دوست عزیز
ابتدا عذر مخیوام که دیر به انجمن زیبراش اومدم . البته در حد توان در خدمتون هتسم
کیفیت تکسچر با کم و زیاد کردن Divide ها دستخشو تغییر میشه . اگر تعداد divide را زیاد کنید , به طبع کیفیت تکسچر هم بالا میره .
این مشکل معمولا برای کارکترهای next gen اتفاق می افته که ابتدا در زیبراش به صورت های پولی هستند و بعد در نرم افزار دوم فرضا مکس یا مایا به صورت ریتوپولوژی شده ظاهر میشن .
فکر کنم شما برای رنگ آمیزی صورت از یک عکس آماده استافده می کنید و جزئیات صورت فرضا لبو دماغ و غیره را فقط از روی همون عکس می زنید و به همین قدر تکسچرنیگ اکتفا می کنید !! باید برای تکسچر لب از عکس جدا گانه ای استفاده کنید . تو این جور تکسچرینگ ها معمولا بعد از لوپولی کردن کیفیت میاد پایین واین طبیعی هست . یه عکس جدا برای لب در نظر بگیرید و جاهای دیگه که فکر می کنید بعدا کیفیت اون ها دست میخوره .
سعی کنید استاندارد توپولوژی را رعایت کنید و کارکترتون خیلی کم پولی نباشه چرا که کیفیت میاد پایین .
اگر فکر می کنید توپولوژی استاندارد را درست پیاده نکردید بهتره از نرم افزار makehuman استفاده کنید
http://forum.majidonline.com/threads...86%D8%A7%DA%A9
یا علی