لطفا کمک کنید

alizap

Member
سلام دوستان... نشسته بودم داشتم از بیکاری بازی میکردم یه دفعه جعبه کارت گرافیکم اومد جلو چشمم:shock:
GeForce هم که مثل همیشه طرح یه شوالیه یا جنگجو روی جعبه هاشه...
کلاه خوود ش یدفعه چشممو گرفت,این بود که تو 10 دقیقه اینو ساختم حالا موندم که چه متریالی بهش بدم
در یک لحظه یک ندای درونی بهم گفت فرووووم مجیییید آنلااااااین و اومدم و این تاپیکو زدم تا شما اساتید
راهنماییم کنید:D
http://www.thefileshare.com/viewimage.php?file=/images/YKx48784.jpg
http://www.thefileshare.com/viewimage.php?file=/images/Ceg48424.jpg
http://www.thefileshare.com/viewimage.php?file=/images/uKJ48920.jpg
 

shahram_gh

Banned
ببین اول از همه بهتره رفلکت رو کمتر کنی تا حالت مات تر پیدا کنه.

نکته بسیار مهمی که هست اینه که حتما حتما از یه عکس Alpha به عنوان Vraydicplacement استفاده کن تا کارت طبیعی بشه.
 

alizap

Member
شهرام جان اول از همه ابنكه ممنون نظر دادي... من اون رفلكس رو همينجوري دادم،راستي منظورت رو از Vray displacement نفهميدم اخه من اصلا از displacement استفاده نكردم!!
شايد منظورت چيزه ديگه ايه؟
(اگر غلط املايي داشتم ببخشيد،با موبايلم جواب دادم)
 

shahram_gh

Banned
ببین عزیزم displacement باهاش میتونی برجستگی بدی روی کارت و دیتیل کارت رو زیبا میکنه. از پنل modify میتونی پیداش کنی.
 

alizap

Member
آره میدونم Displacement کجاست اما من نقشه ای که Bump طبیعی واسش داشته باشه رو ندارم...
راستی مپ آلفا فقط واسه Vray هست؟؟؟
 

Sampro

Member
سلام علي جان
از اين کارت خوشم اومد . (خيلي با حالي)
در ضمن اين کلاه خود شبيه کلاه خوداي کارتوني شده ها
جلوشو يه کم بده بيرون و تيزش کن
و در کل هم يه تيزي بهش بده
بالاشم يه خنجري چيزي بزار.

ولي تو ده دقيقه خوبه . منتظر ادامه ي کارت هستم
موفق باشي.
 

alizap

Member
قربون مرامت Sampro جون
اینایی رو که گفتی همه رو قبول دارم اما یه چیز:-?
تو ماده دهی رانمایی ام میکنید؟؟؟:cool:
 

ali_118

کاربر VIP
علی جان سعی کن کمتر خودتو به Texture وابسته کنی !
اگه سعی کنی با مدلینگ جزئیات کار رو در بیاری و بعد با یه ماده دهی خوب کاملش کنی کارها خیلی بهتر در میاد .
پیشنهاد میکنم روی این کلاهه بیشتر کار کن :wink: چیز خوبی میشه !
موفق باشی
 

alizap

Member
علی جان سعی کن کمتر خودتو به Texture وابسته کنی !
اگه سعی کنی با مدلینگ جزئیات کار رو در بیاری و بعد با یه ماده دهی خوب کاملش کنی کارها خیلی بهتر در میاد .
پیشنهاد میکنم روی این کلاهه بیشتر کار کن :wink: چیز خوبی میشه !
موفق باشی

علی جان خیلی ازت ممنونم که وقت گذاشتی:)
من معتقدم ماده دهی میتونه 50 درصد از کیفیت انیمیشن رو در بر بگیره...
البته با اینکه اکثر جزییات باید روی مدل صورت بگیره موافقم اساسی
با نظرت خوشحالم کردی:oops:
 

Sampro

Member
سلام علي جان
خوب شده . ولي اون خط کناريش چيه که درآوردي؟
در ضمن يه سايت توپي پيدا کردم که تنظيماتي رو براي اعمال متريال فلزي تو مکس (فلان ورژن) داده بود :
http://keygen.forumup.co.nz/post-113-keygen.html
يه نمونه هم که گذاشته بود خيلي خوب شده بود.
موفق باشي .

علی جان سعی کن کمتر خودتو به Texture وابسته کنی !
اگه سعی کنی با مدلینگ جزئیات کار رو در بیاری و بعد با یه ماده دهی خوب کاملش کنی کارها خیلی بهتر در میاد .
پیشنهاد میکنم روی این کلاهه بیشتر کار کن :wink: چیز خوبی میشه !
موفق باشی

سلام علي آقا من زياد تو مکس وارد نيستم و اين اصطلاحات مکس برام تازگي دارن مي شه بگين چرا از تکسچر استفاده نکنيم . (مي شه يه تعريف از تکسچر داشته باشي بي زحمت)
ممنون .
 

Sampro

Member
ممنون Sampro جان اما لینک خرابه:razz:

:eek:

اين چه حرفيه
من الان با يکي از بچه ها داريم سايت رو نگاش مي کنيم
سايت رئ سيو کردم و تو راپيد آپلود کردم.
اينم لينک :
http://rapidshare.com/files/100232991/New_Folder__2_.zip.html
اين ديگه مطمعنم باز مي شه.
بابت خطاي املايي هم معذرت مي خوام . تو کافينت بودم .
 

ali_118

کاربر VIP
من زياد تو مکس وارد نيستم و اين اصطلاحات مکس برام تازگي دارن مي شه بگين چرا از تکسچر استفاده نکنيم
sampro جان من منظورم این بود که در کل مدل کردن جزئیات سطح کیفی کار رو خیلی نسبت به زمانی که از map استفاده میکنیم بالاتر میبره .
در هر صورت Texture هم کاربرد های خاص خودشو داره که اجتناب نا پذیره .
 

alizap

Member
به جون خودم ظهر کار نمیکرد!!!!
اما الان جواب میده
ممنون
 
آخرین ویرایش:

جدیدترین ارسال ها

بالا