg
 

پیوست ها

  • ggg.jpg
    ggg.jpg
    82.5 کیلوبایت · بازدیدها: 16
  • ty.jpg
    ty.jpg
    94.9 کیلوبایت · بازدیدها: 13
آخرین ویرایش:

جدیدترین ارسال ها

بالا