لطفا کمک کنید

شروع موضوع توسط alizap ‏15 مارس 2008 در انجمن گالری سه‌بعدی

  1. alizap

    alizap Member

    ارسال‌ها:
    342
    تشکر شده:
    185
    امتیاز دستاورد:
    16
    سلام دوستان... نشسته بودم داشتم از بیکاری بازی میکردم یه دفعه جعبه کارت گرافیکم اومد جلو چشمم:shock:
    GeForce هم که مثل همیشه طرح یه شوالیه یا جنگجو روی جعبه هاشه...
    کلاه خوود ش یدفعه چشممو گرفت,این بود که تو 10 دقیقه اینو ساختم حالا موندم که چه متریالی بهش بدم
    در یک لحظه یک ندای درونی بهم گفت فرووووم مجیییید آنلااااااین و اومدم و این تاپیکو زدم تا شما اساتید
    راهنماییم کنید:D
    http://www.thefileshare.com/viewimage.php?file=/images/YKx48784.jpg
    http://www.thefileshare.com/viewimage.php?file=/images/Ceg48424.jpg
    http://www.thefileshare.com/viewimage.php?file=/images/uKJ48920.jpg
     
    نوشته شده توسط alizap در ‏15 مارس 2008
  2. shahram_gh

    shahram_gh Banned

    ارسال‌ها:
    171
    تشکر شده:
    250
    امتیاز دستاورد:
    16
    ببین اول از همه بهتره رفلکت رو کمتر کنی تا حالت مات تر پیدا کنه.

    نکته بسیار مهمی که هست اینه که حتما حتما از یه عکس Alpha به عنوان Vraydicplacement استفاده کن تا کارت طبیعی بشه.
     
    نوشته شده توسط shahram_gh در ‏15 مارس 2008
  3. alizap

    alizap Member

    ارسال‌ها:
    342
    تشکر شده:
    185
    امتیاز دستاورد:
    16
    شهرام جان اول از همه ابنكه ممنون نظر دادي... من اون رفلكس رو همينجوري دادم،راستي منظورت رو از Vray displacement نفهميدم اخه من اصلا از displacement استفاده نكردم!!
    شايد منظورت چيزه ديگه ايه؟
    (اگر غلط املايي داشتم ببخشيد،با موبايلم جواب دادم)
     
    نوشته شده توسط alizap در ‏16 مارس 2008
  4. shahram_gh

    shahram_gh Banned

    ارسال‌ها:
    171
    تشکر شده:
    250
    امتیاز دستاورد:
    16
    ببین عزیزم displacement باهاش میتونی برجستگی بدی روی کارت و دیتیل کارت رو زیبا میکنه. از پنل modify میتونی پیداش کنی.
     
    نوشته شده توسط shahram_gh در ‏16 مارس 2008
  5. alizap

    alizap Member

    ارسال‌ها:
    342
    تشکر شده:
    185
    امتیاز دستاورد:
    16
    آره میدونم Displacement کجاست اما من نقشه ای که Bump طبیعی واسش داشته باشه رو ندارم...
    راستی مپ آلفا فقط واسه Vray هست؟؟؟
     
    نوشته شده توسط alizap در ‏16 مارس 2008
  6. Sampro

    Sampro Member

    ارسال‌ها:
    254
    تشکر شده:
    201
    امتیاز دستاورد:
    16
    سلام علي جان
    از اين کارت خوشم اومد . (خيلي با حالي)
    در ضمن اين کلاه خود شبيه کلاه خوداي کارتوني شده ها
    جلوشو يه کم بده بيرون و تيزش کن
    و در کل هم يه تيزي بهش بده
    بالاشم يه خنجري چيزي بزار.

    ولي تو ده دقيقه خوبه . منتظر ادامه ي کارت هستم
    موفق باشي.
     
    نوشته شده توسط Sampro در ‏16 مارس 2008
    alizap از این پست تشکر کرده است.
  7. alizap

    alizap Member

    ارسال‌ها:
    342
    تشکر شده:
    185
    امتیاز دستاورد:
    16
    قربون مرامت Sampro جون
    اینایی رو که گفتی همه رو قبول دارم اما یه چیز:-?
    تو ماده دهی رانمایی ام میکنید؟؟؟:cool:
     
    نوشته شده توسط alizap در ‏16 مارس 2008
  8. alizap

    alizap Member

    ارسال‌ها:
    342
    تشکر شده:
    185
    امتیاز دستاورد:
    16
    نوشته شده توسط alizap در ‏16 مارس 2008
    Sampro از این پست تشکر کرده است.
  9. ali_118

    ali_118 کاربر VIP

    ارسال‌ها:
    910
    تشکر شده:
    1,383
    امتیاز دستاورد:
    16
    علی جان سعی کن کمتر خودتو به Texture وابسته کنی !
    اگه سعی کنی با مدلینگ جزئیات کار رو در بیاری و بعد با یه ماده دهی خوب کاملش کنی کارها خیلی بهتر در میاد .
    پیشنهاد میکنم روی این کلاهه بیشتر کار کن :wink: چیز خوبی میشه !
    موفق باشی
     
    نوشته شده توسط ali_118 در ‏16 مارس 2008
    alizap از این پست تشکر کرده است.
  10. alizap

    alizap Member

    ارسال‌ها:
    342
    تشکر شده:
    185
    امتیاز دستاورد:
    16
    علی جان خیلی ازت ممنونم که وقت گذاشتی:)
    من معتقدم ماده دهی میتونه 50 درصد از کیفیت انیمیشن رو در بر بگیره...
    البته با اینکه اکثر جزییات باید روی مدل صورت بگیره موافقم اساسی
    با نظرت خوشحالم کردی:oops:
     
    نوشته شده توسط alizap در ‏16 مارس 2008
  11. Sampro

    Sampro Member

    ارسال‌ها:
    254
    تشکر شده:
    201
    امتیاز دستاورد:
    16
    سلام علي جان
    خوب شده . ولي اون خط کناريش چيه که درآوردي؟
    در ضمن يه سايت توپي پيدا کردم که تنظيماتي رو براي اعمال متريال فلزي تو مکس (فلان ورژن) داده بود :
    http://keygen.forumup.co.nz/post-113-keygen.html
    يه نمونه هم که گذاشته بود خيلي خوب شده بود.
    موفق باشي .

    سلام علي آقا من زياد تو مکس وارد نيستم و اين اصطلاحات مکس برام تازگي دارن مي شه بگين چرا از تکسچر استفاده نکنيم . (مي شه يه تعريف از تکسچر داشته باشي بي زحمت)
    ممنون .
     
    نوشته شده توسط Sampro در ‏17 مارس 2008
    alizap از این پست تشکر کرده است.
  12. alizap

    alizap Member

    ارسال‌ها:
    342
    تشکر شده:
    185
    امتیاز دستاورد:
    16
    ممنون Sampro جان اما لینک خرابه:razz:
     
    نوشته شده توسط alizap در ‏17 مارس 2008
  13. Sampro

    Sampro Member

    ارسال‌ها:
    254
    تشکر شده:
    201
    امتیاز دستاورد:
    16
    :eek:

    اين چه حرفيه
    من الان با يکي از بچه ها داريم سايت رو نگاش مي کنيم
    سايت رئ سيو کردم و تو راپيد آپلود کردم.
    اينم لينک :
    http://rapidshare.com/files/100232991/New_Folder__2_.zip.html
    اين ديگه مطمعنم باز مي شه.
    بابت خطاي املايي هم معذرت مي خوام . تو کافينت بودم .
     
    نوشته شده توسط Sampro در ‏17 مارس 2008
  14. ali_118

    ali_118 کاربر VIP

    ارسال‌ها:
    910
    تشکر شده:
    1,383
    امتیاز دستاورد:
    16
    sampro جان من منظورم این بود که در کل مدل کردن جزئیات سطح کیفی کار رو خیلی نسبت به زمانی که از map استفاده میکنیم بالاتر میبره .
    در هر صورت Texture هم کاربرد های خاص خودشو داره که اجتناب نا پذیره .
     
    نوشته شده توسط ali_118 در ‏17 مارس 2008
    Sampro از این پست تشکر کرده است.
  15. alizap

    alizap Member

    ارسال‌ها:
    342
    تشکر شده:
    185
    امتیاز دستاورد:
    16
    به جون خودم ظهر کار نمیکرد!!!!
    اما الان جواب میده
    ممنون
     
    آخرین ویرایش: ‏17 مارس 2008
    نوشته شده توسط alizap در ‏17 مارس 2008
    Sampro از این پست تشکر کرده است.

به اشتراک بگذارید